Primjena Zakona o općem upravnom postupku i Uredbe o uredskom poslovanju

16. travnja 2019. u 09:30 sati

Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2, Zagreb

PRIMJENA ZAKONA O OPĆEM UPRAVNOM POSTUPKU I UREDBE O UREDSKOM POSLOVANJU
 
16. travnja 2019. (utorak), s početkom u 9.30 sati
Sheraton Zagreb Hotel, Kneza Borne 2, Zagreb
Seminar je namijenjen tijelima državne uprave, tijelima i službama jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te ostalim pravnim osobama s javnim ovlastima (školama, vrtićima, ustanovama socijalne i zdravstvene skrbi, agencijama, zavodima i drugim pravnim osobama koje u svom poslovanju primjenjuju Uredbu o uredskom poslovanju i ZUP).
Na seminaru će sudionicima biti omogućeno, tijekom izlaganja, izravno postavljati pitanja i aktivno sudjelovati u raspravi, dobiti konkretne odgovore, informacije i primjere iz prakse što će im značajno pomoći u daljnjem radu i poslovanju.  

Tajana Zlabnik, odvjetnica iz Zagreba
 
1. Primjena Zakona o općem upravnom postupku
  • što se smatra upravnom stvari
  • u čemu se sastoji obveza primjene ZUP-a  
  • načela upravnog postupka i njihova primjena u praksi
  • službena osoba odgovorna za vođenje upravnog postupka i donošenje rješenja
  • obvezni i fakultativni razlozi za izuzeće službene osobe
  • stranke upravnog postupka 
  • načini pokretanja upravnog postupka
  • postupak rješavanja upravne stvari (postupovne odredbe)
  • radnje u upravnom postupku (podnesci, ročišta, komunikacija s strankama, zapisnici, zaključci)
  • načini dostave pismena strankama
  • oblik i sadržaj rješenja kojim se odlučuje u upravnom postupku (primjeri)
  • računanje rokova  
  • rok za žalbu, učinak podnošenja žalbi, postupak i donošenje rješenja povodom žalbe,
  • izvršenje rješenja
  • prigovor kao pravni lijek – za što se može podnijeti, tko o njemu odlučuje i u kojem roku
  • najčešći propusti u poslovanju javnopravnih tijela vezano uz primjenu ZUP-a utvrđeni inspekcijskim nadzorom
 
2. Uredba o uredskom poslovanju
  • obveznici primjene Uredbe  
  • temeljni pojmovi uredskog poslovanja
  • izrada Pravilnika o unutarnjem redu; sadržaj pravilnika   
  • ustrojavanje i rad pisarnice i pismohrane
  • način ustrojavanja pisarnice i pismohrane u tijelima s manjim opsegom poslova uredskog poslovanja (školama, vrtićima, socijalnim i zdravstvenim ustanovama i dr.)
  • način zaprimanja, otvaranja i pregleda pošiljki
  • postupanje s zahtjevima i podnescima pristiglim elektroničkim putem
  • razvrstavanje i raspoređivanje pismena
  • osnovne  i pomoćne evidencije uredskog poslovanje; jesu li i za što obvezne
  • vođenje i zaključivanje upisnika predmeta upravnog postupka i urudžbenog zapisnika
  • izrada Plana klasifikacijskih oznaka i brojčanih oznaka stvaratelja i primatelja pismena   
  • načini i primjeri određivanja klasifikacijskih i brojčanih oznaka pismena
  • administrativno-tehnička obrada akta
  • postupak otpremanja pismena
  • dostava predmeta u pismohranu i čuvanje (rokovi čuvanja, izrada Pravilnika o čuvanju arhivskog gradiva izvan arhiva)
  • postupanje s pečatima, žigovima i štambiljima; obvezne evidencije
Kotizacija:
Naknada za sudjelovanje na seminaru iznosi:
-         s knjigom: 1.100,00 kn (PDV uključen) po sudioniku
-         bez knjige: 830,00 kn (PDV uključen) po sudioniku.

Pogodnost za pretplatnike Informatora:
Pretplatnici lista Informator koji su podmirili obvezu za 2019., plaćaju kotizaciju za sudjelovanje na seminaru:
-         s knjigom: 935,00 kn (PDV uključen) po sudioniku
-         bez knjige: 705,50 kn (PDV uključen) po sudioniku.
 
Kotizacija uključuje:
Sudjelovanje na seminaru, knjigu „Uredsko poslovanje i postupanje s pismenima u predmetima upravnog postupka“ (Novi informator, 2019.), skriptu s power point prezentacijom, radni pribor, napitak i snack za vrijeme stanke. Kotizacija se uplaćuje unaprijed na transakcijski račun Novog informatora d.o.o.  broj HR2823400091100150348, poziv na broj: 01 160419– OIB TVRTKE, najkasnije do dana održavanja seminara.

Dodatne informacije:
tel: 01/7888-854
faks: 01/4612-553

Filteri