Seminari
×
Primjena Zakona o općem upravnom postupku i Uredbe o uredskom poslovanju
16. travnja 2019. u 09:30 sati
Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2, Zagreb
PRIMJENA ZAKONA O OPĆEM UPRAVNOM POSTUPKU I UREDBE O UREDSKOM POSLOVANJU
16. travnja 2019. (utorak), s početkom u 9.30 sati
Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2, Zagreb
Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2, Zagreb
Seminar je namijenjen tijelima državne uprave, tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te ostalim pravnim osobama s javnim ovlastima (školama, vrtićima, ustanovama socijalne i zdravstvene skrbi, agencijama, zavodima i drugim pravnim osobama koje u svom poslovanju primjenjuju Uredbu o uredskom poslovanju i ZUP).
Na seminaru će sudionicima biti omogućeno, tijekom izlaganja, izravno postavljati pitanja i aktivno sudjelovati u raspravi, dobiti konkretne odgovore, informacije i primjere iz prakse što će im značajno pomoći u daljnjem radu i poslovanju.
Tajana Zlabnik, odvjetnica iz Zagreba
1. Primjena Zakona o općem upravnom postupku
- što se smatra upravnom stvari
- u čemu se sastoji obveza primjene ZUP-a
- načela upravnog postupka i njihova primjena u praksi
- službena osoba odgovorna za vođenje upravnog postupka i donošenje rješenja
- obvezni i fakultativni razlozi za izuzeće službene osobe
- stranke upravnog postupka
- načini pokretanja upravnog postupka
- postupak rješavanja upravne stvari (postupovne odredbe)
- radnje u upravnom postupku (podnesci, ročišta, komunikacija s strankama, zapisnici, zaključci)
- načini dostave pismena strankama
- oblik i sadržaj rješenja kojim se odlučuje u upravnom postupku (primjeri)
- računanje rokova
- rok za žalbu, učinak podnošenja žalbi, postupak i donošenje rješenja povodom žalbe,
- izvršenje rješenja
- prigovor kao pravni lijek – za što se može podnijeti, tko o njemu odlučuje i u kojem roku
- najčešći propusti u poslovanju javnopravnih tijela vezano uz primjenu ZUP-a utvrđeni inspekcijskim nadzorom
2. Uredba o uredskom poslovanju
- obveznici primjene Uredbe
- temeljni pojmovi uredskog poslovanja
- izrada Pravilnika o unutarnjem redu; sadržaj pravilnika
- ustrojavanje i rad pisarnice i pismohrane
- način ustrojavanja pisarnice i pismohrane u tijelima s manjim opsegom poslova uredskog poslovanja (školama, vrtićima, socijalnim i zdravstvenim ustanovama i dr.)
- način zaprimanja, otvaranja i pregleda pošiljki
- postupanje s zahtjevima i podnescima pristiglim elektroničkim putem
- razvrstavanje i raspoređivanje pismena
- osnovne i pomoćne evidencije uredskog poslovanje; jesu li i za što obvezne
- vođenje i zaključivanje upisnika predmeta upravnog postupka i urudžbenog zapisnika
- izrada Plana klasifikacijskih oznaka i brojčanih oznaka stvaratelja i primatelja pismena
- načini i primjeri određivanja klasifikacijskih i brojčanih oznaka pismena
- administrativno-tehnička obrada akta
- postupak otpremanja pismena
- dostava predmeta u pismohranu i čuvanje (rokovi čuvanja, izrada Pravilnika o čuvanju arhivskog gradiva izvan arhiva)
- postupanje s pečatima, žigovima i štambiljima; obvezne evidencije
Kotizacija:
Naknada za sudjelovanje na seminaru iznosi:
Naknada za sudjelovanje na seminaru iznosi:
- s knjigom: 1.100,00 kn (PDV uključen) po sudioniku
- bez knjige: 830,00 kn (PDV uključen) po sudioniku.
Pogodnost za pretplatnike Informatora:
Pretplatnici lista Informator koji su podmirili obvezu za 2019., plaćaju kotizaciju za sudjelovanje na seminaru:
Pogodnost za pretplatnike Informatora:
Pretplatnici lista Informator koji su podmirili obvezu za 2019., plaćaju kotizaciju za sudjelovanje na seminaru:
- s knjigom: 935,00 kn (PDV uključen) po sudioniku
- bez knjige: 705,50 kn (PDV uključen) po sudioniku.
Kotizacija uključuje:
Sudjelovanje na seminaru, knjigu „Uredsko poslovanje i postupanje s pismenima u predmetima upravnog postupka“ (Novi informator, 2019.), skriptu s power point prezentacijom, radni pribor, napitak i snack za vrijeme stanke. Kotizacija se uplaćuje unaprijed na transakcijski račun Novog informatora d.o.o. broj HR2823400091100150348, poziv na broj: 01 160419– OIB TVRTKE, najkasnije do dana održavanja seminara.
Dodatne informacije:
tel: 01/7888-854
Sudjelovanje na seminaru, knjigu „Uredsko poslovanje i postupanje s pismenima u predmetima upravnog postupka“ (Novi informator, 2019.), skriptu s power point prezentacijom, radni pribor, napitak i snack za vrijeme stanke. Kotizacija se uplaćuje unaprijed na transakcijski račun Novog informatora d.o.o. broj HR2823400091100150348, poziv na broj: 01 160419– OIB TVRTKE, najkasnije do dana održavanja seminara.
Dodatne informacije:
tel: 01/7888-854
faks: 01/4612-553
mail: seminari@informator.hr