Stručni članci

06.07.2005.
Izbor dobavljača u postupku nabave robe i usluga
Uvjeti poslovanja trgovačkih društava postaju svakim danom sve zahtjevniji zbog procesa opće globalizacije i uključivanja našeg gospodarstva u Europsku uniju. Stoga unapređenje poslova nabave postaje jedan od važnijih zadataka menadžmenta društva. Posebno je to važno i zbog nastojanja menadžmenta da se cjelokupno nabavno poslovanje odvija učinkovitije od konkurencije. S obzirom na značenje nabave koju ona ima na ukupne rezultate poslovanja, u praksi se provodi ocjenjivanje vlastitih rezultata nabave, a u sklopu toga i ocjenjivanje samih dobavljača. Unapređenju funkcioniranja nabave pridonosi ocjenjivanje i izbor učinkovitosti dobavljača, kao praktičnog oblika provođenja benchmarkinga1 u praksi. Praktičan pristup ocjenjivanju uspješnosti poslovanja s dobavljačima i njihov izbor, u ovom članku obuhvaća ciljeve i zadatke nabavne politike, primjenu integralnog poslovnog informacijskog sustava u ocjenjivanju i izboru dobavljača te oblikovanje modela za ocjenjivanje i izbor.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.