Stručni radovi uglednih pravnih i drugih stručnjaka o zakonodavnim aktualnostima u građanskom, trgovačkom, upravnom, ustavnom, europskom, prekršajnom i komunalnom pravu, lokalnoj samoupravi, javnoj nabavi, zdravstvenom i mirovinskom pravu, porezima, financijama, računovodstvu i drugim područjima. U člancima se, osim toga, često naglašavaju dvojbe i problemi u provedbi propisa, navodi aktualna sudska i upravnopravna praksa te ogledni primjeri i moguća praktična rješenja.

Članci autora: Davorka Lončar

Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 7

Marketing tržišne niše

11.09.2017.,  Davorka Lončar
Autorica u članku opisuje marketing tržišne niše, koja je prilično rijetko prisutna u marketing strategijama srednjih i velikih tvrtki. Što je tržišna niša, ciljna skupina kojoj je namijenjen marketing tržišne niše, prednosti marketinga tržišne ni...
Pročitano

B2B marketing

12.09.2016.,  Davorka Lončar
B2B marketing (engl. business to business marketing) jest marketing usmjeren prema tvrtkama i drugim organizacijama koje određeni proizvod koriste u vlastitoj proizvodnji, općenito u poslovanju ili za prodaju krajnjim kupcima. Radi se, naime, o za...
Pročitano

Content Marketing – marketing kroz sadržaje

11.01.2016.,  Davorka Lončar
Content marketing je poseban oblik marketinga fokusiran isključivo na promociju kroz pružanje informacija o tvrtki, njezinim proizvodima/uslugama, ali bez pokušaja njihove izravne prodaje. Svrha content marketinga je da privuče i zadrži kupce, kre...
Pročitano

Zaposlenici kao marketinško sredstvo tvrtke

21.09.2015.,  Davorka Lončar
Zaposlenici su vrlo vrijedan resurs u marketingu tvrtke. Oni mogu postati njezino tajno marketinško oružje. Angažiranjem zaposlenika koji su već uložili svoje resurse (vrijeme, znanje) u tvrtku, da djeluju kao odvjetnici tvrtke, može osnažiti prom...
Pročitano

Viralni marketing - sredstvo promocije novih proizvoda i usluga

20.07.2015.,  Davorka Lončar
Viralni marketing, kao novi oblik marketinga prema čijem su korištenju još mnogi skeptični, pokazao se iznimno učinkovitim sredstvom promocije za nesvakidašnje, inovativne proizvode i usluge. Riječ je o marketinškom alatu s golemim potencijalima, ...
Pročitano

Prednosti podnog oglašavanja

17.12.2014.,  Davorka Lončar
Uočljivo je da novi načini marketinškog predstavljanja pojedinih proizvoda i usluga svakoga dana učine korak naprijed i neizbježno je prihvaćati i kvalitetno implementirati takve nove ideje. Podno oglašavanje jedna je od takvih ideja. Ta vrsta ogl...
Pročitano

Kreiranje uspješnog programa lojalnosti kupaca

27.11.2013.,  Davorka Lončar
Autorica u članku piše o modelima kreiranja programa lojalnosti kupaca koji čine marketinški alat koji može tvrtki donijeti značajne financijske rezultate i druge povlastice, u smislu kvalitetnijeg odnosa s kupcima.
Pročitano

Filteri