Novosti
×
14.05.2018.
Ekspertna radna skupina za kurikularnu reformu neće sudjelovati u parcijalnim rješenjima
Ekspertna radna skupina (ERS) za provođenje kurikularne reforme radit će na Cjelovitoj kurikularnoj reformi te neće sudjelovati u parcijalnim rješenjima, zaključeno je u petak na sastanku ERS-a nakon što je jučer Posebno stručno povjerenstvo usvojilo Akcijski plan provedbe Strategije obrazovanja, znanosti i tehnologije.
Ekspertna radna skupina održala je svoj drugi sastanak na kojemu je zaključeno da će raditi na Cjelovitoj kurikularnoj reformi kao što je to predviđeno Akcijskim planom i Strategijom obrazovanja, znanosti i tehnologije, priopćeno je iz Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Na sastanku je raspravljano o mogućnosti izrade jedinstvenoga metodološkog dokumenta u izradi kurikularnih dokumenata,
Uz metodologiju usmjerenu na ishode učenja, raspravljano je i o mogućnosti da se ona dodatno doradi primjerima i specifičnostima područja i predmeta kako bi bile uspostavljene smislene poveznice među predmetima, područjima i međupredmetnim temama.
Budući da je jedna od čestih primjedbi bila satnica nastavnoga predmeta i mogućnost realizacije odgojno-obrazovnih ishoda predmeta i očekivanja međupredmetnih tema u sklopu zadane satnice, raspravljano je o različitim mogućnostima na koji način riješiti te probleme.
Kao jedno od rješenja predloženo je da se kao pomoć stručnim radnim skupinama, nastavnicima i učiteljima u metodologiju ugrade, osim ishoda učenja, ključni sadržaj, okvirni broj sati, odgojno-obrazovni ishodi i očekivanja, kao i ishodi nastavnih predmeta u korelaciji s ključnim sadržajem.
Nakon što se doradi metodologija i donesu nacionalni kurikulumi, pristupit će se usklađivanju do sada izrađenih dokumenata, kao i izradi onih koji nisu izrađeni, navodi se u priopćenju.
Uz metodologiju usmjerenu na ishode učenja, raspravljano je i o mogućnosti da se ona dodatno doradi primjerima i specifičnostima područja i predmeta kako bi bile uspostavljene smislene poveznice među predmetima, područjima i međupredmetnim temama.
Budući da je jedna od čestih primjedbi bila satnica nastavnoga predmeta i mogućnost realizacije odgojno-obrazovnih ishoda predmeta i očekivanja međupredmetnih tema u sklopu zadane satnice, raspravljano je o različitim mogućnostima na koji način riješiti te probleme.
Kao jedno od rješenja predloženo je da se kao pomoć stručnim radnim skupinama, nastavnicima i učiteljima u metodologiju ugrade, osim ishoda učenja, ključni sadržaj, okvirni broj sati, odgojno-obrazovni ishodi i očekivanja, kao i ishodi nastavnih predmeta u korelaciji s ključnim sadržajem.
Nakon što se doradi metodologija i donesu nacionalni kurikulumi, pristupit će se usklađivanju do sada izrađenih dokumenata, kao i izradi onih koji nisu izrađeni, navodi se u priopćenju.
(HINA, 11. 05. 2018.)