Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: virtualna kampanja

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 1

Viralni marketing - sredstvo promocije novih proizvoda i usluga

20.07.2015.,  Davorka Lončar
Viralni marketing, kao novi oblik marketinga prema čijem su korištenju još mnogi skeptični, pokazao se iznimno učinkovitim sredstvom promocije za nesvakidašnje, inovativne proizvode i usluge. Riječ je o marketinškom alatu s golemim potencijalima, ...
Pročitano

Filteri