Stručni članci
25.09.2020.
Vrednovanje marke u financijskim izvještajima
Ocjenjivanje vrijednosti marke složen je posao za koji postoje razni pristupi i metode. Snažna marka može povećati cijenu proizvoda ili usluge, povećati obujam prodaje, sniziti troškove te povećati iskorištenost imovine poslovnog subjekta. Pristupe i metode vrednovanja marke razvila su međunarodna regulatorna tijela, ali i razne skupine znanstvenika i konzultantske kuće. Budući da na vrijednost marke utječe velik broj faktora, autor u članku iscrpno pojašnjava pojedinosti njezina vrednovanja.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.