05.11.2014.

Elektroničke usluge Porezne uprave

Elektronički servis Porezne uprave, u okviru sustava ePorezna, omogućava svim poreznim obveznicima elektroničku predaju digitalno potpisanih obrazaca, pregled statusa poslanih i zaprimljenih obrazaca, kao i uvid u porezno- knjigovodstvenu karticu. Za korištenje sustava ePorezna korisnik sustava mora posjedovati kvalificirani digitalni certifikat, koji na temelju zahtjeva izdaje Financijska agencija, te minimalno preporučenu konfiguraciju računala, kao i obaviti postupak registracije u Poreznoj upravi za dobivanje potrebnih ovlasti za rad. U sklopu elektroničkih usluga odvija se sigurna razmjena elektroničkih dokumenata između poreznih obveznika i nadležne ispostave Porezne uprave, pri čemu su prednosti korištenja elektroničkih usluga - ušteda vremena, mogućnost komunikacije s Poreznom upravom 24 sata dnevno tijekom cijele godine te mogućnost korištenja knjigovodstvenih servisa kao posrednika za elektroničko poslovanje. Koje su sve trenutno dostupne elektroničke usluge koje mogu koristiti porezni obveznici, koji se obrasci moraju, a koji mogu dostavljati u Poreznu upravu elektroničkim putem te kako se obavlja ispravak digitalno potpisanog obrasca koji je prethodno poslan i uspješno obrađen, pročitajte u nastavku članka.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija