08.10.2018.

Procjena vrijednosti poduzeća - 1. dio

Procjena vrijednosti poduzeća nužan je uvjet za kvalitetno donošenje odluka neovisno o tome je li riječ o kupnji ili prodaji poduzeća ili o donošenju poslovnih odluka vezanih uz pribavljanje kapitala, financijsko restrukturiranje, evaluaciju strateških odluka i slično. Postoje brojne metode vrednovanja poduzeća i svaka od njih ima svoje prednosti i nedostatke ovisno o kvaliteti korištenih podataka i metodološkim karakteristikama. Da bi procjena vrijednosti poduzeća bila što bliža stvarnoj vrijednosti, potrebno je istovremeno koristiti više metoda, pa se o vrijednosti poduzeća može govoriti samo u rasponima vrijednosti. Zbog opsežnosti teme, članak ćemo objaviti u dva dijela. U ovom broju autor piše o konceptu vrednovanja poduzeća te o dijelu metoda vrednovanja poduzeća, dok će o drugim učestalim metodama, kao što je vrednovanje putem multiplikatora, biti riječ u sljedećem broju.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija