09.03.2005.

Ustrojstveni model strukturiranja informacija u funkciji planiranja trgovačkog društva

Godišnji poslovni plan društva rezultat je procesa planiranja, s definiranim ciljevima i zadacima u svim segmentima poslovne politike. Različitost poslovnih segmenata (funkcija) izražena je u njihovom djelokrugu rada (planskim zadacima i planskim aktivnostima), za čije su ostvarenje potrebne i odgovarajuće informacije. Te informacije moraju biti tako strukturirane da se mogu koristiti u izradi planova za svaki segment. Strukturiranje informacija predstavlja povezivanje pojedinačnih informacija u jednu cjelinu te odražava njihovu međusobnu ovisnost (primjerice: broj zaposlenih djelatnika i njihova kvalifikacijska struktura jedan je dio plana ljudskih potencijala). Strukturiranje informacije bitno je kako kod izrade poslovnog plana, tako i kod praćenja ostvarenja plana od strane menadžmenta na svim ustrojstvenim razinama. Ustrojstveni model strukturiranja informacija u procesu planiranja koji se obrazlaže u ovom stručnom radu, našao je svoju široku primjenu u velikom industrijskom sustavu proizvodne djelatnosti.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija