09.05.2012.

Kvaliteta usluga u hrvatskom bankarstvu

Kvaliteta usluge kao pojam predstavlja izazov mnogim stručnjacima na tom području upravo zbog činjenice što još uvijek nema jedinstvenog pristupa u definiranju pojma. Zadovoljstvo korisnika bankarskih usluga možemo pratiti dvjema vrijednostima: uporabnom i interaktivnom vrijednosti. Uporabna vrijednost vezuje se uz proizvod, odnosno uslugu ovisno o tome što se klijentu nudi na korištenje. Bez obzira na vrstu ponude, klijenta na području vrijednosti usluge zanima ono što mu ponuda pruža u zadovoljavanju njegovih potreba. Interaktivna vrijednost u prvi plan postavlja ulogu bankara, odnosno osobe koja ponudu bankarskih usluga predstavlja klijentu banke. Ipak, u svim različitostima definiranja pojma kvalitete usluge može se pronaći i jedan zajednički element, a to je klijent, odnosno upravljanje odnosom s klijentom. Naime, klijent je u središtu pažnje, što navodi na zaključak da se banke usmjeravaju prema zadovoljavanju potreba klijenata, a ne prema uslugama. U borbi za svoj položaj na tržištu, banke su sve više orijentirane prema klijentima kao pokretačkoj snazi, odnosno kao prevagi u razvoju konkurentnosti. To znači da banke imaju vrlo slične proizvode namijenjene svojim klijentima, ali se prevaga za prevlast na tržištu osvaja kvalitetnijom uslugom prema klijentu.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija