Planiranje i provedba postupka jednostavne nabave za tajnike, računovođe i ostale službenike koji provode postupak jednostavne nabave

10. veljače 2025. (ponedjeljak) u 10:00 sati

E-radionica

PLANIRANJE I PROVEDBA POSTUPKA JEDNOSTAVNE NABAVE ZA TAJNIKE, RAČUNOVOĐE I OSTALE SLUŽBENIKE KOJI PROVODE POSTUPAK JEDNOSTAVNE NABAVE 
10. veljače 2025. (ponedjeljak), s početkom u 10,00 sati

Putem platforme ZOOM, Novi informator na online radionicama osigurava vrhunsku razinu edukacije i mogućnost interakcije s predavačem.

CILJ E-RADIONICE:
Cilj radionice je pružiti upute i educirati zaposlenike odnosno službenike kako i na koji način planirati i provesti postupak jednostavne nabave robe, radova i usluga, kako definirati vrijednosne pragove unutar jednostavne nabave, kada sklopiti ugovor s ponuditeljem, a kada izdati samo narudžbenicu te pružiti odgovore na ostala praktična pitanja iz prakse s kojima se naručitelji susreću pri provedbi postupka jednostavne nabave. Polaznici radionice će na raspolaganje dobiti i ogledni primjerak pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave te zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda.

KOME JE E-RADIONICA NAMIJENJENA:
Radionica je prije svega namijenjena tajnicima, računovođama i ostalim zaposlenicima koji u okviru svojih opisa poslova između ostalog obavljaju i poslove vezane za planiranje i provedbu postupka jednostavne nabave. 

PREDAVAČICA: Tajana Zlabnik, dipl.iur., odvjetnica u Zagrebu

PROGRAM:

  • upute za izradu plana nabave
  • definiranje predmeta nabave; primjeri iz prakse
  • tko donosi plan nabave
  • izmjene i dopune plana nabave
  • objava plana nabave na novom EOJN
  • objava plana nabave prema Zakonu o pravu na pristup informacijama
  • upute za izradu internog akt za provedbu postupka jednostavne nabave
  • ogledni primjerak općeg akta o jednostavnoj nabavi
  • osnovna načela pri provedbi postupka
  • imenovanje komisije za provedbu postupka
  • sukob interesa; ogledni primjerak izjave o sukobu interesa
  • vrijednosni pragovi unutar jednostavne nabave
  • postupci za jednostavnu nabavu
  • poziv na dostavu ponude, otvaranje, zapisnik i obavijest o odabiru ili poništenju
  • kriteriji za odabir ponuditelja, jamstva,
  • objava postupka jednostavne nabave u EOJN
  • kada se sklapa ugovor, a kada se izdaje narudžbenica
  • pravna zaštita ponuditelja koji sudjeluju u postupku jednostavne nabave

PREDVIĐENO TRAJANJE: od 10,00 do 12,00 sati.

PRIJAVA I SUDJELOVANJE:
Sudionici moraju prijaviti sudjelovanje na radionici putem prijavnice te uplatiti kotizaciju. Na e-mail sudionika će stići poziv i uputa za prijavu na platformu ZOOM. Sudionici imaju mogućnost postavljanja pitanja tijekom održavanja radionice, a preporučljivo je da pitanja dostave i prije održavanja, na e-mail urednistvo@informator.hr. Prezentacija u PDF-u dostavlja se polaznicima na mail naveden u prijavnici nakon održane radionice.

KOTIZACIJA:
Za pretplatnike pravnog portala Ultimate paket, koji su podmirili dospjelu pretplatu, kotizacija iznosi 62,50 €. Za pretplatnike tjednika Informator i pretplatnike pravnog portala Standard, Advanced i Premium paket, kotizacija iznosi 106,25 . Za sve ostale sudionike, kotizacija iznosi 125,00 €. Cijene uključuju PDV. Kotizacija se uplaćuje najkasnije do 9. veljače 2025. na račun Novog informatora d.o.o. HR2823400091100150348, poziv na broj: 00-10022025–OIB PLATITELJA.

DODATNE INFORMACIJE I UPITI:
tel: 01/4555-454
mail: seminari@informator.hr