Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Poglavlja nisu pronađena.
Program javnih potreba u osnovnom školstvu Grada Zagreba za 2004.
Pročišćeni tekst vrijedi od 22.12.2003.
Narodne novine
23/2003

Na temelju članka 15. Zakona o osnovnom školstvu (Narodne novine 59/90, 26/93, 27/93, 7/96, 59/01 i114/01) i članka 38. točke 4. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 20/01 - pročišćeni tekst), Gradska skupština Grada Zagreba, na 27. sjednici, 22. prosinca 2003., donijela je
PROGRAM
javnih potreba u osnovnom školstvu Grada Zagreba za 2004.
UVOD
Programom javnih potreba u osnovnom školstvu Grada Zagreba za 2004. godinu, kao i proteklih godina, iz Proračuna Grada Zagreba, osigurat će se značajna sredstva za financiranje širih javnih potreba Grada Zagreba u djelatnosti osnovnog školstva, i to kroz programe:
1. Program učeničkog standarda
2. Program izborne nastave (rano učenje stranih jezika)
3. Program izvannastavnih aktivnosti
4. Program opremanja
5. Program hitnih intervencija
6. Program produženog boravka
7. Program financiranja rada školskih odbora
8. Program financiranja drugih izdataka
9. Program potpora privatnim školama
Sredstva za financiranje minimalnoga financijskog standarda osnovnog školstva Grada Zagreba u 2004. godini osigurat će se na temelju Odluke Vlade Republike Hrvatske.
I. PROGRAM UČENIČKOG STANDARDA
U okviru ovog programa osigurala bi se sredstva za:
sufinanciranu prehranu učenika, materijalne troškove, hitne intervencije i investicijsko održavanje školskih kuhinja i blagovaonica, nabavu neophodne opreme za pripremu i serviranje hrane, troškove učenja i provjere znanja plivanja i prijevoza na plivanje učenika neplivača, sredstva za program škole u prirodi i sredstva za nabavu školskih udžbenika.
1.1. Sufinancirana prehrana
Sve osnovne škole dužne su osigurati prehranu učenika.
U zagrebačkim osnovnim školama prehranom se koristi oko 44.000 učenika. Dnevno se, prema stanju iz lipnja 2003., sufinancira 43.220 mliječnih obroka, 6.943 ručkova kao i 3.172 užine.
Sa 1. travnja 2003. godine povećane su cijene pojedinih obroka u školskoj prehrani. Cijena mliječnog obroka iznosi 4,50 kuna, ručka 8,00 kuna, a užine 2,50 kuna. Povećanje cijena nije povećalo sudjelovanje roditelja u plaćanju cijene obroka, tj. cijena za roditelje ostala je na razini starih cijena, a razlika tereti proračun Grada Zagreba. Sufinanciranjem cijene obroka obuhvaćeni su svi korisnici školske prehrane, i to:
A. Pravo na besplatni mliječni obrok imaju učenici:
- čija je obitelj korisnik pomoći za uzdržavanje ili korisnik jednokratnih novčanih pomoći;
- čiji su roditelji (odnosi se na oba roditelja odnosno samohranog roditelja) ostali bez posla i redovno su prijavljeni Zavodu za zapošljavanje ili posljednja dva mjeseca nisu primili plaću;
- djeca invalida Domovinskog rata;
- djeca koja su u Domovinskom ratu izgubila jednog ili oba roditelja.
Uz besplatni mliječni obrok učenici ove kategorije (ako su uključeni u produženi boravak), imaju pravo i na besplatan ručak i sufinanciranu užinu.
B. Učenici koji primaju dječji doplatak imaju pravo na sufinancirane obroke i to na:
- sufinancirani mliječni obrok;
- sufinancirani ručak i užinu (uz uvjet da su uključeni u produženi boravak).
Sufinanciranje cijene mliječnog obroka ove kategorije korisnika prehrane provodi se na temelju rješenja, uvjerenja ili potvrde HZMO o pravu na dječji doplatak, i to:
- uz popust od 84,45%, odnosno cijena iznosi 0,70 kuna, za korisnike koji ostvaruju dječji doplatak po člancima 17., 21/1. i 21/2. (osnovica članak 17.) i članku 22. Zakona o doplatku za djecu;
- uz popust od 61,12%, odnosno cijena iznosi 1,75 kuna, za korisnike koji ostvaruju dječji doplatak po članku 18. i člancima 21/1. i 21/2. (osnovica članak 18.) Zakona o doplatku za djecu.
Sufinanciranje cijene ručka ove kategorije korisnika prehrane provodi se na temelju rješenja, uvjerenja ili potvrde HZMO o pravu na dječji doplatak, i to:
- uz popust od 83,75%, odnosno cijena iznosi 1,30 kuna, za korisnike koji ostvaruju dječji doplatak po člancima 17., 21/1. i 21/2. (osnovica članak 17.) i članku 22. Zakona o doplatku za djecu;
- uz popust od 59,38%, odnosno cijena iznosi 3,25 kuna, za korisnike koji ostvaruju dječji doplatak po članku 18. i člancima 21/1. i 21/2. (osnovica članak 18.) Zakona o doplatku za djecu.
Sufinanciranje cijene užine ove kategorije korisnika prehrane provodi se uz popust od 20,00%, odnosno cijena za korisnika iznosi 2,00 kune.
C. Ostali učenici, izvan kriterija pod A. i B., također ostvaruju popust u cijeni obroka u školskoj prehrani.
Sufinanciranje cijene mliječnog doručka ove kategorije korisnika prehrane provodi se uz popust od 22,23%, odnosno cijena za korisnika iznosi 3,50 kune.
Sufinanciranje cijene ručka ove kategorije korisnika prehrane provodi se uz popust od 18,75%, odnosno cijena za korisnika iznosi 6,50 kuna.
Sufinanciranje cijene užine ove kategorije korisnika prehrane provodi se uz popust od 20,00%, odnosno cijena za korisnika iznosi 2,00 kune.
1.2. Tekuće i investicijsko održavanje i hitne intervencije u školskim kuhinjama
Sredstvima će se koristiti za investicijsko i tekuće održavanje školskih kuhinja i blagovaonica (prema programu održavanja koji će donijeti Gradski ured za obrazovanje i šport), kao što su sanacija i izmjena svih vrsta instalacija, podova, vrata i prozora, izvedba i popravak ventilacijskih uređaja, uvođenje nužnih instalacija za priključenje nove opreme i sl., hitne intervencije u školskim kuhinjama i blagovaonicama kao i za one materijalne troškove školskih kuhinja za koja se sredstva ne osiguravaju kroz opće i ostale troškove škole, iz sredstava za decentralizirane funkcije.
1.3. Oprema za pripremu i serviranje hrane
Ovim se sredstvima omogućuje nabava nove nedostajuće opreme i sitnog inventara za pripremu i serviranje hrane u školskim kuhinjama i zamjena postojeće dotrajale opreme zbog modernizacije tehnologije pripreme i podjele hrane u školskim kuhinjama i blagovaonicama, a prema programu opremanja koji će donijeti Gradski ured za obrazovanje i šport i zahtjevu za hitnom nabavom opreme.
1.4. Poduka plivanja
Sukladno članku 30. Zakona o osnovnom školstvu (Narodne novine 69/03) osnovna škola dužna je u suradnji s drugim činiteljima osigurati da svi učenici tijekom osnovnog školovanja nauče plivati.
Početkom školske godine (rujan-listopad) obavlja se provjera umijeća plivanja učenika III. i IV. razreda koji nisu bili obuhvaćeni Programom poduke plivanja ili nisu savladali poduku plivanja u protekloj školskoj godini.
Poduku plivanja u 2004. treba proći oko 7.987 učenika iz 102 osnovne škole na trima postojećim bazenima: bazenu ŠC Mladost na Savi, bazenu zimskog plivališta Mladost u Domu športova i na bazenu u OŠ Marije Jurić Zagorke. Provodi se s učenicima nižih razreda, po grupama od 15 - 25 učenika, a traje 15 sati za jednu grupu. Grad Zagreb podmiruje troškove poduke plivanja i prijevoza učenika.
Na bazenu OŠ M. J. Zagorke svi raspoloživi kapaciteti tijekom školske godine rezervirani su za učenje plivanja učenika zagrebačkih osnovnih škola. Školi se na temelju sporazuma nadoknađuju zavisni materijalni troškovi bazena, opremanja, tekućeg i investicijskog održavanja do planiranih sredstava, a koji se ne financiraju kroz opće i ostale troškove škole iz decentraliziranih sredstava. Tijekom 2004. na tom će bazenu podukom plivanja biti obuhvaćeno oko 3.175 učenika.
Na bazenu zimskog plivališta Mladost u Domu športova, tijekom slijedeće godine podukom plivanja bit će obuhvaćeno 2.510 učenika, a na bazenu ŠC Mladost na Savi može se obuhvatiti oko 2.285 učenika.
1.5. Škola u prirodi
Kao zaseban nastavni oblik, Škola u prirodi ima važnu odgojnu i obrazovnu zadaću. Radom, učenjem i druženjem u Školi u prirodi učenici provjeravaju znanja i iskustva, vježbaju i primjenjuju ih u stvarnoj životnoj sredini. Program je razrađen na: nastavne sadržaje, športsko-rekreacijske sadržaje i slobodno vrijeme, a svi nastavni predmeti u Školi u prirodi izvode se prema nastavnom planu.
Program se ostvaruje na temelju ustrojstva Škole u prirodi utvrđenog u Nastavnom planu i programu za osnovnu školu u Republici Hrvatskoj, a koji je donijelo Ministarstvo prosvjete i športa 16. lipnja 1999. (Prosvjetni vjesnik).
Program škole u prirodi za učenike trećih i četvrtih razreda izvodi se u: odmaralištu Trgovačkog društva Vladimir Nazor d.o.o. Stoimena u Crikvenici, "Cvrčak" u Dugoj Uvali, odmaralištu Crvenog križa Zagreb u Novom Vinodolskom i Domu Crvenog križa na Sljemenu, kao i objektu Trgovačkog društva Sljeme-Medvednica d.o.o. Dom sindikata Sljeme.
Dom Crvenog križa na Sljemenu
Planira se da tijekom 2004. godine ovaj program škole u prirodi obuhvati 39 škola, odnosno da ovdje tjedno boravi do 60 učenika i 2 učitelja trećih razreda. Ukupno bi ovim programom bilo obuhvaćeno 1.795 učenika i 74 učitelja. Program se provodi od ponedjeljka do petka uz cijenu programa od 440,00 kuna po sudioniku. Grad Zagreb sudjeluje u cijeni programa sa 240,00 kuna i istodobno osigurava sredstva za prijevoz.
"Sljeme - Medvednica" d.o.o. - Dom sindikata Sljeme
U ovom objektu škole u prirodi tijekom 2003. boravit će oko 3.030 učenika i 309 učitelja trećih razreda, odnosno do 100 učenika tjedno. Program se provodi od ponedjeljka do petka uz cijenu programa od 440,00 kuna. Grad Zagreb sudjeluje u cijeni programa sa 240,00 kuna i osigurava sredstva za prijevoz učenika.
Odmaralište Vladimira Nazora d.o.o. "Stoimena" u Crikvenici
U ovom odmaralištu učenici četvrtih razreda borave i rade od ponedjeljka do subote, a u programu obvezatno sudjeluju svi učenici jednoga razrednog odjela s učiteljem. Tjedni programi omogućuju boravak do 250 učenika i njihovih učitelja. Ovim šestodnevnim programom bilo bi obuhvaćeno oko 3.272 učenika i 143 učitelja. Program boravka i prehrane učenika odvija se u organizaciji "Vladimira Nazora" d.o.o. Cijena programa je 530,00 kuna po učeniku, a Grad Zagreb sudjeluje u cijeni programa sa 280,00 kuna i osigurava sredstva za prijevoz sudionika programa.
Odmaralište Vladimira Nazora d.o.o. "Cvrčak" u Dugoj Uvali
Ovaj program škole u prirodi provodio bi se od ponedjeljka do subote a obuhvatio bi do 2.225 učenika i 93 učitelja iz 14 škola. Cijena programa je 530,00 kuna. Grad bi sudjelovao u cijeni programa sa 280,00 kuna i osiguravao sredstva za prijevoz sudionika programa.
Odmaralište Crvenog križa u Novom Vinodolskom
Ovaj šestodnevni program škole u prirodi za učenike četvrtih razreda, koji obuhvaća organizaciju boravka, nastave i prehrane odvija se u organizaciji Crvenog križa, a može obuhvati do 150 učenika tjedno, odnosno oko 2.146 učenika i 90 učitelja iz 36 škola godišnje. Cijena ovog programa je 530,00 kuna po sudioniku programa, a Grad u toj cijeni sudjeluje sa 280,00 kuna. Troškovi prijevoza se u cijelosti podmiruju iz Proračuna Grada.
1.6. Školske knjige i udžbenici
U protekloj financijskoj godini, prvi put su za sve učenike osnovnih škola Grada Zagreba iz Proračuna osigurana sredstva za nabavu školskih knjiga i udžbenika za školsku 2003./2004. godinu. Kako bi se zadržala dostignuta razina učeničkog standarda u Gradu Zagrebu, ovim će se programom osigurati sredstva za nabavu školskih knjiga i udžbenika za sve učenike osnovnih škola Grada Zagreba i u školskoj 2004./2005. godini.
II. PROGRAM IZBORNE NASTAVE (RANO UČENJE STRANIH JEZIKA)
Program ranog učenja stranih jezika utvrđen je kao poseban program u Nastavnom planu i programu za osnovnu školu u Republici Hrvatskoj koji je donijelo Ministarstvo prosvjete i športa 16. lipnja 1999. godine (Prosvjetni vjesnik).
Cilj učenja stranog jezika u ranoj dobi je razviti osjetljivost djece na drugi jezični sustav i olakšati im daljnje učenje stranog jezika.
S obzirom na to da je svim osnovnim školama u Republici Hrvatskoj omogućeno u školskoj 2003./2004. godini uvođenje stranog jezika u I. razred uz financiranje iz Državnog proračuna, lokalna samouprava nastavlja financirati zatečenu nastavu ranog učenja u II. i III. razredu.
Programom je obuhvaćeno 50 osnovnih škola sa 4779 učenika u 205 razrednih odjela. Nastava se organizira 2 sata tjedno a cijena bruto sata iznosi 44,00 kuna.
III. PROGRAM IZVANNASTAVNIH AKTIVNOSTI
Izvannastavne aktivnosti provode se kao sastavni dio redovitog školskog sustava tijekom školske godine. Svrha je izvannastavnih aktivnosti da omogućuju iskazivanje i ostvarivanje posebnih zanimanja i sklonosti, da otkrivaju i njeguju darovitost, da potiču stvaralaštvo, omogućuju stjecanje znanja i umijeća. Jedan od oblika izvannastavnih aktivnosti su natjecanja, susreti i smotre učenika koji se organiziraju od školske do državne razine.
Program natjecanja, susreta i smotri izvannastavnih aktivnosti objavljuje se u posebnom izdanju Vjesnika Ministarstva prosvjete i športa. Natjecanja, susrete i smotre u županijama organiziraju i provode upravni odjeli za društvene djelatnosti u županijama, odnosno u Gradu Zagrebu Gradski ured za obrazovanje i šport. Najznačajniji programi na tom području su: Lidrano (literarno, dramsko i novinarsko stvaralaštvo), natjecanja i susreti u prirodoslovlju i matematici, natjecanja mladih informatičara, smotre tehničkog stvaralaštva i likovne kulture, natjecanja u poznavanju hrvatskoga jezika, stranih i klasičnih jezika, povijesti, pružanju prve pomoći i "Europa u školi". U programima sudjeluju učenici i učitelji-mentori osnovnih škola, prosvjetni i znanstveni djelatnici te izvanškolske stručne udruge. U programu sudjeluje preko 5.361 učenika i 1.735 učitelja-mentora. Ured financira troškove natjecanja, tiskanja promidžbenog materijala, nagrade učenicima i prosvjetnim djelatnicima kao i rashode za troškove osiguranja školsko-prometnih jedinica.
Grad mladih Granešina tijekom školske godine provodi programe: obilaska Zagreba, jednodnevnog boravka, obilaska prometnica i kombinirane programe. U ovim programima tijekom godine sudjeluje oko 10.000 učenika. U programu jednodnevnog boravka po cijeni od 50 kuna Grad sudjeluje sa 15 kuna, u programu obilaska Zagreba po cijeni od 40 kuna Grad sudjeluje sa 20 kuna, u programu obilazak prometnica po cijeni od 40 kuna Grad sudjeluje sa 20 kuna dok u kombiniranom programu po cijeni od 50 kuna, Grad sudjeluje sa 15 kuna.
U cilju većeg obuhvata mladeži programima organiziranoga slobodnog vremena, školske športske dvorane i drugi prostor osnovnih škola u vlasništvu Grada Zagreba, opremljen za provođenje izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, bit će tijekom godine do 21 sat otvoren prioritetno za aktivnosti i rad s učenicima škole i mladima iz školskog okruženja bez posebne naknade, s obzirom na to da se školama financiraju osnovni materijalni troškovi iz proračuna Grada Zagreba. Za športske aktivnosti s djecom i mladeži i nakon 21 sat u organizaciji športskih klubova koji ne naplaćuju troškove od učenika, osigurat će se korištenje dvoranama pod posebno povoljnim uvjetima. Elemente za organizaciju i provedbu ovih aktivnosti utvrdit će Gradski ured za obrazovanje i šport. Slobodni termini nakon 21 sat iznajmljivat će se za rad sa seniorima i građanima, po cijenama što će ih odobriti Gradski ured za obrazovanje i šport.
IV. PROGRAM OPREMANJA - NABAVA KNJIGA, ŠKOLSKIH PLOČA, OSTALE I INFORMATIČKE OPREME
Opremanje školskih knjižnica odnosi se prvenstveno na nabavu knjiga i to kako obvezne školske lektire tako i drugih vrijednih izdanja za potrebe učenika i nastavnika.
Za izvođenje nastave neophodna je nabava novih metalnih školskih ploča radi zamjene oštećenih.
Nabava ostale opreme odnosi se na nabavu namještaja za učionice, nabavu nastavnih pomagala, nabavu opreme za TZK, namještaja za školske knjižnice, opremanje praktikuma i sl.
U 2004. godini potrebno je osigurati sredstva za program informatizacije osnovnih škola i izgradnju jedinstvenog Internet evidencijskog sustava osnovnih škola.
Raspoloživim sredstvima koristit će se za nabavu i ugradnju računalne, komunikacijske i programske opreme a u svrhu poboljšanja informatizacije vitalnih dijelova odgoja i obrazovanja osnovnih škola, a poglavito računovodstvenog poslovanja (Internet dostava financijskih izvješća), administrativno-pedagoških poslova (razredničke evidencije i izrada dokumenata), školske knjižnice (nabave, posudbe, praćenje korisnika i sl.), praktične nastave kabineta/laboratorija (računalom vođeni ili simulirani proizvodni i prirodni procesi), unutarnjeg i vanjskog komuniciranja (izvedba računalnih i Internet mreža) i slobodnih aktivnosti učenika (novinarstvo, Internet stranice, likovne radionice i sl.) te za uspostavu jedinstvenog Internet evidencijskog sustava škola (sustavno evidentiranje i korištenje podataka o opremi i temeljnim aktivnostima školske ustanove te objedinjavanje podataka za sve škole).
V. PROGRAM HITNIH INTERVENCIJA
Program obuhvaća hitne intervencije na objektima i opremi osnovnih škola, osnovnih glazbenih i baletnih škola kao i specijalnih škola za osnovno obrazovanje. Sredstva za ovaj program odobrava Gradski ured za obrazovanje i šport, na temelju zahtjeva i prijedloga škola, nakon uvida u stanje objekata.
Odobrenim bi se sredstvima koristilo za najhitnije intervencije na održavanju školskih instalacija, objekata i održavanju opreme školskih učionica, razredne i predmetne nastave, praktikuma i drugih prostorija.
VI. PROGRAM PRODUŽENOG BORAVKA
Produženi boravak neobvezni je oblik neposrednog odgojno-obrazovnog rada koji se provodi izvan redovite nastave i ima svoje pedagoške, odgojne, zdravstvene i socijalne vrijednosti.
Produženi boravak osnovna škola organizira za potrebe svojih učenika, a iznimno i za učenike izvan svoga upisnog područja. Produženi boravak organizira se za učenike I. i II. razreda, a iznimno i za učenike III. razreda o čemu odlučuje Gradski ured za obrazovanje i šport na osnovi obrazloženog prijedloga škole.
Odgojno-obrazovna skupina produženog boravka ustrojava se u pravilu od učenika istog razreda (redovita odgojno-obrazovna skupina), a samo iznimno za učenike više razreda (kombinirana odgojno - obrazovna skupina).
Dnevno trajanje produženog boravka u pravilu je od 7,00 do 17,00 sati, a škole ga usklađuju s potrebama zaposlenih roditelja te svojim organizacijskim i prostornim uvjetima. Produženi boravak mogu organizirati škole koje imaju odgovarajući učenički i drugi prostor i djelatnike za njegovu provedbu.
Program produženog boravka u načelu se provodi:
- od 7,00 do 8,00 sati kada učenici dolaze u školu, organizirano im je slobodno vrijeme (igre, zajutrak),
- od 8,00 do 12,00 sati (ovisno o rasporedu sati) izvodi se nastava,
- od 12,00 do 14,00 sati učenici provode slobodno vrijeme (objed, odmor),
- od 14,00 do 17,00 sati, odnosno do dolaska roditelja po učenike, za učenike je organiziran samostalni rad.
U organiziranom samostalnom radu učenici pod vodstvom učitelja izrađuju domaće zadaće, samostalno uče, izvode istraživačke projekte i izrađuju ostale zadatke. Organizirani samostalni rad učenika izričito je naglašen nastavnim programom, a metode rada učitelja i učenika u samostalnom radu identične su metodama rada redovite nastave.
Produženi boravak provode djelatnici škole - učitelji razredne nastave. Učitelji razredne nastave koji provode produženi boravak sklapaju sa školom ugovor o radu te imaju ista prava i obveze kao i drugi učitelji škole.
Prioritet pri uključivanju u produženi boravak imaju:
- djeca obaju zaposlenih roditelja ili zaposlenog samohranog roditelja koja koriste pravo na novčanu pomoć u sustavu socijalne skrbi;
- djeca invalida Domovinskog rata ako je drugi roditelj zaposlen;
- djeca koja su u Domovinskom ratu izgubila oba ili jednog roditelja;
- djeca s teškoćama u psihofizičkom razvoju;
- djeca bez roditelja ili zanemarenoga roditeljskog staranja;
- djeca koja žive u teškim zdravstvenim i socijalnim uvjetima;
- djeca koja primaju dječji doplatak.
Dokumente kojima dokazuju ispunjavanje navedenih uvjeta roditelji, odnosno staratelji učenika dostavljaju školi.
Ako se za uključivanje u produženi boravak prijavi veći broj učenika, a škola zbog ograničenih prostornih uvjeta nije u mogućnosti povećati broj odgojno - obrazovnih skupina ili ne dobije odobrenje Gradskog ureda za obrazovanje i šport za povećanje odgojno-obrazovnih skupina, prioritet pri uključivanju u produženi boravak škola utvrđuje se na osnovi većeg broja navedenih uvjeta.
Produženi boravak besplatan je za učenike, a roditelji financijski sudjeluju u cijeni prehrane sukladno svom materijalnom i socijalnom statusu te kriterijima za sufinanciranje prehrane učenika iz sredstava Proračuna Grada Zagreba.
O provedbi produženog boravka škola sklapa ugovor s roditeljem, odnosno starateljem učenika za svaku školsku godinu.
O svakom povećanju potreba za produženim boravkom u odnosu na potrebe utvrđene ovim programom javnih potreba u osnovnom školstvu odlučuje Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba na prijedlog Gradskog ureda za obrazovanje i šport, sukladno utvrđenim kriterijima i osiguranim sredstvima u Proračunu Grada.
Osnovne škole na osnovi iskazanih potreba i interesa roditelja dostavljaju na kraju svake školske godine prijedlog o ustroju odgojno-obrazovnih skupina produženog boravka za iduću školsku godinu. Prioritet u provedbi produženog boravka pod jednakim uvjetima ima škola koja već organizira produženi boravak.
Ovim se programom osiguravaju sredstva za refundaciju plaća i troškova prijevoza djelatnika temeljem zahtjeva osnovnih škola.
Sredstva za opremanje produženog boravka raspoređuju se na osnovi iskazanih potreba škole u okviru sredstava osiguranih u Proračunu Grada Zagreba.
VII. PROGRAM FINANCIRANJA RADA ŠKOLSKIH ODBORA
Sredstva za naknade predsjednicima i članovima školskih odbora osnovnih škola kojih je osnivač Grad Zagreb prvi put se planiraju u okviru sredstava za poboljšanje standarda osnovnog školstva, a isplaćivat će se na temelju Zaključka o naknadi predsjednicima i članovima upravnih vijeća i školskih odnosno domskih odbora (Službeni glasnik Grada Zagreba 18/01) i Zaključka o izmjeni Zaključka o naknadi predsjednicima i članovima upravnih vijeća i školskih odnosno domskih odbora (Službeni glasnik Grada Zagreba 5/03).
VIII. PROGRAM FINANCIRANJA DRUGIH IZDATAKA
Iz ovih se sredstava planiraju izdaci za zakupnine, provizije u platnom prometu, pomoći i tekući izdaci koji se u ovom trenutku ne mogu definirati.
Pored ovih izdataka, uz osiguranje značajnijih sredstva za 2004. godinu, financirali bi se i novi programi: program stručnog usavršavanja učitelja, potpore projektima koji su u funkciji organiziranoga slobodnog vremena mladih, potpore dodatnim aktivnostima škole te potpore pilot-projektima na razini Grada s ciljem unapređivanja i istraživanja cjelovitog sustava obrazovanja.
IX. PROGRAM POTPORE PRIVATNIM ŠKOLAMA
Sukladno osiguranim sredstvima u Proračunu Grada Zagreba za 2004., posebna će se pažnja posvetiti privatnim osnovnim školama Grada Zagreba. U tom će se smjeru izraditi kriteriji i mjerila o potpori privatnim osnovnim školama s pravom javnosti, a donijet će ih Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba.
Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba odlučuje o načinu provedbe i o eventualnim izmjenama programa javnih potreba tijekom godine, a posebice u slučajevima:
- poremećaja u ostvarivanju prihoda proračuna Grada Zagreba,
- povećanja cijene obroka sufinancirane prehrane učenika,
- povećanju potreba za produženim boravkom.
KLASA: 400-06/03-01/54
URBROJ: 251-11-04-03-26
Zagreb, 22. prosinca 2003.
Predsjednica
Gradske skupštine
Morana Paliković Gruden, dipl. polit., v.r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.