16.05.2016.

Porez na dobit kao čimbenik gospodarskog rasta

Pokretač odnosno glavni motiv ekonomije u tržišnim uvjetima poslovanja jest stvaranje nove vrijednosti, s krajnjim ciljem i razlogom povećanja postojeće imovine, kako u vrijednosnom, tako i u materijalnom smislu. Pretpostavka stvaranja nove vrijednosti u poslovnom ciklusu jest ulaganje u proizvodne čimbenike, koji onda u međusobnoj interakciji stvaraju nove proizvode i nove usługe. Na temelju te interakcije gospodarski subjekti ostvaruju dobit prije oporezivanja, koja je onda osnovica oporezivanja porezom na dobit. Kako porez na dobit kao čimbenik utječe na gospodarski rast, autorica opširnije piše u nastavku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija