Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: oglašavanje

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 2

Prednosti podnog oglašavanja

17.12.2014.,  Davorka Lončar
Uočljivo je da novi načini marketinškog predstavljanja pojedinih proizvoda i usluga svakoga dana učine korak naprijed i neizbježno je prihvaćati i kvalitetno implementirati takve nove ideje. Podno oglašavanje jedna je od takvih ideja. Ta vrsta ogl...
Pročitano

Oglašavanje u hrvatskom pravu

15.10.2003.,  Dragan Zlatović
Autor se u članku bavi problematikom pravnog uređenja oglašavanja proizvoda i usluga kao bitnih pretpostavaka tržišne utakmice i raširenog sredstva utjecaja kod izbora proizvoda i usluga, s posebnim naglaskom na odredbe Zakona o trgovini i nedavno...
Pročitano

Filteri