03.12.2018.

Porezni tretman blagdanskog darivanja

Počelo je blagdansko raspoloženje, koje se gotovo neizbježno veže uz blagdanski marketing, povećanu potrošnju i međusobno darivanje. Poslodavci, fizičke i pravne osobe prigodno daruju svoje zaposlenike a obveza takvog darivanja može biti uređena aktima poslodavca. U blagdansko vrijeme aktualizira se i pitanje poreznog tretmana prigodnog (blagdanskog) darivanja među poslovnim subjektima. Stoga u nastavku donosimo osvrt na porezni tretman prigodnog darivanja zaposlenika i poslovnih partnera, ali i božićnog domjenka.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija