Organizacija radnog vremena, pravilno evidentiranje i obračun

15. travnja 2025. u 10:00 sati

E-radionica

ORGANIZACIJA RADNOG VREMENA, PRAVILNO EVIDENTIRANJE I OBRAČUN
15. travnja 2025. (utorak), s početkom u 10:00 sati

Putem platforme ZOOM, Novi informator na online radionicama osigurava vrhunsku razinu edukacije i mogućnost interakcije s predavačem.

CILJ E-RADIONICE:
Cilj e-radionice je edukacija direktora, ravnatelja, pravnika, računovođa i ostalih osoba koji obavljaju poslove organizacije radnog vremena radnika, vođenja evidencije o radnom vremenu ili obračuna plaće u privatnom ili javnom sektoru. Cilj e-radionice je polaznike educirati o raznim vrstama organizacije radnog vremena, mogućnostima i načinima promjene radnog vremena, o tome kako pravilno voditi evidenciju radnog vremena te u konačnosti kako pravilno obračunati odrađene i neodrađene sate rada, posebno u slučajevima preraspodjele ili nejednakog rasporeda radnog vremena.   

KOME JE E-RADIONICA NAMIJENJENA:
E-radionica je namijenjena direktorima, ravnateljima, pravnicima, računovođama, administrativnim djelatnicima i ostalim zainteresiranim osobama.

PREDAVAČICA: Tajana Zlabnik, dipl.iur., odvjetnica u Zagrebu

PROGRAM:

  • raspored i način promjene rasporeda radnog vremena
  • preraspodjela radnog vremena
  • nejednaki raspored radnog vremena
  • posebni oblici rada
  • smjenski rad, rad u turnusima i dežurstvima
  • prekovremeni rad
  • noćni rad
  • sadržaj evidencije o radnom vremenu
  • kako pravilno evidentirati radno vrijeme; primjeri
  • evidentiranje sata rada odrađenih u preraspodjeli ili nejednakom rasporedu radnog vremena
  • vođenje evidencije u slučaju službenog puta ili terenskog rada
  • način vođenje evidencije o radnom vremenu direktore, ravnatelja
  • iskazivanje odrađenih i neodrađenih sati na obračunskoj listi (IP Obrascu)
  • kako obračunati i iskazati sate preraspodjele
  • obračun prekovremenog rada
  • na koji način obračunati dodatak za smjenski rad i rad u posebnim uvjetima rada

PREDVIĐENO TRAJANJE: od 10:00 do 12:30 sati.

PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.

KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 62,50 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 106,25 . Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 125,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 14. travnja 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-15042025–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr

Filteri