30.04.2011.

Segmentacija hrvatskog bankovnog tržišta

Segmentacija tržišta1 kao pojam predstavlja podjelu tržišta, odnosno njegovih sudionika na skupine. U bankarskom se smislu podjela sudionika odnosi na podjelu klijenata.2 Segmentaciju tržišta karakterizira činjenica prema kojoj klijenti unutar skupina moraju imati što je moguće više sličnosti, a istodobno skupine moraju imati što je moguće veće različitosti. Da bi se određena skupina klijenata na tržištu mogla smatrati segmentom – moraju biti zadovoljeni određeni uvjeti, kao, primjerice, razlikovanje od drugih segmenata po određenom kriteriju. Pripadnost segmentu karakteriziraju istim ili vrlo sličnim potrebama, dijelovi segmenta (približno) jednako reagiraju na tržišna kretanja, a sagledivost segmenta – (može se mjeriti, kvantificirati). Segmentacija tržišta važna je činjenica na bankovnom tržištu, jer to pomaže bankama da ponude financijske proizvode koje zadovoljavaju potrebe klijenata, poglavito pravnih osoba u poduzetništvu, a i fizičkih osoba glede njihovih potreba, osobito u nabavi trajnijih materijalnih dobara. O svemu tome autor opširnije piše u nastavku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija