Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Ključna riječ: marketing

Jeste li mislili

Ukupno dokumenata: 4

Baza podataka kao alat marketinga

21.05.2021.,  Marinko Kovačić
Za trgovačko društvo koje je orijentirano na tržište i tržišni plasman svojih proizvoda i usluga, baza podataka o postojećim i potencijalnim potrošačima predstavlja glavni marketinški alat. U članku se obrađuje problematika ustrojavanja odgovaraju...
Pročitano

Marketing tržišne niše

11.09.2017.,  Davorka Lončar
Autorica u članku opisuje marketing tržišne niše, koja je prilično rijetko prisutna u marketing strategijama srednjih i velikih tvrtki. Što je tržišna niša, ciljna skupina kojoj je namijenjen marketing tržišne niše, prednosti marketinga tržišne ni...
Pročitano

B2B marketing

12.09.2016.,  Davorka Lončar
B2B marketing (engl. business to business marketing) jest marketing usmjeren prema tvrtkama i drugim organizacijama koje određeni proizvod koriste u vlastitoj proizvodnji, općenito u poslovanju ili za prodaju krajnjim kupcima. Radi se, naime, o za...
Pročitano

Content Marketing – marketing kroz sadržaje

11.01.2016.,  Davorka Lončar
Content marketing je poseban oblik marketinga fokusiran isključivo na promociju kroz pružanje informacija o tvrtki, njezinim proizvodima/uslugama, ali bez pokušaja njihove izravne prodaje. Svrha content marketinga je da privuče i zadrži kupce, kre...
Pročitano

Filteri