09.11.2011.

Modeli usluga u poslovnicama u hrvatskim bankama

Dolazak stranih banaka u Republiku Hrvatsku donio je niz novosti i načina ponašanja, čime je nestala većina stereotipa ponašanja kako bankara, tako i klijenata. Danas, kad se od klijenata traži da svoje osnovne transakcije obavljaju na samouslužnim uređajima, svakako uočavamo da se kod većine klijenata javlja otpor prema novome. Pojedini klijenti boje se podizati novac na bankomatima, drugi nemaju povjerenje u plaćanje preko interneta, stoga valja tražiti prijelazna rješenja ako želimo uspjeh. Zašto moramo biti strpljivi? Pa, upravo zbog podataka koji ukazuju da se klijenti još uvijek vežu uz poslovnice, ali i naznaka većeg korištenja samouslužnih uređaja. Svakako i klijenti trebaju razumjeti razloge zašto moraju ići na bankomate. O modelima sadašnjih i budućih usluga u poslovnicama hrvatskih banaka, autor piše u nastavku, s obzirom na to da su poslovnice i dandanas prva dodirna točka klijenata s bankama, unatoč sve jačem razvoju i primjeni informatičke tehnologije.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija