12.05.2023.

Pristup japanskog menadžmenta upravljanju poduzećem

Proizvodi japanskih poduzeća poznati su po svojoj kvaliteti i pouzdanosti. To nije slučajno jer japanski menadžment ima dugoročnu orijentaciju u upravljanju kvalitetom te kontinuirano unaprjeđuje poslovne procese u svrhu isporuke kvalitetnih proizvoda, ali i teži konceptu „nula pogrešaka“. Takav menadžment također ima izvrstan odnos prema zaposlenicima, ali i načinu donošenja odluka. Tako se menadžer smatra svojevrsnom očinskom figurom, čija je zadaća, između ostalog, brinuti se o dobrobiti zaposlenika općenito. Međutim, u posljednje vrijeme japanski ekonomski zamah slabi pa autorica u tekstu analizira prednosti i određene suvremene nedostatke pristupa japanskog menadžmenta upravljanju poduzećem.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija