Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Članci autora: Andreja Sertić Tomiček

Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 7

Novosti u Ugovorima o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja

27.10.2023.,  Andreja Sertić Tomiček, Dalibor Legac, Željko Martinović
U srpnju 2023. donesen je Zakon kojim se potvrđuje Konvencija kojom se ukida dvostruko oporezivanje porezima na dohodak i imovinu te kojim se sprječava porezna utaja s Kneževinom Andorom. Očekuje se njegovo stupanje na snagu kad posljednja država...
Pročitano

Konvencija o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja i sprječavanju porezne utaje u odnosu na poreze na dohodak

13.01.2023.,  Andreja Sertić Tomiček, Dalibor Legac, Željko Martinović
Potpisivanje Konvencije o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja i sprječavanju porezne utaje u odnosu na poreze na dohodak između Vlade Republike Hrvatske i Vlade Sjedinjenih Američkih Država, predstavlja važan korak prema nastavku jačanja trgovins...
Pročitano

Ugovori o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja u Republici Hrvatskoj u 2020.

28.02.2020.,  Andreja Sertić Tomiček, Dalibor Legac, Željko Martinović
Republika Hrvatska od 1. siječnja 2020. primjenjuje tri nova ugovora o izbjegavanju međunarodnog dvostrukog oporezivanja, i to s Japanom, Kazahstanom i Vijetnamom. S obzirom na navedeno, autori u članku donose pojedinosti o sklopljenim ugovorima, ...
Pročitano

Gerilski marketing

13.08.2011.,  Andreja Sertić Tomiček
Gerilski marketing je nekonvencionalni sustav taktika i marketing promocija koje se zasnivaju na malom proračunu. U suvremenoj marketinškoj praksi pojam gerilski marketing označava brze, dinamične i nekonvencionalne marketinške metode, kojima ne p...
Pročitano

Partnerstva u međunarodnoj poreznoj praksi

27.04.2011.,  Andreja Sertić Tomiček, Tajana Vrban
U prošlom broju lista Informator pisali smo o poreznim aspektima partnerstva u hrvatskom poreznopravnom sustavu kao i o partnerstvu u međunarodnom poreznom kontekstu. Kao što smo i najavili, u ovom broju pišemo o primjeni OECD Modela ugovora o izb...
Pročitano

Partnerstva u međunarodnoj poreznoj praksi

20.04.2011.,  Andreja Sertić Tomiček, Tajana Vrban
U članku razmatramo porezni aspekt partnerstva kao oblika obavljanja neke djelatnosti, i to s aspekta međunarodne porezne prakse i prakse poreznopravnog sustava Republike Hrvatske.
Pročitano

Pogodnosti temeljem ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja

11.04.2010.,  Andreja Sertić Tomiček
Primjena ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja vrlo je značajna jer potiče mobilnost na tržištima država koje primjenjuju takav ugovor. Ekonomska korist ogleda se u uklanjanju demotivirajućih zapreka koje nastaju zbog dvostrukog oporeziva...
Pročitano

Filteri