Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Članci autora: Marko Paliaga

Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 7

Definiranje misije, vizije i ciljeva u funkciji upravljanja hrvatskim gradovima

01.10.2005.,  Marko Paliaga
Marketinški pristup kao način promišljanja i djelovanja pojedinaca i poslovnih skupina u odvijanju poslovnih aktivnosti polazi od činjenice da se za uspjeh potrebno pripremiti. Koncepcija marketinga je pristup ostvarivanju poslovnih ciljeva u svak...
Pročitano

Branding gradova

08.12.2004.,  Marko Paliaga
Da bi postigli konkurentsku prednost u svjetskoj borbi lokacija, gradovi i regije moraju biti sposobni snažno privući i zadržati najbolje organizacije, profesionalce, stručnjake i investitore. Stoga izgradnja gradske marke (branda) i menadžment ma...
Pročitano

Ustupanje dijela poslova jedinica lokalne samouprave privatnim društvima

01.05.2004.,  Marko Paliaga
O mogućnostima ustupanja dijela poslova jedinice lokalne samouprave privatnim društvima (outsourcingu), njihovim pozitvnim efektima i činjenicama koje pritom treba uzeti u obzir piše mr. sc. Marko Paliaga iz Rovinja.
Pročitano

Urbani marketing jedinica lokalne samouprave gradova u Republici Hrvatskoj

10.03.2004.,  Marko Paliaga
U ovom članku obrađuju se mogućnosti primjene urbanog marketinga u gradovima Republike Hrvatske, na temelju rezultata njegove primjene u gradovima širom svijeta.
Pročitano

Strateško planiranje i primjena SWOT analize u jedinicama lokalne samouprave (gradovi i općine)

15.10.2003.,  Marko Paliaga
Jedinice lokalne samouprave sve su više izložene tržišnim utjecajima s osnovnim ciljem zadovoljenja potreba korisnika (kupaca) svojih usluga. U članku se prikazuje primjena strateškog planiranja i provedba SWOT analize, te uporaba njezinih rezulta...
Pročitano

Primjena marketing koncepcije u jedinicama lokalne samouprave

26.02.2003.,  Marko Paliaga
Odgovorna i efikasna administracija posljedica je isključivo načina na koji funkcionira i radi, odnosno načina na koji  razmišlja te svakodnevno djeluje u svojem okruženju. Uobičajeno sve vlade nastoje poboljšati kvalitetu rada svojih državni...
Pročitano

Proces globalizacije i utjecaj na lokalnu upravu

22.06.2002.,  Marko Paliaga
U Informatoru br. 5038 od 19. 6. 2002., u prvom dijelu ovog članka, autor Marko Paliaga, dipl. oec. iz Pule pisao je općenito o globalizaciji i nekim svjetskim trendovima koji nisu zaobišli niti lokalnu upravu. U drugom dijelu ovog članka autor pi...
Pročitano

Filteri