24.09.2005.

Značaj strateških alijansi

Realizacija ekspanzije nacionalnog gospodarstva na isključivo tradicionalnom konkurentskom modelu, nije više moguća. Potrebni su novi oblici suradnje i povjerenja između neposrednih konkurenata na globalnom tržištu, a to znači da tvrtke moraju imati konkretnu viziju i strategiju za ostvarivanje održive konkurentske prednosti. Autor u članku piše o strateškim alijansama s pomoću kojih se stvaraju poslovne mreže s partnerima izvan nacionalnih granica te suradnji na globalnoj razini u svrhu ostvarivanja učinkovitosti i izvrsnosti nacionalnog gospodarstva. U taj proces stvaranja održive konkurentnosti moraju se uključiti i hrvatske tvrtke.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija