22.10.2005.

Analiza i utvrđivanje profitabilnosti kupaca u trgovačkom društvu

Za svako trgovačko društvo bez obzira na to koju djelatnost obavlja, ostvarivanje profitabilnosti poslovanja jedan je od temeljnih pokazatelja uspješnosti. Taj je pokazatelj osobito bitan za djelatnosti koje imaju angažirana velika sredstva, poput industrije pa se na taj način usmjerava i poslovna politika trgovačkog društva. Analiza i utvrđivanje profitabilnosti kupaca isto tako je jedan od značajnih pokazatelja uspješnosti poslovanja, i to u segmentu prodajne politike. Menadžment društva mora, primjenom aktivnosti kontrolinga, utvrditi profitabilnost kupaca i oblikovati informacijske podloge pomoću kojih će donositi odluke u cilju povećanja profitabilnosti, ali i odrediti operativne aktivnosti u upravljanju poslovanjem. Jedna od metoda za analizu i utvrđivanje profitabilnosti kupaca u industrijskoj djelatnosti, prikazuje se u ovom članku, za čiju se praktičnu primjenu podaci i informacije nalaze u računovodstvenoj evidenciji društva.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija