19.10.2013.

Vrednovanje poduzeća s pomoću multiplikatora

Jedan od učestalih pristupa vrednovanju poduzeća je vrednovanje na bazi usporedbe njegovih pokazatelja s odgovarajućim tržišnim pokazateljima (comparables approach to valuation), u literaturi poznatim i kao vrednovanje na bazi pokazatelja (ratio-based valuation) ili multiplikatora (multiple-based valuation, valuation multiplier), odnosno kao pristup relativnog vrednovanja ili vrednovanja korištenjem relativnih multiplikatora (relative valuation approach). Koje su prednosti primjene multiplikatora i kako ih primijeniti za potrebe vrednovanja, opširnije piše autor u članku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija