zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

05.04.2016.

Donesen

21.03.2016.

Stupa na snagu

13.04.2016.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o sufinanciranju provedbe projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova

Pročišćeni tekst vrijedi od 05.03.2020.

Službeni glasnik Grada Zagreba 5/2016, 20/2018, 5/2020

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Pravilnik o sufinanciranju provedbe projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 5/16, 20/18, 5/20)

Na temelju članka 10. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge (Narodne novine 26/15) i članka 56. stavka 1. točke 9. Statuta Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/99, 19/01, 20/01 - pročišćeni tekst, 10/04, 18/05, 2/06, 18/06, 7/09, 16/09, 25/09, 10/10, 4/13, 24/13 i 2/15), gradonačelnik Grada Zagreba, 21. ožujka 2016., donosi

PRAVILNIK

o sufinanciranju provedbe projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova

Članak 1.

Ovim se pravilnikom određuju uvjeti, mjerila i postupak za dodjelu sredstava za sufinanciranje provedbe projekata udruga ugovorenih iz programa Europske unije, fondova Europske unije i inozemnih fondova (u daljnjem tekstu: projekti), u cilju provedbe aktivnosti od interesa za opće dobro, koje doprinose zadovoljenju potreba i ispunjavanju ciljeva i prioriteta definiranih strateškim i planskim dokumentima Grada Zagreba i Republike Hrvatske, i koji...

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija