24.05.2003.

1. dio

Funkcioniranje arhiva

trgovačkog društva, ustanove

Svaki posao započinje, obavlja se i završava nekim pisanim dokumentom, što znači da dokumentacija predstavlja temelj funkcioniranja svakog poslovnog subjekta. Organizacijom arhivskog sustava treba osigurati odgovarajuće kolanje dokumenata, njihovo čuvanje i mogućnost ponovnog korištenja. U prvom dijelu ovog članka obrađuju se postupci sređivanja i planiranja stanja dokumentacije, izrade potrebnih lista, raspodjele dokumenata po sektorima, te izlučivanja i uništavanja arhivske građe po propisanom postupku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija