Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Stupa na snagu
Poglavlja nisu pronađena.
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove
Pročišćeni tekst vrijedi od 17.10.2025.
Narodne novine
32/2025
)
Na temelju članka 4.
stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11, 112/19 i 17/25), na prijedlog pomoćnice pročelnika za katastar i geodetske poslove koja po ovlaštenju gradonačelnika Grada Zagreba privremeno obavlja poslove pročelnice Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove, gradonačelnik Grada Zagreba, 25. rujna 2025., donosi
PRAVILNIK o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem redu Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu Gradskog ureda za katastar i geodetske poslove
(Službeni glasnik Grada Zagreba 24/24 i 34/24) u članku 2. točka 2. mijenja se i glasi:
"2. ODJEL ZA GEODETSKO-KATASTARSKE BAZE PODATAKA
2.1. Odsjek za geodetsko-katastarske baze podataka
2.2. Odsjek za GIS komunalne infrastrukture".
Iza točke 6. dodaje se točka 7. koja glasi:
"7. ODJEL ZA POSEBNE REGISTRE
7.1. Odsjek za registar upravitelja zgrada i zajednica suvlasnika
7.2. Odsjek za registar prostornih jedinica".
Članak 2.
U članku 3. riječi: "višeg stručnog savjetnika pročelnika" zamjenjuju se riječima: "višeg stručnog savjetnika pročelnika za katastarske poslove, višeg stručnog savjetnika pročelnika za informatičke poslove".
Članak 3.
Naslov iznad članka 5. i članak 5. mijenjaju se i glase:
"2. ODJEL ZA GEODETSKO-KATASTARSKE BAZE PODATAKA
Članak 5.
Odjel za geodetsko-katastarske baze podataka obavlja poslove vezane uz primjenu geoinformacijske tehnologije u postupku uspostave i razvoja sustava za upravljanje geodetsko-katastarskim bazama podataka koje sukladno propisima prikuplja i čuva Ured. Obavljaju se poslovi vezani uz digitalizaciju, obradu rasterskih i vektorskih podataka pri unosu u baze podataka, prostorne analize i statistike podataka, poboljšanja kvalitete i homogenizacije digitalnog katastarskog plana, poslovi pružanja podrške razvoju i predlaganja mjera za unapređenje geoinformacijskog sustava. Obavljaju se poslovi identifikacija u svrhu izrade složenih kartografskih prikaza i izdavanja podataka o identifikacijama bez terenskih radova a u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za tijela državne uprave i obrada službenih podataka za tijela državne uprave i Grada Zagreba, obrade podataka i izrade prostornih podloga za potrebe Grada i drugih korisnika, te izdavanje podataka i javnih isprava iz katastarskog operata, obavljaju se poslovi uspostave i vođenja GIS prostorne evidencije komunalne infrastrukture te se obavljaju i drugi poslovi.
U Odjelu za geodetsko-katastarske baze podataka poslove obavljaju:
2.1. Odsjek za geodetsko-katastarske baze podataka
U Odsjeku za geodetsko-katastarske baze podataka obavljaju se poslovi vezani uz primjenu geoinformacijske tehnologije u postupku uspostave i razvoja sustava za upravljanje geodetsko-katastarskim bazama podataka koje sukladno propisima prikuplja i čuva Ured. Obavljaju se poslovi vezani uz digitalizaciju, obradu rasterskih i vektorskih podataka pri unosu u baze podataka, prostorne analize i statistike podataka, poboljšanja kvalitete i homogenizacije digitalnog katastarskog plana, poslovi pružanja podrške razvoju i predlaganja mjera za unapređenje geoinformacijskog sustava. Obavljaju se poslovi identifikacija u svrhu izrade složenih kartografskih prikaza i izdavanja podataka o identifikacijama bez terenskih radova a u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za tijela državne uprave i obrada službenih podataka za tijela državne uprave i Grada Zagreba. Obavlja se obrada podataka i izrada prostornih podloga za potrebe Grada i drugih korisnika, izdavanje podataka i javnih isprava iz katastarskog operata te se obavljaju i drugi poslovi.
2.2. Odsjek za GIS komunalne infrastrukture
U Odsjeku za GIS komunalne infrastrukture obavljaju se poslovi uspostave i vođenja GIS prostorne evidencije komunalne infrastrukture za područje Grada Zagreba koji se odnose na prevođenje iz različitih izvora o postojećoj izvedenoj komunalnoj infrastrukturi u zajedničku prostornu bazu, GIS KI Grada Zagreba, za sve vrste komunalne infrastrukture, obavljaju se poslovi vezani uz utvrđivanje usklađenosti katastarskih i zemljišnoknjižnih podataka te izrade odgovarajućega geodetskog elaborata, poslovi praćenja stanja provedbe u katastru i zemljišnoj knjizi, evidentiranja promjene statusa usklađenosti podataka komunalne infrastrukture i ažuriranja na temelju promjena te se obavljaju i drugi poslovi.
U Odjelu za geodetsko-katastarske baze podataka izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi višeg stručnog savjetnika - koordinatora za geodetsko-katastarske baze podataka.".
Članak 4.
Iza članka 9. dodaje se naslov i članak 9.a koji glasi:
"7. ODJEL ZA POSEBNE REGISTRE
Članak 9.a
Odjel za posebne registre obavlja poslove osnivanja, vođenja i održavanja registra upravitelja zgrada, registra zajednica suvlasnika za područje Grada Zagreba i registra prostornih jedinica za područje Grada Zagreba. Obavljaju se poslovi rješavanja upravnih stvari u prvom stupnju u predmetima upisa u registar upravitelja zgrada i registar zajednica suvlasnika, poslovi pregleda zahtjeva upravitelja zgrada za upis zgrada dodavanjem ugovora, izdavanje podataka i javnih isprava iz registra upravitelja zgrada i registra zajednica suvlasnika. Obavljaju se i poslovi određivanja kućnih brojeva i izdavanja potvrda o kućnom broju, priprema i izrada tehničke dokumentacije za postavljanje ploča za označavanje imena ulica i trgova i kućnih brojeva, kontrola postavljanja ploča za označavanje imena ulica i trgova, stručni i administrativno-tehnički poslovi za potrebe Odbora za imenovanje naselja, ulica i trgova Gradske skupštine Grada Zagreba te se obavljaju i drugi poslovi.
U Odjelu za posebne registre poslove obavljaju:
7.1. Odsjek za registar upravitelja zgrada i zajednica suvlasnika
U Odsjeku za registar upravitelja zgrada i zajednica suvlasnika obavljaju se poslovi osnivanja, vođenja i održavanja registra upravitelja zgrada i registra zajednica suvlasnika za područje Grada Zagreba. Obavljaju se poslovi rješavanja upravnih stvari u prvom stupnju u predmetima upisa u registar upravitelja zgrada i registar zajednica suvlasnika, poslovi pregleda zahtjeva upravitelja zgrada za upis zgrada dodavanjem ugovora, izdavanje podataka i javnih isprava iz registra upravitelja zgrada i registra zajednica suvlasnika, te se obavljaju i drugi poslovi.
7.2. Odsjek za registar prostornih jedinica
U Odsjeku za registar prostornih jedinica obavljaju se poslovi osnivanja, vođenja i održavanja registra prostornih jedinica za područje Grada Zagreba, određivanja kućnih brojeva i izdavanja potvrda o kućnom broju, priprema i izrada tehničke dokumentacije za postavljanje ploča za označavanje imena ulica i trgova i kućnih brojeva, kontrola postavljanja ploča za označavanje imena ulica i trgova, stručni i administrativno-tehnički poslovi za potrebe Odbora za imenovanje naselja, ulica i trgova Gradske skupštine Grada Zagreba te se obavljaju i drugi poslovi.".
Članak 5.
U članku 10. stavak 1. mijenja se i glasi:
"U Uredu se sistematizira 90 radnih mjesta sa 187 izvršitelja.".
U stavku 2. prilog Sistematizacija radnih mjesta u Uredu mijenja se kao u prilogu:
Izmjene i dopune Sistematizacije radnih mjesta u Uredu, koja je sastavni dio ovog pravilnika.
Članak 6.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 024-04/25-02/35
URBROJ: 251-01-12-25-2
Zagreb, 25. 9. 2025.
Gradonačelnik
Grada Zagreba
Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.