11.05.2005.

Analitički model pokazatelja za praćenje i analizu zaliha gotovih proizvoda u trgovačkom društvu

Praćenje i analiza zaliha gotovih proizvoda, sastavni je dio procesa upravljanja skladišnim poslovanjem u trgovačkom društvu, kao i vlastitim prodavaonicama trgovačkog društva. Oblikovanje analitičkog modela pokazatelja za praćenje i analizu zaliha, obuhvaćen je metodama analiza koje provodi kontroling društva. Odabir pokazatelja u analitičkom modelu ovisi o djelatnosti društva i segmentima skladišnog poslovanja (ulaz proizvoda u skladište, uskladištenje, izlaz proizvoda iz skladišta, unutarnji transport i otprema proizvoda kupcima). Za primjenu odabranih pokazatelja moraju se oblikovati informacijske podloge (izvješća), i definirati izvori podataka iz kojih se mogu rabiti podaci za provođenje analize. Pazni oblici i vrste skladišne i računovodstvene evidencije te evidencije u prodaji, služe za provođenje analize primjenom analitičkog modela pokazatelja. Zbog važnosti i značenja koje imaju zalihe proizvoda na poslovne rezultate društva, menadžment prodaje mora raspolagati s pregledom stanja zaliha proizvoda, što će biti i temeljni preduvjet za optimalizaciju zaliha proizvoda i pravodobnu opskrbu tržišta proizvodima i ispunjenju narudžbi kupaca. Analitički model pokazatelja koji se ovdje prikazuje, našao je svoju široku primjenu u gospodarskim djelatnostima, a posebno u industrijskoj djelatnosti.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija