Stručni članci
19.03.2003.
Hijerarhija kupaca primjenom sustava ključnih računa
Key account reprezentativ, k.a.salesperson ili k.a.manager, engleski su izrazi za predstavnika, prodavatelja, odnosno managera po ključnim računima trgovačkog društva. Ti su se izrazi sve više i u nas počeli koristiti u izvornom obliku, a u dnevnom tisku se pojavljuju oglasi putem kojih se traže takve osobe. Sudeći po afirmaciji takvih osoba gotovo da je to danas najtraženiji posao u sklopu marketinga i prodaje. Svrha ovoga rada je utvrditi genezu koncepcije ključnih računa, a zatim položaj i ulogu te funkcije u organizacijskoj strukturi. S obzirom na to da je ta funkcija proizašla iz suvremenog koncepta marketinga i predstavlja organizacijski entitet, potrebno je osvrnuti se na razvoj koncepcije marketinga i organizacijske alternative primjene te koncepcije.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.