08.12.2004.

Branding gradova

Novi izazovi za hrvatske gradove

Da bi postigli konkurentsku prednost u svjetskoj borbi lokacija, gradovi i regije moraju biti sposobni snažno privući i zadržati najbolje organizacije, profesionalce, stručnjake i investitore. Stoga izgradnja gradske marke (branda) i menadžment marke dobivaju sve više na važnosti pa gradske uprave moraju naučiti kako kapitalizirati, vrednovati i istaknuti svoje nematerijalne vrijednosti i posebnosti. Sadašnja dobra priprema i planiranje brandinga gradova u budućnosti nam svima može donijeti velike koristi. To je put o kojemu moderne hrvatske gradske uprave već sada moraju početi promišljati.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija