Jeste li mislili

Ukupno pronađeno dokumenata: 183
Naziv

(63/2022)

Datum prve objave: 03.06.2022. Verzija vrijedi od: 03.06.2022.

03.06.2022.

03.06.2022.

Odluka o potvrđivanju Statuta Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, br. 63/22) HRVATSKI SABOR 910 Na temelju članka 81. ... Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine« br. 79/09., 80/13. i 41/21.), Hrvatski sabor na sjednici 27. svibnja 2022. donio je ODLUKU O POTVRĐIVANJU ... STATUTA AGENCIJE ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA Potvrđuje se Statut Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja od 3. ožujka 2022. ...

(155/1998)

Datum prve objave: 03.12.1998. Verzija vrijedi od: 17.11.1998.

03.12.1998.

17.11.1998.

Članak 3. (1) Prednja strana iskaznice sadrži: - na lijevoj strani: grb Republike Hrvatske, tekst "Republika Hrvatska, Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ... nositelja iskaznice. - na desnoj strani je prazan prostor za fotografiju preko koje se u donjem lijevom kutu stavlja pečat Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja ... Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja obavljati neposredan uvid u sve poslovne prostorije i svu nepokretnu i pokretnu imovinu u vlasništvu poduzetnika, ... te zahtijevati potrebite podatke i obavijesti koje mogu pridonijeti rješavanju određenih pitanja o narušavanju slobodnog tržišnog natjecanja. ... raspolaganje potrebnu dokumentaciju, isprave, izvješća i pružiti druge informacije radi provedbe postupka za utvrđivanje narušavanja slobodnog tržišnog natjecanja ...

(60/2018)

Datum prve objave: 06.07.2018. Verzija vrijedi od: 06.07.2018.

06.07.2018.

06.07.2018.

Odluka o potvrđivanju Izmjena i dopuna Statuta Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, br. 60/18) HRVATSKI SABOR 1251 Na temelju članka ... Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, br. 79/09. i 80/13.) ... Hrvatski sabor na sjednici 29. lipnja 2018. donio je ODLUKU O POTVRĐIVANJU IZMJENA I DOPUNA STATUTA AGENCIJE ZA ZAŠTITU TRŽIŠNOG NATJECANJA Potvrđuju se ... Izmjene i dopune Statuta Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja koje je donijelo Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja 23. travnja 2018. ...

03.11.2023.

11.11.2023.

pretpostavke za provedbu Uredbe (EU) 2022/1925 Europskog parlamenta i Vijeća od 14. rujna 2022. o pravednim tržištima s mogućnošću neograničenog tržišnog natjecanja ... Članak 3. (1) Nadležno tijelo za provedbu Uredbe (EU) 2022/1925 te ove Uredbe je Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo ... sljedeće poslove: – pisanim putem obavješćuje Europsku komisiju o namjeri pokretanja postupka protiv nadzornika pristupa u smislu propisa o zaštiti tržišnog natjecanja ... izvršavanja, uključujući dostavu svih informacija u vezi činjeničnih ili pravnih pitanja te povjerljivih informacija putem Europske mreže za tržišno natjecanje ... – u slučaju namjere donošenja obveza prema nadzorniku pristupa u smislu propisa o zaštiti tržišnog natjecanja, najkasnije 30 dana prije donošenja tih ...

(9/2011)

Datum prve objave: 21.01.2011. Verzija vrijedi od: 29.01.2011.

21.01.2011.

29.01.2011.

(u daljnjem tekstu: narušavanje tržišnog natjecanja) u smislu stavka 1. ovoga članka. (3) Smatra se da nije vjerojatno postojanje značajnog narušavanja ... tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu ako je manje od 30% mjerodavnog tržišta obuhvaćeno paralelnom mrežom sporazuma iz stavka 1. ovoga članka. ... Smatra se da sporazumi male vrijednosti iz članaka 3. i 4. ove Uredbe značajno ne narušavaju tržišno natjecanje na mjerodavnom tržištu ako se tržišni udjeli ... OGRANIČENJA ILI ODREDBE KOJE SPORAZUMI NE SMIJU SADRŽAVATI Teška ograničenja tržišnog natjecanja Članak 6. ... sporazuma i poduzetnika pod njihovom kontrolom, u smislu članaka 3., 4. i 5. ove Uredbe, sadrže odredbe koje se smatraju teškim ograničenjima tržišnog natjecanja ...

(70/2015)

Datum prve objave: 24.06.2015. Verzija vrijedi od: 25.06.2015.

24.06.2015.

25.06.2015.

mjeri u kojoj je to u skladu s troškovnom učinkovitošću, gospodarskom izvedivošću, širom održivošću, tehničkom prikladnošću i dovoljnom razinom tržišnog natjecanja ... mjeri u kojoj je to u skladu s troškovnom učinkovitošću, gospodarskom izvedivošću, širom održivošću, tehničkom prikladnošću i dovoljnom razinom tržišnog natjecanja ... mjeri u kojoj je to u skladu s troškovnom učinkovitošću, gospodarskom izvedivošću, širom održivošću, tehničkom prikladnošću i dovoljnom razinom tržišnog natjecanja ...

(129/2010, 23/2015)

Datum prve objave: 19.11.2010. Verzija vrijedi od: 07.03.2015.

19.11.2010.

07.03.2015.

Zakona, otklanjanje štetnih posljedica povrede Zakona, odvraćanje drugih poduzetnika od kršenja odredaba Zakona i osiguravanje učinkovitoga tržišnog natjecanja ... poduzetnika ili usklađeno djelovanje poduzetnika koji svi djeluju na istoj razini proizvodnje odnosno distribucije, a imaju za cilj narušavanje tržišnog natjecanja ... otvorena mogućnost za izvršenje povrede. (3) Karteli iz članka 2. točke g) ove Uredbe smatraju se po svojoj vrsti najtežim oblicima ograničavanja tržišnog natjecanja ... Agencija može primijeniti i u drugim slučajevima povrede Zakona, ako procijeni da je u konkretnom slučaju riječ o izuzetno značajnom ograničavanju tržišnog natjecanja ... Agenciji o tome kako taj poduzenik, iako sudionik zabranjenog sporazuma nije izvršavao taj sporazum, već je postupao sukladno propisima o zaštiti tržišnog natjecanja ...

(129/2010, 96/2017)

Datum prve objave: 19.11.2010. Verzija vrijedi od: 05.10.2017.

19.11.2010.

05.10.2017.

poduzetnika ili usklađeno djelovanje poduzetnika koji svi djeluju na istoj razini proizvodnje, odnosno distribucije, a imaju za cilj narušavanje tržišnog natjecanja ... prijavljenog kartela o postojanju kartela i o njegovom sudjelovanju i ulozi u tom kartelu, posebno sastavljeno za podnošenje tijelu nadležnom za zaštitu tržišnog natjecanja ... European Competition Network) – označava Europsku mrežu tijela nadležnih za zaštitu tržišnog natjecanja država članica i Europsku komisiju koja služi kao ... ), k) ECN ogledni program za oslobođenje od kazne ili njezino umanjenje – označava ogledni program Europske mreže tijela nadležnih za zaštitu tržišnog natjecanja ... za davanje imuniteta odnosno oslobođenje od kazne za poduzetnika-sudionika u kartelu koji prvi pristupi tijelu nadležnom za zaštitu tržišnog natjecanja ...

22.12.2008.

22.12.2008.

gospodarskog interesa ili usluga koje su po svojoj prirodi monopoli koji stvaraju prihod« podliježu pravilima sadržanima u Ugovoru, osobito pravilima o tržišnom natjecanju ... Komisija može pozitivno razmatrati takvu potporu u mjeri u kojoj je narušavanje tržišnog natjecanja nadoknađeno doprinosom potpore ostvarivanju cilja Zajednice ... Doista, narušavanje tržišnog natjecanja zbog potpora isplaćenih radi olakšavanja prijelaza energetskih subjekata iz većinom zatvorenog tržišta u ono koje ... smije prelaziti ukupni iznos opravdanih naslijeđenih troškova. 4.2 Postupak isplate potpore mora dozvoliti uzimanje u obzir budućih kretanja tržišnog natjecanja ... Budući da promjene uvjeta tržišnog natjecanja imaju izravan učinak na iznos opravdanih naslijeđenih troškova, iznos isplaćene potpore nužno ovisi o razvoju ...

(2/2019)

Datum prve objave: 04.01.2019. Verzija vrijedi od: 03.01.2019.

04.01.2019.

03.01.2019.

Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... Republici Hrvatskoj moraju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(9/2011)

Datum prve objave: 21.01.2011. Verzija vrijedi od: 29.01.2011.

21.01.2011.

29.01.2011.

Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 79/2009), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 7. siječnja 2011. godine donijela ... uređuju način i kriteriji utvrđivanja mjerodavnog tržišta kao temelja za izračunavanje tržišnih udjela u postupcima koje vodi Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ... (u daljnjem tekstu: Agencija) prema odredbama Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Zakon). (2) U smislu stavka 1. ovoga članka, Uredba ... zemljopisnom području. (2) Svrha utvrđivanja mjerodavnog tržišta je određivanje robe i/ili usluga (u daljnjem tekstu: proizvoda) s kojima se poduzetnici tržišno natječu ... Potencijalni konkurenti Članak 11. (1) Pri utvrđivanju postoje li potencijalni konkurenti potrebno je utvrditi razinu tržišnog natjecanja i uvjete pod ...

(123/2019)

Datum prve objave: 13.12.2019. Verzija vrijedi od: 11.12.2019.

13.12.2019.

11.12.2019.

Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(148/2020)

Datum prve objave: 31.12.2020. Verzija vrijedi od: 30.12.2020.

31.12.2020.

30.12.2020.

Opće mjere Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(72/2011)

Datum prve objave: 28.06.2011. Verzija vrijedi od: 06.07.2011.

28.06.2011.

06.07.2011.

OGRANIČENJA, ODNOSNO UVJETI KOJE HORIZONTALNI SPORAZUMI NE SMIJU SADRŽAVATI Teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima o istraživanju i razvoju ... preprodavačima oteža nabavljanje ugovornih proizvoda od drugih preprodavača u Republici Hrvatskoj. (2) Neće se smatrati zabranjenim ograničenjima tržišnog natjecanja ... koje su sudionici sporazuma o istraživanju i razvoju uredili zajedničko korištenje rezultata. (3) Neće se smatrati zabranjenim ograničenjima tržišnog natjecanja ... zajedničkog tima, organizacije ili poduzetnika, odnosno kada su zajednički povjereni trećoj osobi. (4) Neće se smatrati zabranjenim ograničenjima tržišnog natjecanja ... Teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima o specijalizaciji Članak 13. (1) Skupno izuzeće ne može se primijeniti na sporazume o specijalizaciji ...

(27/2017)

Datum prve objave: 24.03.2017. Verzija vrijedi od: 23.03.2017.

24.03.2017.

23.03.2017.

Upravo je tržišno natjecanje jedan od osnovnih pokretača razvoja gospodarstva, a nadzor državne potpore kao jedan od njegovih osnovnih elementa ima ključnu ... Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... Republici Hrvatskoj moraju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o davanju državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(2/2018)

Datum prve objave: 05.01.2018. Verzija vrijedi od: 04.01.2018.

05.01.2018.

04.01.2018.

Upravo je tržišno natjecanje jedan od osnovnih pokretača razvoja gospodarstva, a nadzor državne potpore kao jedan od njegovih osnovnih elementa ima ključnu ... Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... Republici Hrvatskoj moraju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o davanju državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(147/2014)

Datum prve objave: 12.12.2014. Verzija vrijedi od: 11.12.2014.

12.12.2014.

11.12.2014.

to bilo suprotno zajedničkom interesu; – potpore za promicanje kulture i očuvanje baštine ako takve potpore ne utječu na trgovinske uvjete i tržišno natjecanje ... Upravo je tržišno natjecanje jedan od osnovnih pokretača razvoja gospodarstva, a nadzor državne potpore kao jedan od njegovih osnovnih elementa ima ključnu ... Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... dobro osmišljene, jasno usmjerene upravo na slučajeve tržišnog neuspjeha i ciljeve od općeg interesa te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ...

(37/2011)

Datum prve objave: 30.03.2011. Verzija vrijedi od: 07.04.2011.

30.03.2011.

07.04.2011.

OGRANIČENJA, ODNOSNO UVJETI KOJE SPORAZUMI O DISTRIBUCIJI NOVIH MOTORNIH VOZILA NE SMIJU SADRŽAVATI Teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima ... samostalno ili zajedno s drugim čimbenicima, pod kontrolom ugovornih strana, sadrže vertikalna ograničenja koja se smatraju teškim ograničenjima tržišnog natjecanja ... Ostala teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima distribuciji novih motornih vozila Članak 11. (1) Skupno izuzeće iz ove Uredbe ne može se primijeniti ... ako su u cijelosti usklađeni s odredbama Uredbe o skupnom izuzeću vertikalnih sporazuma između poduzetnika, i ako ne sadrže teška ograničenja tržišnog natjecanja ... Teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima koji se odnose na prodaju rezervnih dijelova, te pružanje usluge popravka i održavanja motornih vozila ...

(47/2016)

Datum prve objave: 20.05.2016. Verzija vrijedi od: 12.05.2016.

20.05.2016.

12.05.2016.

Upravo je tržišno natjecanje jedan od osnovnih pokretača razvoja gospodarstva, a nadzor državne potpore kao jedan od njegovih osnovnih elementa ima ključnu ... Sve kategorije državnih potpora nemaju isti učinak na tržišno natjecanje. ... dobro osmišljene, jasno usmjerene upravo na slučajeve tržišnog neuspjeha i ciljeve od općeg interesa te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o davanju državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(46/2010)

Datum prve objave: 16.04.2010. Verzija vrijedi od: 16.04.2010.

16.04.2010.

16.04.2010.

posljedica opstanka tog poduzetnika, te da postoje odgovarajuće kompenzacijske mjere u korist konkurenata na tržištu, u skladu s pravilima o zaštiti tržišnog natjecanja ... potpora i traži novu, može se smatrati da se teškoće neprestano ponavljaju, te da ponovljene intervencije države dovode do značajnog narušavanja tržišnog natjecanja ... Kako bi se osiguralo da državne potpore, predložene u planu restrukturiranja, proizvode minimalne negativne učinke na tržišno natjecanje, poduzetnik mora ... Nakon rješenja Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja kojim se odobrava državna potpora, resorno ministarstvo prijedlog Plana restrukturiranja s prijedlogom ... restrukturiranje vodi prema održivosti poduzetnika na tržištu (restoration of long-term viability), – procjena da li dolazi do značajnog narušavanja tržišnog natjecanja ...

(37/2011)

Datum prve objave: 30.03.2011. Verzija vrijedi od: 07.04.2011.

30.03.2011.

07.04.2011.

OGRANIČENJA, ODNOSNO UVJETI KOJE VERTIKALNI SPORAZUMI NE SMIJU SADRŽAVATI Teška ograničenja tržišnog natjecanja Članak 9. (1) Skupno izuzeće ne može se ... samostalno ili zajedno s drugim čimbenicima, pod kontrolom ugovornih strana, sadrže vertikalna ograničenja koja se smatraju teškim ograničenjima tržišnog natjecanja ... UKIDANJE SKUPNOG IZUZEĆA Uvjeti za ukidanje skupnog izuzeća Članak 11. (1) Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Agencija) može po ... pokrenuti postupak ocjene vertikalnog sporazuma, u smislu stavka 1. ovoga članka, posebno u slučajevima: a) kad su pristup mjerodavnom tržištu ili tržišno natjecanje ...

(19/2023)

Datum prve objave: 17.02.2023. Verzija vrijedi od: 16.02.2023.

17.02.2023.

16.02.2023.

mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(45/2022)

Datum prve objave: 13.04.2022. Verzija vrijedi od: 08.04.2022.

13.04.2022.

08.04.2022.

mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(9/2011)

Datum prve objave: 21.01.2011. Verzija vrijedi od: 29.01.2011.

21.01.2011.

29.01.2011.

trećim stranama. (2) Podjela tržišta ili podjela kupaca po skupinama iz stavka 1. točke c) ovoga članka neće se smatrati teškim ograničenjem tržišnog natjecanja ... Teška ograničenja tržišnog natjecanja u sporazumima između poduzetnika koji nisu konkurenti (1) Skupno izuzeće ne može se primijeniti na sporazume sklopljene ... stjecatelj licencije pasivno može prodavati proizvod koji je predmet sporazuma iz stavka 1. točke b) ovoga članka neće se smatrati teškim ograničenjem tržišnog natjecanja ... UKIDANJE SKUPNOG IZUZEĆA Uvjeti za ukidanje skupnog izuzeća Članak 11. (1) Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Agencija) može po ...

(3/2024)

Datum prve objave: 05.01.2024. Verzija vrijedi od: 04.01.2024.

05.01.2024.

04.01.2024.

mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene, te da u najmanjoj mogućoj mjeri narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(35/2011)

Datum prve objave: 25.03.2011. Verzija vrijedi od: 02.04.2011.

25.03.2011.

02.04.2011.

zaprimanja zahtjeva. (5) Ministarstvo će, po zaprimanju potvrdnog mišljenja Agencije i Ministarstva financija, podnijeti Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja ... interesa) za univerzalne poštanske usluge javnog operatora. (6) Na temelju prijedloga državne potpore iz stavka 5. ovoga članka Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ...

(64/2025)

Datum prve objave: 04.04.2025. Verzija vrijedi od: 03.04.2025.

04.04.2025.

03.04.2025.

mogu predstavljati pozitivan instrument državnih gospodarskih programa, dok sektorske državne potpore mogu predstavljati značajno narušavanje tržišnog natjecanja ... državnih potpora u Republici Hrvatskoj trebaju osigurati da su državne potpore koje namjeravaju dodijeliti dobro osmišljene te da narušavaju tržišno natjecanje ... sanaciju i restrukturiranje poduzetnicima u teškoćama, potpore za koje se smatra da spadaju među vrste državnih potpora koje najviše narušavaju tržišno natjecanje ... državnih potpora trebaju osobito oprezno postupati pri odlučivanju o dodjeli državnih potpora koje, po svojoj prirodi, imaju negativniji učinak na tržišno natjecanje ...

(38/2011)

Datum prve objave: 01.04.2011. Verzija vrijedi od: 09.04.2011.

01.04.2011.

09.04.2011.

obzir sve okolnosti slučaja, a osobito prirodu i težinu štete koja bi mogla nastupiti sudionicima koncentracije ili trećim stranama, te učinke na tržišno natjecanje ... donošenja zaključka o pokretanju postupka ocjene dopuštenosti koncentracije Agencija u postupku utvrđuje kriterije za procjenu njezinih učinaka na tržišno natjecanje ... mjere, uvjete i rokove koje je predložio podnositelj prijave, ako utvrdi da su oni dostatni za otklanjanje negativnih učinaka te koncentracije na tržišno natjecanje ... Svrha utvrđivanja mjerodavnog tržišta je određivanje robe i/ili usluga (u daljnjem tekstu: proizvoda) s kojima se poduzetnici tržišno natječu, te zemljopisnog ... pothvata ne rezultira koordinacijom, odnosno usklađenim postupanjem na tržištu između međusobno neovisnih poduzetnika, kojim bi se narušavalo tržišno natjecanje ...

(67/2017)

Datum prve objave: 12.07.2017. Verzija vrijedi od: 20.07.2017.

12.07.2017.

20.07.2017.

Zabrana diskriminacije Članak 3. (1) Uvjeti za ponovnu uporabu informacija ne smiju stavljati korisnike u neravnopravan položaj i time ograničavati tržišno natjecanje ... ponovnu uporabu njihov sadržaj i primjena ne smiju neopravdano ograničavati mogućnost ponovne uporabe niti se smiju koristiti kako bi se ograničilo tržišno natjecanje ...

14.12.2011.

14.12.2011.

Posebni ciljevi Strategije Posebni ciljevi, koji proizlaze iz glavnog cilja ove Strategije, su sljedeći: – osiguranje djelotvornoga tržišnog natjecanja ... potražnje za širokopojasnim uslugama i korištenja širokopojasnim pristupom za građane i gospodarske subjekte. 4.2.1 Osiguranje djelotvornoga tržišnog natjecanja ... Tržišno natjecanje može se odvijati na tehnološki različitim platformama, no poželjno je da i na istim tehnološkim platformama postoji odgovarajuća razina ... razvijenosti tržišnog natjecanja. ... Osim povećanja dostupnosti i raširenosti elektroničke komunikacijske infrastrukture postojećih tehnologija, potrebno je omogućiti i osigurati tržišno natjecanje ...

Filteri