Podzakonski propisi
Detalji dokumenta
Donesen
Objavljen
Stupa na snagu
Prestaje važiti
Prestaje važiti
II. DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA
3. UPRAVA ZA STRUČNO-MEDICINSKE POSLOVE
a) Odjel za organizaciju rada u zdravstvu i razvojne programe
1) Odsjek za zdravstvene ustanove
1. Pododsjek za zdravstvene djelatnike
2. Pododsjek za lijekove, medicinske proizvode i farmaceutsku inspekciju
2) Odsjek za zdravstvene zavode i razvojne programe
b) Odjel zdravstvene inspekcije
4. UPRAVA ZA EKONOMSKE POSLOVE U ZDRAVSTVU
a) Odjel za normativnu djelatnost i pravne poslove
b) Odjel za usklađivanje pravnih propisa s propisima Europske unije
6. UPRAVA ZA SANITARNU INSPEKCIJU
a) Odjel za sanitarnu inspekciju, upravni nadzor i pravne poslove
1. Odsjek za sanitarnu inspekciju
2. Odsjek za upravni nadzor i pravne poslove
b) Odjel za graničnu sanitarnu inspekciju
Uredba o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva zdravstva
Pročišćeni tekst vrijedi od 03.08.2001. do 07.07.2003.
Narodne novine
70/2001
VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
1198
Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000 i 59/2001) i članka 34.
stavka 1. Uredbe o načelima za unutarnje ustrojstvo tijela državne uprave (»Narodne novine«, broj 43/2001), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 26. srpnja 2001. godine donijela
UREDBU
o unutarnjem ustrojstvu Ministarstva zdravstva
Članak 1.
Ovom Uredbom određuje se unutarnje ustrojstvo Ministarstva zdravstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), nazivi upravnih organizacija u sastavu Ministarstva i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, te okvirni broj potrebnih državnih službenika i namještenika Ministarstva.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.