29.11.2014.

Zaštita potrošača – novi pravni okvir

Hrvatski sabor donio je, 21. ožujka 2014. godine, novi Zakon o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14). Time je ta opsežna i važna materija (sam Zakon sadržava 149 članaka) usklađena s aktualnim pravnim okvirom Europske unije (direktivama EU), koji je u ovom području, također, iznimno dinamičan, složen i brzo se unaprjeđuje. Ovaj Zakon upire i na određene zakonske propise na Zakon o elektroničkoj trgovini, na Zakon o zaštiti osobnih podataka i druge propise o elektroničkom komunikacijama. Sam Zakon najvećim je dijelom već stupio na snagu (u potpunosti će biti na snazi 1. siječnja 2015.), prema odredbi članka 149. Zakona, a neka područja regulira bitno drukčije od prethodnih (razne oblike akcijskih prodaja, prigodna sniženja i sl.) te uvodi nove obveze, primjerice tijelima lokalne i područne (regionalne) samouprave u vrijeme blagdana, kad je opseg maloprodaje najveći u tijeku kalendarske godine, upravo za provedbu i primjenu novih zakonskih odredaba, o kojima u ovom članku piše autor doc. dr. sc. GORAN VOJKOVIĆ, docent na Fakultetu prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija