05.04.2003.

Ekonomske jedinice i profitni centri

Sa svrhom postizanja što boljih poslovnih rezultata, trgovačka društva razvijaju internu ekonomiju formiranjem različitih centara odgovornosti - troškovnih, investicijskih, prodajnih, odnosno profitnih centara. Time se unose tržišni odnosi u samo društvo i ostvaruje efikasnije upravljanje troškovima, prihodima, profitom i investicijama. U ovom se članku obrađuje problematika osnivanja i djelovanja profitnih centara, s naglaskom na karakteristike i kriterije njihova osnivanja, prikazanim modelom profitnih centara u jednom društvu, te postupcima pri izradi plana i ocjene usporedivosti planskih veličina s ostvarenim rezultatima.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija