10.07.2017.

Pravna analiza Uberova poslovnog modela

Dio I.: Osnovne postavke poslovanja i djelovanje na tržištu Republike Hrvatske

Prvi dio pravne analize Uberova poslovnog modela cine osnovne postavke poslovanja i djelovanje na tržištu Republike Hrvatske. Kako bit Uberova poslovnog modela cini Uberova digitalna aplikacija, tj. digitalna platforma na temelju koje nastaju razliciti pravni odnosi, drugi dio analize bavit ce se pitanjem poslovnog modela Ubera u kontekstu njegova reguliranja kao digitalne platforme. S tim u vezi, a u cilju omogucavanja šireg shvacanja navedene problematike bit ce svrshishodno navesti i nekoliko poredbenih prikaza prema kojima je Uberovo poslovanje pravno ureeno i prihvaceno. Te prikaze objavit cemo u okviru drugog dijela analize u jednom od sljedecih brojeva Informatora. Osnovne postavke poslovanja i djelovanja Ubera na tržištu RH rašclanjuju ugovorne odnose koji nastaju pri korištenju Uberovih usluga, pitanja s kojima se suocava Sud Europske unije u postupku davanja prethodnog mišljenja o prirodi usluga koje pruža Uber, pregled rješenja europskih sudova pred kojima su se vodili sporovi oko poslovanja Ubera, kao i hrvatski pravni okvir pružanja usluga unutarnjeg prijevoza putnika cestom. Analiza upucuje na kompleksne i nejasne pravne odnose koji nastaju korištenjem Uberovih usluga, te upitnost odredaba opcih uvjeta poslovanja.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija