30.11.2015.

Brendiranje gradova

Predmet obrade ovog članka je tema prisutna u državama diljem svijeta, a i u Republici Hrvatskoj. Naime, lokalna samouprava zainteresirana je za razvoj gradova i svoje zemlje Republike Hrvatske, što potiče turistički i gospodarski razvoj i jača međunarodnu suradnju. Stoga o osnovnim pojmovima i defi niciji instituta brendiranja gradova te pristupu metodologiji, autorica piše u ovom tekstu. Istovremeno u članku se analiziraju uspješni primjeri iz prakse identiteta, imidža i percepcije grada, te način kreiranja i strategiji brenda. Autorica se isto tako tako bavi uspješnim iskustvima i praksom u Republici Hrvatskoj uz komparaciju sa svjetskim dosezima u ovom području. Članak ćemo objaviti u dva nastavka.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija