17.08.2005.

Popusti i posebni uvjeti prodaje u trgovini

Trgovina kao važna gospodarska djelatnost suočena je s velikim izazovima, kao što su povećana konkurencija na domaćem tržištu, koncentracija, uvođenje novih tehnologija, nužnost pružanja novih usluga i oblika prodaje. Otvaranje velikog broja stranih trgovačkih lanaca pojačalo je konkurenciju na domaćem tržištu, proširilo ponudu i poboljšalo kvalitetu usluga te potaknulo snižavanje marži i smanjenje cijena. O smanjenju cijena i prodaji robe pod posebnim uvjetima, kao što su popusti u trgovini na veliko te sniženja i rasprodaje u trgovini na malo, autorica članka opširnije piše u nastavku teksta.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija