30.04.2005.

Planiranje zaliha gotovih proizvoda u trgovačkom društvu

Zalihe gotovih proizvoda izražavaju ostvarenu proizvodnju društva u određenom (planskom) vremenskom razdoblju. Zbog svoga značenja koje imaju zalihe gotovih proizvoda (u nastavku teksta: proizvodi) na cjelokupno poslovanje društva, nužno je u poslovnom planu društva izvršiti i planiranje njihove visine i asortimana. Bez točnog planiranja zaliha proizvoda nije moguće ostvariti brži protok u skladištu putem isporuke u vlastite prodavaonice ili izravnu prodaju kupcima na tržištu. Povećanje zaliha proizvoda preko planiranog opsega i vrijednosti ima za posljedicu usporavanje obrtaja (koeficijenta obrtaja) zaliha, povećanje dana vezivanja zaliha na skladištu te porasta ukupnih troškova, što izravno utječe na ekonomičnost poslovanja. Planiranje zaliha proizvoda omogućuje usklađivanje planova nabave, proizvodnje i prodaje, čime se stvaraju temeljni preduvjeti za kontinuirano odvijanje poslovnih aktivnosti, u svim poslovnim segmentima i racionalizaciju novčanih tijekova.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija