31.07.2020.

Prodajne cijene prema hrvatskim propisima i uvjetima tržišta

Formiranje cijene jedan je od najvažnijih menadžerskih poslova. Slabija prodaja često je uvjetovana previsokim cijenama, kao što i niske cijene mogu biti razlogom nerentabilnosti poslovanja. Nažalost, odluke o cijenama ne mogu se uvijek donositi prema želji i potrebama menadžmenta, jer zavise od vlastite organizacije i stanja na tržištu. Za određene proizvode i usluge postoji propisani način formiranja cijena. U ovom prikazu donosimo pregled stanja i mogućnosti formiranja cijena na tržištu Republike Hrvatske.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija