Zakoni
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Stupa na snagu
Prestaje važiti
III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA
1. SEKTOR ZA PRAVNE POSLOVE I PRIPREMU AKATA GRADONAČELNIKA
2. SEKTOR ZA RAZVOJ GRADSKE UPRAVE I POSLOVE CENTRALNOG REGISTRA LJUDSKIH RESURSA GRADA
3. SEKTOR ZA UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA
5. ODJEL ZA PRIPREMU I PROVEDBU EU PROJEKATA
6. SLUŽBA ZA POSLOVE TIJELA U SUSTAVIMA UPRAVLJANJA I KONTROLE SREDSTVIMA EUROPSKE UNIJE
7. SLUŽBA ZA FINANCIJSKE POSLOVE
IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U STRUČNOJ SLUŽBI
VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA


Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine 86/08, 61/11 i 112/19), na prijedlog pročelnika Stručne službe Gradske uprave, gradonačelnik Grada Zagreba, 26. travnja 2024. donosi
Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave
I. OPĆA ODREDBA
Članak 1.
Ovim se pravilnikom utvrđuje unutarnji red Stručne službe Gradske uprave (u nastavku teksta: Stručna služba), način rada i upravljanje Stručnom službom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja, te druga pitanja od značaja za rad Stručne službe.
Izrazi koji se koriste u ovom Pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO
Članak 2.
U Stručnoj službi se za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njezina djelokruga (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju sljedeće ustrojstvene jedinice:
1. Sektor za pravne poslove i pripremu akata gradonačelnika
1.1. Pravna služba
1.2. Služba za pripremu akata gradonačelnika
2. Sektor za razvoj Gradske uprave i poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada
2.1. Služba za razvoj i organizaciju Gradske uprave
2.2. Služba za poslove nadzora i dokumentaciju
2.3. Služba za poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada
3. Sektor za upravljanje ljudskim potencijalima
3.1. Odjel za statusna pitanja
3.2. Odjel za planiranje i prijam u službu i radnopravna pitanja
3.3. Odjel za poticanje i provedbu stručnog osposobljavanja i usavršavanja i etiku
4. Sektor za zastupanje Grada
4.1. Služba za zastupanje u građanskim postupcima
4.2. Služba za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima
4.3. Služba za vođenje evidencije i obradu dokumentacije za zastupanje Grada
4.3.1. Odsjek za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po punomoćnicima po zaposlenju
4.3.2. Odsjek za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po odvjetnicima
5. Odjel za pripremu i provedbu EU projekata
5.1. Odsjek za planiranje i pripremu EU projekata
5.2. Odsjek za provedbu EU projekata
6. Služba za poslove tijela u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima Europske unije
6.1. Odsjek za provedbu mehanizma Integriranih teritorijalnih ulaganja
6.2. Odsjek za odabir operacija financiranih iz Fonda solidarnosti Europske unije i Nacionalnog plana za oporavak i otpornost
7. Služba za financijske poslove
Pravna služba, Služba za pripremu akata gradonačelnika, Služba za razvoj i organizaciju Gradske uprave, Služba za poslove nadzora i dokumentaciju, Služba za poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada, Služba za zastupanje u parničnim postupcima, postupcima za alternativno rješavanje sporova i stečajnim postupcima, Služba za zastupanje u građanskim postupcima, Služba za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima, Služba za vođenje evidencije i obradu dokumentacije za zastupanje Grada, Služba za poslove tijela u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima Europske unije i Služba za financijske poslove, ustrojavaju se s položajem odjela.
Članak 3.
Izvan ustrojstvenih jedinica Stručne službe obavljaju se poslovi zamjenika pročelnika, pomoćnika pročelnika za koordinaciju i suradnju s Gradskom skupštinom Grada Zagreba, pomoćnika pročelnika za koordinaciju provedbe financijskog doprinosa iz Fonda solidarnosti Europske unije i Mehanizma za oporavak i otpornost, pomoćnika pročelnika za koordinaciju rada gradskih upravnih tijela, pomoćnika pročelnika, višeg stručnog savjetnika pročelnika, višeg stručnog savjetnika – koordinatora za analitičke poslove stručnog savjetnika za dokumentaciju, višeg stručnog suradnika za organizaciju stručnih tribina i administrativnog tajnika.
III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA
1. SEKTOR ZA PRAVNE POSLOVE I PRIPREMU AKATA GRADONAČELNIKA
Članak 4.
U Sektoru za pravne poslove i pripremu akata gradonačelnika obavljaju se poslovi pripreme i izrade općih akata što ih donosi gradonačelnik, odnosno što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, a koji nisu u nadležnosti drugih gradskih upravnih tijela, te sudjelovanje u izradi akata što ih druga gradska upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, poslovi koji obuhvaćaju davanje mišljenja o usklađenosti općih i pojedinačnih akata s Ustavom, zakonom i drugim propisima, sudjelovanje u izradi nacrta prijedloga statuta Grada Zagreba, obradu odnosno vođenje predmeta upravnog postupka u kojima gradonačelnik donosi rješenja, postupanje po prigovorima i izradu pojedinačnih akata u predmetima u kojima odlučuje gradonačelnik, poslovi u vezi s pripremom, koordiniranjem izrade i sudjelovanjem u obradi akata što ih gradska tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini u pisanom obliku te kroz sustav elektronskog kolanja dokumenata putem aplikativnog rješenja, pripremu i vođenje kolegija, izrade i davanja mišljenja na prijedloge akata Gradske skupštine za koje gradonačelnik nije predlagatelj, pripremanja verifikacija odgovora na pitanja i prijedloge gradskih zastupnika, predsjednika, te radnih tijela Gradske skupštine, sudjelovanja u izradi programa, planova, izvješća i drugih stručnih materijala u vezi s radom gradonačelnika, poslovi vezani uz praćenje izvršavanja akata i izvršavanje akata Gradske skupštine i akata gradonačelnika, vođenja evidencije sklopljenih sporazuma i evidencije radnih tijela što ih osniva gradonačelnik i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.
U Sektoru za pravne poslove i pripremu akata gradonačelnika poslove obavljaju:
1.1. Pravna služba
U Pravnoj službi obavljaju se normativni poslovi koji obuhvaćaju davanje mišljenja o usklađenosti općih i pojedinačnih akata s ustavom, zakonom i drugim propisima, sudjelovanje u izradi nacrta prijedloga statuta Grada Zagreba te izrade općih akata što ih donosi gradonačelnik, odnosno što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, a koji nisu u nadležnosti drugih gradskih upravnih tijela, te sudjelovanje u izradi akata što ih druga gradska upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, koordiniranje gradskih upravnih tijela u postupku izrade gradskih propisa kojima se uređuju područja iz nadležnosti više gradskih upravnih tijela, ujednačavanje forme nacrta akata što ih gradonačelniku predlažu gradska upravna tijela odnosno što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, davanje pravnih mišljenja, primjedbi i prijedloga o zakonima, odnosno drugim propisima koji se odnose na uređenje lokalne i područne (regionalne) samouprave, te o gradskim propisima u postupku njihova donošenja, davanje mišljenja o pojedinim pravnim pitanjima, pribavljanje mišljenja gradskog upravnog tijela koje nije nositelj izrade akta ukoliko se nacrtom akta zadire u nadležnost tog gradskog upravnog tijela, obradu odnosno vođenje predmeta upravnog postupka u kojima gradonačelnik donosi rješenja, postupanje po prigovorima i izradu pojedinačnih akata u drugim predmetima u kojima odlučuje gradonačelnik, izrada izvješća i analiza o riješenim prigovorima i drugi poslovi iz djelokruga Pravne službe.
1.2. Služba za pripremu akata gradonačelnika
U Službi za pripremu akata gradonačelnika obavljaju se poslovi u vezi s pripremom akata što ih donosi gradonačelnik i akata što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini te koordiniranjem izrade i sudjelovanjem u obradi akata što ih gradska upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, u pisanom obliku te kroz sustav elektronskog kolanja dokumenata putem aplikativnog rješenja, a što obuhvaća stručne, opće i administrativne poslove zaprimanja prijedloga akata, pripreme akata, otpremu i internetsku objavu akata, pripremu i vođenje kolegija, poslovi vođenja evidencije akata koje je donio gradonačelnik, te akata koje je gradonačelnik uputio Gradskoj skupštini, izrade i davanja mišljenja na prijedloge akata Gradske skupštine za koje gradonačelnik nije predlagatelj, poslovi u vezi s obustavom od primjene općih akata Gradske skupštine sukladno zakonu i drugim propisima, pripremanja verifikacija odgovora na pitanja i prijedloge gradskih zastupnika, predsjednika, te radnih tijela Gradske skupštine, sudjelovanja u izradi programa, planova, izvješća i drugih stručnih materijala u vezi s radom gradonačelnika, poslovi vezani uz praćenje izvršavanja akata i izvršavanje akata Gradske skupštine i akata gradonačelnika, vođenja evidencije sklopljenih sporazuma i evidencije radnih tijela što ih osniva gradonačelnik, čuvanje dokumentacije vezane uz rad gradonačelnika i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
U Sektoru za pravne poslove i pripremu akata gradonačelnika izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi stručnog savjetnika - lektora.
2. SEKTOR ZA RAZVOJ GRADSKE UPRAVE I POSLOVE CENTRALNOG REGISTRA LJUDSKIH RESURSA GRADA
Članak 5.
U Sektoru za razvoj Gradske uprave i poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada obavljaju se poslovi praćenja i proučavanja položaja i ovlasti Grada Zagreba, nadležnosti i djelokruga tijela Grada Zagreba i gradskih upravnih tijela te unapređenja organizacije i načina rada, sudjelovanja u izradi nacrta prijedloga statuta Grada Zagreba, normativnih i drugih akata, poslovi vezani uz nadzor što ga obavlja gradonačelnik nad zakonitošću rada gradskih upravnih tijela, te nad zakonitošću rada tijela mjesne samouprave, poslovi u vezi s razvojem i unapređivanjem dokumentarne i stručne literaturne i knjižnične građe, poslovi uspostave, vođenja, razvoja i održavanja Centralnog registra ljudskih resursa Grada (u nastavku teksta: Registar) za zaposlene u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, trgovačkim društvima u izravnom i neizravnom vlasništvu Grada i za ustanove i druge pravne osobe kojih je osnivač Grad ili trgovačko društvo u izravnom i neizravnom vlasništvu Grada, kontrole kvalitete i dinamike unosa i ažuriranja podataka u Registar, obrade podataka i metodološke razrade raznovrsnih pokazatelja iz Registra u vezi sa zaposlenima, vrednovanja korištenja raspoloživih ljudskih resursa te prijedloga i mišljenja u vezi s korištenjem ljudskih resursa, predlaganje mjera za unapređenje upravljanja i razvoja ljudskih resursa, izrade analitičkih podloga, analiza i izvješća i drugih stručnih materijala, dostave podataka gradonačelniku Grada Zagreba i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.
U Sektoru za razvoj Gradske uprave i poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada poslove obavljaju:
2.1. Služba za razvoj i organizaciju Gradske uprave
U Službi za razvoj i organizaciju Gradske uprave obavljaju se poslovi vezani uz praćenje i proučavanje položaja i ovlasti Grada Zagreba u sustavu državne uprave i lokalne i područne (regionalne) samouprave, nadležnosti i djelokrug tijela Grada Zagreba i gradskih upravnih tijela, unapređenje organizacije i načina rada gradskih upravnih tijela, poslovi izrade i u vezi s izradom općih i drugih akata što se odnose na ustrojavanje i rad gradskih upravnih tijela te poslovi sudjelovanja u izradi nacrta prijedloga statuta Grada Zagreba, normativnih i drugih akata u vezi s plaćama službenika i namještenika, odnosno uređivanjem drugih prava i obveza iz rada i u vezi s radom te kolektivnim pregovaranjem i Kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, poslovi vezani uz usmjeravanje rada gradskih upravnih tijela, davanje uputa za rad i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
2.2. Služba za poslove nadzora i dokumentaciju
U Službi za poslove nadzora i dokumentaciju obavljaju se poslovi vezani uz nadzor što ga sukladno zakonu i drugim propisima obavlja gradonačelnik nad zakonitošću rada gradskih upravnih tijela, te nad zakonitošću rada tijela mjesne samouprave, poslovi izrade izvješća gradonačelniku, odnosno izrade nacrta preporuka i instrukcija koje u postupku provođenja nadzora nad zakonitošću rada donosi gradonačelnik, poslovi dodjele ISBN brojeva (Međunarodni standardni knjižni broj) za tiskanje publikacija kojima je Grad Zagreb nakladnik, poslovi u vezi s razvojem i unapređivanjem dokumentarne i stručne literaturne i knjižnične građe za potrebe gradske uprave, poslovi vezani uz izradu odgovarajućih izvješća prema zahtjevima gradskih upravnih tijela i nadležnih državnih tijela, poslovi vezani uz sudjelovanje u izradi i održavanju web stranice Grada Zagreba i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
2.3. Služba za poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada
U Službi za poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada obavljaju se poslovi uspostave, vođenja, razvoja i održavanja Centralnog registra ljudskih resursa Grada (u nastavku teksta: Registar) za zaposlene u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, trgovačkim društvima u izravnom i neizravnom vlasništvu Grada i za ustanove i druge pravne osobe kojih je osnivač Grad ili trgovačko društvo u izravnom i neizravnom vlasništvu Grada, kontrole kvalitete i dinamike unosa i ažuriranja podataka u Registar, analitičke obrade podataka i metodološke razrade raznovrsnih pokazatelja iz Registra u vezi sa zaposlenima, vrednovanja korištenja raspoloživih ljudskih resursa, izrade prijedloga i mišljenja u vezi s korištenjem ljudskih resursa, izrada i izdavanje korisničkih podataka za pristup Registru, vođenje evidencije o statusu zaprimljenih zahtjeva, predlaganja mjera za unapređenje upravljanja i razvoja ljudskih resursa, izrade analitičkih podloga, analiza i izvješća i drugih stručnih materijala, unos, ažuriranje i brisanje podataka u ZG COP aplikaciji, koji se odnose na ustroj gradskih upravnih tijela Grada Zagreba te radna mjesta službenika i namještenika, dostave podataka gradonačelniku Grada Zagreba i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
U Sektoru za razvoj Gradske uprave i poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi administrativnog referenta.
3. SEKTOR ZA UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA
Članak 6.
U Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima obavljaju se poslovi u vezi s utvrđivanjem prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika gradskih upravnih tijela, vođenjem upravnog postupka i izradom nacrta rješenja u vezi s pravima i obvezama iz rada i po osnovi rada službenika i namještenika u gradskim upravnim tijelima i izradom nacrta drugostupanjskih rješenja povodom žalbi u predmetima iz područja službeničkih odnosa i rada, praćenjem strukture zaposlenih te metodološkom razradom raznovrsnih pokazatelja zaposlenih zbog utvrđivanja maksimalnih mogućnosti korištenja raspoloživih ljudskih potencijala te izradom odgovarajućih izvješća prema zahtjevima upravnih tijela i nadležnih državnih tijela, proučavanjem propisa o ustrojstvu lokalne i područne (regionalne) samouprave i državne uprave, zakona i drugih propisa s područja službeničkih odnosa, rada i u vezi s radom te primjenom Kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, poslovi u vezi s izradom normativnih i drugih akata u vezi s plaćama službenika i namještenika, odnosno uređivanjem drugih prava i obveza iz rada i u vezi s radom te kolektivnim pregovaranjem i Kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, te sudjelovanje u izradi akata što se odnose na rad i ustrojavanje gradskih upravnih tijela, obavljanje stručnih, administrativnih i drugih poslova za Zajedničku komisiju za tumačenje i praćenje primjene Kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, Službenički sud u Gradu Zagrebu i Etičko povjerenstvo Gradske uprave Grada Zagreba i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.
U Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima poslove obavljaju:
3.1. Odjel za statusna pitanja
U Odjelu za statusna pitanja obavljaju se poslovi u vezi s utvrđivanjem prava, obveza i odgovornosti službenika i namještenika gradskih upravnih tijela, praćenjem strukture zaposlenih te metodološkom razradom raznovrsnih pokazatelja zaposlenih zbog utvrđivanja maksimalnih mogućnosti korištenja raspoloživih ljudskih potencijala te izradom odgovarajućih izvješća prema zahtjevima upravnih tijela i nadležnih državnih tijela, rasporedom, premještajem i prestankom službe, odnosno rada, vođenjem upravnog postupka i izradom nacrta rješenja u vezi s pravima i obvezama iz rada i po osnovi rada službenika i namještenika u gradskim upravnim tijelima, pružanjem stručne pomoći gradskim upravnim tijelima u vezi s vođenjem osobnih očevidnika službenika i namještenika, informatičkog unosa podataka i drugih propisanih evidencija i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
3.2. Odjel za planiranje i prijam u službu i radnopravna pitanja
U Odjelu za planiranje i prijam u službu i radnopravna pitanja obavljaju se poslovi u vezi s praćenjem i proučavanjem sustavnih propisa o ustrojstvu lokalne i područne (regionalne) samouprave i državne uprave, zakona i drugih propisa s područja službeničkih odnosa, rada i u vezi s radom te primjenom Kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, poslovi u vezi s izradom normativnih i drugih akata u vezi s plaćama službenika i namještenika, odnosno uređivanjem drugih prava i obveza iz rada i u vezi s radom te kolektivnim pregovaranjem i Kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba te sudjelovanje u izradi akata što se odnose na rad i ustrojavanje gradskih upravnih tijela, obavljanje stručnih, administrativnih i drugih poslova za Zajedničku komisiju za tumačenje i praćenje primjene Kolektivnog ugovora za službenike i namještenike u gradskim upravnim tijelima Grada Zagreba, u vezi s planiranjem zapošljavanja, pripremom prijedloga plana prijma u službu, provedbom natječajnog postupka i vođenjem upravnog postupka i izradom nacrta rješenja o prijmu u službu, predlaganjem mjera za unapređenje upravljanja ljudskim potencijalima u cilju sustavnog stvaranja odgovarajućih ljudskih potencijala i predlaganjem mjera za razvoj sustava napredovanja u službi, odnosno na radu, praćenjem i predlaganjem unapređenja u sustavu plaća i sustavu vrednovanja i ocjenjivanja rada zaposlenih, vođenjem upravnog postupka i izradom nacrta drugostupanjskih rješenja povodom žalbi u predmetima iz područja službeničkih odnosa i rada te davanjem odgovora i mišljenja u sudskim sporovima i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
3.3. Odjel za poticanje i provedbu stručnog osposobljavanja i usavršavanja i etiku
U Odjelu za poticanje i provedbu stručnog osposobljavanja i usavršavanja i etiku obavljaju se poslovi u vezi s praćenjem i proučavanjem propisa o poticanju zapošljavanja, a u svrhu omogućavanja korištenja mjera aktivnih politika zapošljavanja, planiranjem i provedbom stručnog osposobljavanja za rad bez zasnivanja radnog odnosa te poslovima stručne prakse učenika i studenata, planiranjem, organizacijom i provedbom stručnog osposobljavanja i usavršavanja službenika i namještenika, koordinacijom i komunikacijom s obrazovnim ustanovama u Republici Hrvatskoj i zemljama članicama Europske unije radi provedbe prakse učenika, studenata kao i stručnog usavršavanja i osposobljavanja službenika i namještenika te suradnjom u pripremi normativnih akata kojima se uređuje sustav stručnog osposobljavanja i usavršavanja službenika i namještenika s ciljem osiguranja povećane razine znanja i vještina, sposobnosti i kvalifikacija službenika i namještenika, obavljanjem administrativnih i tehničkih poslova za rad Etičkog povjerenstva Gradske uprave Grada Zagreba, praćenjem primjene etičkih načela, odnosno Etičkog kodeksa i sudjelovanjem u njegovoj izradi, pružanjem stručne pomoći gradskim upravnim tijelima u vezi s pokretanjem postupka zbog povrede službene dužnosti službenika, odnosno radne dužnosti namještenika i obavljanjem uredskih poslova za Službenički sud u Gradu Zagrebu i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
U Sektoru za upravljanje ljudskim potencijalima izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi višeg stručnog savjetnika za upravljanje ljudskim potencijalima i stručnog referenta za dokumentaciju.
4. SEKTOR ZA ZASTUPANJE GRADA
Članak 7.
U Sektoru za zastupanje Grada obavljaju se poslovi pokretanja postupaka pred nadležnim tijelima, na inicijativu nadležnog gradskog upravnog tijela, temeljem punomoći gradonačelnika, poslovi zastupanja Grada u postupcima koji su u tijeku pred nadležnim tijelima, po punomoćnicima po zaposlenju, temeljem punomoći gradonačelnika i to: u parničnim postupcima, u postupcima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i postupke medijacije, u postupcima prisilnog ostvarenja i osiguranja tražbina, kao i u stečajnim, predstečajnim i likvidacijskim postupcima (naplatni izvanparnični postupci), u upravnim postupcima, u upravnim sporovima te u ostavinskim postupcima, postupcima razvrgnuća suvlasničke zajednice, uređenja međa, osiguranja dokaza i slično (nenaplatni izvanparnični postupci), kao i u drugim postupcima u kojima se Grad pojavljuje kao stranka ili sudionik u postupku te poslovi zastupanja gradonačelnika u sporovima povodom pojedinačnih akata koje je on donio u statusu javnopravnog tijela, poslovi obrade akata u stvarima u kojima Grad, temeljem punomoći gradonačelnika, zastupaju odvjetnici, stručni poslovi u sustavu eKomunikacija i ePretinac te u elektroničkoj bazi podataka, poslovi suradnje sa gradskim upravnim tijelima, sudovima, drugim pravosudnim tijelima, tijelima državne uprave i tijelima s javnim ovlastima, kao i tijelima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i medijaciju, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija vezanih za poslove zastupanja, praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima i drugi poslovi iz djelokruga Sektora.
U Sektoru za zastupanje Grada poslove obavljaju:
4.1. Služba za zastupanje u građanskim postupcima
U Službi za zastupanje u građanskim postupcima obavljaju se poslovi pokretanja postupaka pred nadležnim tijelima, na inicijativu nadležnog gradskog upravnog tijela, temeljem punomoći gradonačelnika, poslovi zastupanja Grada po punomoćnicima po zaposlenju, temeljem punomoći gradonačelnika, u parničnim postupcima, u postupcima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i postupke medijacije, kao i na ročištima u stečajnim postupcima i to na skupštini vjerovnika, odboru vjerovnika i na ročištu za glasovanje o planu, a koji postupci su u tijeku pred nadležnim sudovima, odnosno tijelima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i medijaciju, u postupcima prisilnog ostvarenja (ovršnim postupcima) i osiguranja tražbina te u likvidacijskim, stečajnim i predstečajnim postupcima jednako kao i ostavinskim postupcima, postupcima razvrgnuća suvlasničke zajednice, uređenja međa, osiguranja dokaza i slično, poslovi izrade prethodnih mišljenja u postupcima u kojima Grad zastupaju punomoćnici po zaposlenju, poslovi povlačenja tužbe, odnosno prijedloga, priznavanja ili odricanja od tužbenog zahtjeva, povlačenja ili odricanja od pravnog lijeka, zaključivanja sudske nagodbe po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, predlaganja ili prihvaćanja mogućih opcija u postupcima alternativnog rješavanja sporova, uključivo i prijedloga za medijaciju te zastupanja u tim postupcima pred sudom ili drugim nadležnim tijelom na inicijativu i uz suglasnost nadležnog gradskog upravnog tijela, kao i sklapanja nagodbe u postupku medijacije po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi obrade akata u stvarima u kojima Grad zastupaju odvjetnici, odnosno u kojima odvjetnici izrađuju prethodna mišljenja, stručni poslovi u vezi s provedbom ugovornih obveza Grada Zagreba prema Ugovoru o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, poslovi stručne i suštinske obrade i kontrole usklađenosti e-Računa odvjetnika i odvjetničkih društava s poduzetom radnjom, tarifom kojom se uređuju nagrade i naknade troškova za rad odvjetnika i Ugovorom o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, stručni poslovi u sustavu eKomunikacija, eOvrha i ePretinac te u elektroničkoj bazi podataka, poslovi suradnje s gradskim upravnim tijelima, sudovima, drugim pravosudnim tijelima, tijelima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, kao i tijelima za alternativno rješavanje sporova, uključivo i medijaciju, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija vezanih za poslove zastupanja, praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima, poslovi praćenja evidencija nadležnih tijela o dužnicima u odnosu na koje se vode postupci iz djelokruga Službe i komunikacije s tim tijelima, drugi poslovi iz djelokruga Službe poslovi evidentiranja, kontrole, obrade i slanja na plaćanje računa nadležnih tijela za pružene usluge te predujmova i pristojbi za radnje zastupanja i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
4.2. Služba za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima
U Službi za zastupanje u upravnim postupcima i upravnim sporovima obavljaju se poslovi pokretanja postupaka pred nadležnim tijelima, na inicijativu nadležnog gradskog upravnog tijela, temeljem punomoći gradonačelnika, poslovi zastupanja Grada po punomoćnicima po zaposlenju, temeljem punomoći gradonačelnika, u upravnim postupcima i upravnim sporovima, poslovi zastupanja gradonačelnika u sporovima povodom pojedinačnih akata koje je on donio u statusu javnopravnog tijela, poslovi izrade prethodnih mišljenja u postupcima u kojima Grad zastupaju punomoćnici po zaposlenju, poslovi povlačenja prijedloga, protuprijedloga odnosno tužbe, priznavanja ili odricanja od tužbenog zahtjeva, povlačenja ili odricanja od pravnog lijeka, zaključivanja nagodbe u postupku koji je u tijeku pred nadležnim tijelom po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi predlaganja ili prihvaćanja medijacije i zastupanja u medijaciji pred sudom ili drugim nadležnim tijelom na inicijativu i uz suglasnost nadležnog gradskog upravnog tijela te sklapanja nagodbe u postupku medijacije po specijalnoj punomoći, temeljem zaključka gradonačelnika, poslovi obrade akata u stvarima u kojima Grad zastupaju odvjetnici, odnosno u kojima odvjetnici izrađuju prethodna mišljenja, prikupljanja i obrađivanja prakse nadležnih upravnih tijela iz djelokruga Službe, usklađivanja i koordinacije rada punomoćnika za zastupanje u upravnim postupcima, davanja uputa za rad radi jednoobraznog postupanja, stručni poslovi u vezi s provedbom ugovornih obveza Grada Zagreba prema Ugovoru o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, poslovi stručne i suštinske obrade i kontrole usklađenosti e-Računa odvjetnika i odvjetničkih društava s poduzetom radnjom, tarifom kojom se uređuju nagrade i naknade troškova za rad odvjetnika i Ugovorom o zastupanju Grada Zagreba u postupcima pred nadležnim tijelima, stručni poslovi u sustavu eKomunikacija i ePretinac te u elektroničkoj bazi podataka, poslovi suradnje s gradskim upravnim tijelima, sudovima, drugim tijelima, javnim bilježnicima, tijelima državne uprave i pravnim osobama s javnim ovlastima, kao i tijelima za medijaciju, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija vezanih za poslove zastupanja, praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima i drugi poslovi iz djelokruga Službe.4.3. Služba za vođenje evidencije i obradu dokumentacije za zastupanje Grada
U Službi za vođenje evidencije i obradu dokumentacije za zastupanje Grada obavljaju se poslovi vođenja evidencije o predmetima u elektroničkoj bazi podataka, poslovi u vezi s obradom i otpremom dokumentacije za zastupanje Grada u elektroničkoj bazi podataka, poslovi vezani uz izradu programa, planova, analiza i izvješća, poslovi vezani uz organizaciju i usklađivanje informatičke obrade akata i predmeta, poslovi vođenja upisnika akata i predmeta, poslovi vezani uz organizaciju i vođenje upisnika rokova te ročišta za rasprave i očevide kao i drugih uredovanja sudova, odnosno nadležnih tijela, poslovi organizacije kalendara i drugih preglednika rasporeda predmeta, poslovi administrativne i statističke obrade predmeta po broju i pravnim stvarima kao i tijelima pred kojima se vode i na čiju su inicijativu pokrenuti te kod koga su u zastupanju, poslovi prikupljanja, evidentiranja i obrade dokumentacije, poslovi primanja, upisivanja, otpreme, ulaganja, razvođenja i pohranjivanja te dostave u rad podnesaka i pismena, poslovi razvođenja predmeta i predaje u pismohranu, poslovi praćenja stanja i izvješćivanja o predmetima, poslovi suradnje sa sudskim, javnobilježničkim i odvjetničkim pisarnicama, poslovi vođenja evidencija iz djelokruga Sektora, a koje se ne tiču akata i predmeta i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
4.3.1. Odsjek za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po punomoćnicima po zaposlenju
U Odsjeku za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po punomoćnicima po zaposlenju obavljaju se, za predmete u zastupanju po punomoćnicima po zaposlenju, poslovi vođenja upisnika akata i predmeta u elektroničkoj bazi podataka, poslovi vezani uz organizaciju i vođenje upisnika rokova te ročišta za rasprave i očevide kao i drugih uredovanja sudova, odnosno nadležnih tijela, poslovi organizacije kalendara i drugih preglednika rasporeda predmeta, poslovi administrativne i statističke obrade predmeta po broju i pravnim stvarima kao i tijelima pred kojima se vode i na čiju su inicijativu pokrenuti te kod koga su u zastupanju, poslovi prikupljanja, evidentiranja i obrade dokumentacije u elektroničkoj bazi podataka, poslovi primanja, upisivanja, ulaganja, razvođenja i pohranjivanja te dostave u rad podnesaka i pismena, poslovi razvođenja predmeta i predaje u pismohranu, poslovi suradnje sa sudskim, javnobilježničkim i odvjetničkim pisarnicama i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
4.3.2. Odsjek za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po odvjetnicima
U Odsjeku za obradu dokumentacije za zastupanje Grada po odvjetnicima obavljaju se, za predmete u zastupanju po odvjetnicima, poslovi vođenja upisnika akata i predmeta u elektroničkoj bazi podataka, poslovi vođenja evidencije odvjetnika i odvjetničkih društava kojima su predmeti povjereni u zastupanje, poslovi pripreme i obrade predmeta za predaju u zastupanje te poslovi pripreme primopredajnog zapisnika, poslovi preuzimanja predmeta odnosno dokumentacije od odvjetnika uz pripremu primopredajnog zapisnika, poslovi administrativne i statističke obrade predmeta po broju i pravnim stvarima kao i tijelima pred kojima se vode i na čiju su inicijativu pokrenuti te kod koga su u zastupanju, poslovi prikupljanja, evidentiranja i obrade dokumentacije u elektroničkoj bazi podataka, kao i dostave odvjetnicima u rad, poslovi razvođenja predmeta i predaje u pismohranu; i poslovi otpreme akata za predmete u zastupanju po punomoćnicima po zaposlenju, poslovi vezani uz obradu e-Računa odvjetnika i odvjetničkih društava, poslovi suradnje s odvjetničkim, sudskim i javnobilježničkim pisarnicama, poslovi vođenja evidencija iz djelokruga Sektora, a koje se ne tiču akata i predmeta i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
5. ODJEL ZA PRIPREMU I PROVEDBU EU PROJEKATA
Članak 8.
U Odjelu za pripremu i provedbu EU projekata obavljaju se poslovi analize, praćenja propisa i programskih dokumenata za korištenje sredstava Europske unije (u daljnjem tekstu: EU), analize potreba i programiranja korištenja sredstava EU a, poslovi koordinacije i podrške gradskim upravnim tijelima u identifikaciji, pripremi, prijavi i provedbi projekata čija je priprema ili provedba sufinancirana sredstvima fondova EU, uključujući i podršku projektima trgovačkih društava i ustanova u vlasništvu Grada, suradnje s tijelima u sustavima upravljanja i kontrole provedbe ESI fondova i drugih fondova i instrumenata EU a u Republici Hrvatskoj i drugim tijelima i udruženjima na razini Republike Hrvatske i Europske unije, jačanje kapaciteta za korištenje sredstava EU a, poslovi analize provedbe projekata EU a, poslovi pripreme i provedbe poziva za sufinanciranje EU projekata udruga i pružanje podrške gradskim upravnim tijelima u provedbi poziva, unapređenja poslovnih modela i procesa pripreme i provedbe projekata EU a i drugi poslovi iz djelokruga Odjela.
5.1. Odsjek za planiranje i pripremu EU projekata
U Odsjeku za planiranje i pripremu EU projekata obavljaju se poslovi planiranja i podrške u pripremi i prijavi projekata sufinanciranih iz sredstava EU gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima, uključujući poslove identifikacije te prikupljanja projektnih ideja Grada Zagreba, ustanova i trgovačkih društava u vlasništvu Grada, izrade prijedloga lista i planova projektnih prijedloga u suradnji s Regionalnim koordinatorom Grada Zagreba, analize potreba te mogućnosti sufinanciranja projekata, poslovi pripreme poziva za sufinanciranje EU projekata udruga, analize i praćenja zakona i drugih propisa RH i EU-a vezanih uz korištenje sredstava EU-a, sudjelovanja u izradi programskih i strateških dokumenata kao preduvjetima za korištenje sredstava EU-a s nadležnim tijelima u RH te EU poslove suradnje s nadležnim tijelima u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima EU a, nadležnim tijelima na razini EU i Republike Hrvatske koja upravljaju pojedinim fondovima i programima, poslovi analize javnih poziva za dodjelu bespovratnih sredstava iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora financiranja te predlaganje izmjena u fazi javnog savjetovanja, podrške u pripremi studijsko-projektne dokumentacije, prijave projekata Grada u elektroničke sustave prijave projekata EU a (eFondovi, ECAS, eMS, fondoviEU i drugi), izrade prijedloga financijskih planova i planova nabave Odsjeka, izrade nacrta općih i drugih akata i stručnih materijala iz djelokruga Odsjeka što ih donose Gradska skupština i gradonačelnik Grada Zagreba te kao podrška gradskim upravnim tijelima u svezi pripreme i provedbe EU projekata, pregled akata i ispravnosti podataka u izjavama i drugim dokumentima i obrascima koje podnosi Grad kao korisnik bespovratnih sredstava EU a, izrade općih akata i procedura za pripremu i provedbu projekata sufinanciranih bespovratnim sredstvima EU a, poslovi pružanja stručne pomoći i izrade mišljenja u svezi postupanja i akata iz nadležnosti Odsjeka te kao pomoć drugim gradskim upravnim tijelima i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
5.2. Odsjek za provedbu EU projekata
U Odsjeku za provedbu EU projekata obavljaju se poslovi podrške u provedbi projekata gradskim upravnim tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u vlasništvu Grada Zagreba, pružanja podrške gradskim upravnim tijelima u provedbi poziva za sufinanciranje EU projekata udruga, izrade prijedloga financijskih planova i planova nabave Odsjeka i projekata sufinanciranih bespovratnim sredstvima EU, podrške u izradi prijedloga pojašnjenja u postupcima dodjele bespovratnih sredstava EU, poslovi upravljanja provedbom u elektroničkim sustavima za provedbu EU projekata (eFondovi, ECAS, eMS, fondoviEU i drugi), prikupljanja informacija i dokumentacije, izrade pojašnjenja, prikupljanja i podnošenja dokazne dokumentacije nadležnim tijelima tijekom provedbe projekata, izrade svih vrsta izvješća tijekom i nakon razdoblja provedbe, suradnju i komunikaciju na svim razinama organizacije radi postizanja odgovarajuće razine osviještenosti, razmjene informacija, pravovremenog uključivanja dionika i planiranja resursa te obveza tijekom trajanja provedbe projekata, predlaganje mjera za unaprjeđenje sustava pripreme i provedbe projekata i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
U Odjelu za pripremu i provedbu EU projekata izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi stručnog referenta za dokumentaciju.
6. SLUŽBA ZA POSLOVE TIJELA U SUSTAVIMA UPRAVLJANJA I KONTROLE SREDSTVIMA EUROPSKE UNIJE
Članak 9.
U Službi za poslove tijela u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima Europske unije obavljaju se poslovi odnosno delegirane funkcije i zadaće Posredničkog tijela za odabir operacija (PTOO) u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja (ITU) sukladno Uredbi o tijelima u sustavu upravljanja i kontrole za provedbu programa iz područja teritorijalnih ulaganja i pravedne tranzicije za financijsko razdoblje 2021. – 2027. (Narodne novine 96/22) u financijskom razdoblju 2021. – 2027., poslovi odnosno delegirane funkcije i zadaće Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa (TOPFD) u sustavu upravljanja i kontrole sredstvima Fonda solidarnosti Europske unije, sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o načinu raspodjele bespovratnih financijskih sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije odobrenih za financiranje sanacije šteta od potresa na području Grada Zagreba, Krapinsko-zagorske županije i Zagrebačke županije, imenovanju i određivanju zaduženja nacionalnog koordinacijskog tijela, tijela odgovornih za provedbu financijskog doprinosa i neovisnog revizorskog tijela (Narodne novine 125/20 i 79/22), poslovi vezani za nastavak financiranja operacija započetih iz Fonda solidarnosti Europske unije iz sredstava državnog proračuna Republike Hrvatske sukladno Odluci Vlade Republike Hrvatske o nastavku financiranja operacija započetih iz Fonda solidarnosti Europske unije iz sredstava državnog proračuna Republike Hrvatske od 28. lipnja 2023., poslovi vezani za provedbu investicije C6.1.R1-12 Obnova zgrada oštećenih u potresu s energetskom obnovom u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO) sukladno Odluci o izravnoj dodjeli bespovratnih sredstava Gradu Zagrebu za provedbu cjelovite obnove zgrada u okviru investicije C6.1.R1-12 Obnova zgrada oštećenih u potresu s energetskom obnovom Nacionalnog plana oporavka i otpornosti 2021. – 2026. od 13. srpnja 2023., poslovi suradnje sa svim nadležnim tijelima u sustavima upravljanja i kontrole fondova EU-a u kojima se obavljaju navedene funkcije te svi poslovi povezani s učinkovitim obavljanjem dodijeljenih funkcija, u skladu s nadležnim propisima i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
U Službi za poslove tijela u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima Europske unije poslove obavljaju:
6.1. Odsjek za provedbu mehanizma Integriranih teritorijalnih ulaganja
U Odsjeku za provedbu mehanizma Integriranih teritorijalnih ulaganja obavljaju se stručni, administrativni i upravno-pravni poslovi koji se odnose na delegirane funkcije i zadaće Posredničkog tijela za odabir operacija (PTOO) u okviru mehanizma integriranih teritorijalnih ulaganja, funkcije odabira operacija ITU mehanizma za urbano područje koje se posebno utvrđuju u okviru svakog pojedinog poziva na dodjelu bespovratnih sredstava, sudjelovanje u izradi kriterija za odabir operacija i izradi dokumentacije poziva na dodjelu bespovratnih sredstava, potrebna djelovanja u svrhu sprječavanja, otkrivanja i ispravljanja te prijave nepravilnosti i prijevare, planiranje sredstava za provedbu delegiranih funkcija poštujući načela dobrog financijskog upravljanja, transparentnosti i sprječavanja sukoba interesa, osiguranje poštivanja načela razdvajanja funkcija, uspostavu i unapređenje sustava PTOO, upravljanje ljudskim potencijalima u PTOO, osiguranje odgovarajućeg revizijskog traga, upravljanje rizicima, sudjelovanje u mreži za informiranje i komunikaciju, suradnju s tijelima u Sustavu upravljanja i kontrole provedbe programa iz područja teritorijalnih ulaganja i pravedne tranzicije i članicama Urbane aglomeracije Zagreb, ostale dodatne aktivnosti i zadaće PTOO-a sukladno relevantnim pravilima i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
6.2. Odsjek za odabir operacija financiranih iz Fonda solidarnosti Europske unije i Nacionalnog plana za oporavak i otpornost
U Odsjeku za odabir operacija financiranih iz Fonda solidarnosti Europske unije i Nacionalnog plana za oporavak i otpornost obavljaju se poslovi vezano uz funkciju Tijela odgovornog za provedbu financijskog doprinosa (TOPFD), i to stručni, administrativni i upravno-pravni poslovi koji se odnose na pripremu kriterija za odabir operacija i dokumentacije poziva za dodjelu bespovratnih financijskih sredstava iz Fonda solidarnosti Europske unije te odabira operacija transparentno i nediskriminativno, pripremu ugovora o dodjeli bespovratnih financijskih sredstava s korisnicima, vođenje Registra ugovora, sudjelovanje u postupku upravljanja nepravilnostima, a sve u skladu s Pravilima koje donosi Nacionalno koordinacijsko tijelo, dostavu informacija, podataka i dokumentacije u zadanim rokovima na zahtjev Nacionalnog koordinacijskog tijela ili neovisnog revizorskog tijela, izvještavanje o nastavku financiranja operacija započetih iz Fonda solidarnosti Europske unije iz državnog proračuna Republike Hrvatske, izvještavanje o ispunjavanju ciljne vrijednosti i ostvarenja pokazatelja u okviru investicije C6.1.R1-12 Obnova zgrada oštećenih u potresu s energetskom obnovom u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), sudjelovanje u ažuriranju platforme za izvještavanje Nacionalnog koordinacijskog tijela, suradnju s javnom ustanovom Razvojna agencija Zagreb za koordinaciju i poticanje regionalnog razvoja vezano za delegirane zadaće i aktivnosti i drugi poslovi iz djelokruga Odsjeka.
U Službi za poslove tijela u sustavima upravljanja i kontrole sredstvima Europske unije izvan ustrojstvenih jedinica obavljaju se poslovi stručnog referenta za dokumentaciju.
7. SLUŽBA ZA FINANCIJSKE POSLOVE
Članak 10.
U Službi za financijske poslove obavljaju se poslovi vezano uz izradu financijskih, odnosno financijsko – planskih dokumenata i akata iz djelokruga Stručne službe, poslovi izrade prijedloga financijskog plana Stručne službe za proračunsku godinu i analiziranja izvršenja financijskog plana, izrade prijedloga zahtjeva za osiguranje sredstava u proračunu, usklađivanja Plana javne nabave s financijskim planom Stručne službe, poslovi praćenja naplate prihoda s osnove uplaćenih sudskih i javnobilježničkih predujmova te uplaćenih predujmova FINA-i i naplate prihoda s osnove sudskih i ovršnih postupaka, obračuna troškova poslovanja, namjenskog korištenja sredstava po korisnicima i namjeni te izvršenja po financijskim pozicijama, izrade izvješća o utrošku proračunskih sredstava, poslovi praćenja podataka o prihodima i rashodima, kao jednog od pokazatelja uspješnosti punomoćnika Grada Zagreba u u obavljanju poslova zastupanja u postupcima koji su bili u tijeku pred nadležnim tijelima i drugi poslovi iz djelokruga Službe.
IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak 11.
U Stručnoj službi se sistematizira 117 radnih mjesta sa 231 izvršiteljem.
Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu: Sistematizacija radnih mjesta u Stručnoj službi, koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE U STRUČNOJ SLUŽBI
Članak 12.
U Stručnoj službi se organizira obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.
Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Stručna služba obaviti sukladno svom djelokrugu i nadležnosti u planiranom razdoblju te podatke o planiranim ciljevima, a vezanim uz ciljeve sadržane u aktima planiranja koji se izrađuju sukladno propisima o sustavu strateškog planiranja i upravljanja razvojem Republike Hrvatske.
Plan rada donosi pročelnik najkasnije do kraja tekuće za iduću godinu.
Članak 13.
Stručnom službom upravlja pročelnik u skladu sa zakonom.
Pročelnik Stručne službe ima zamjenika pročelnika koji mu pomaže u upravljanju radom te ga zamjenjuje u upravljanju radom Stručne službe u skladu s propisima te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.
Pročelnik ima pomoćnike pročelnika koji upravljaju Sektorom za pravne poslove i pripremu akata gradonačelnika, Sektorom za razvoj Gradske uprave i poslove Centralnog registra ljudskih resursa Grada, Sektorom za upravljanje ljudskim potencijalima, Sektorom za zastupanje Grada, pomoćnika pročelnika za koordinaciju i suradnju s Gradskom skupštinom Grada Zagreba, pomoćnika pročelnika za koordinaciju provedbe financijskog doprinosa iz Fonda solidarnosti Europske unije i Mehanizma za oporavak i otpornost, pomoćnika pročelnika za koordinaciju rada gradskih upravnih tijela kao i pomoćnika pročelnika koji mu pomažu u radu, zaduženi su za određena područja rada te obavljaju i druge poslove koje im povjeri pročelnik.
Radom ustrojstvenih jedinica upravljaju:
- sektorom - pomoćnik pročelnika
- odjelom - voditelj odjela
- službom - voditelj službe
- odsjekom - voditelj odsjeka
Članak 14.
Pročelnik Stručne službe održava kolegij.
U radu kolegija sudjeluje pročelnik, zamjenik pročelnika, pomoćnici pročelnika, voditelji odjela, voditelji službi, te drugi službenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.
O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.
Članak 15.
Pročelnik može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanje primjedbi, prijedloga i mišljenja, za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Stručne službe, davanja mišljenja o njima i predlaganja načina rješavanja.
Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više i različitih upravnih područja, sudjeluju službenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu, uz suglasnost pročelnika gradskog upravnog tijela u kojem rade.
Članak 16.
Zbog prirode posla, službenik na radnom mjestu viši stručni suradnik za organizaciju stručnih tribina, izvan ustrojstvenih jedinica Stručne službe, u dane kada se održavaju događanja u prostoru Tribine Grada Zagreba nakon 15,30 sati počinje s radom ovisno o vremenu do kojega se određenoga dana koristi prostor, uz osmosatno dnevno radno vrijeme.
Raspored rada određuje pročelnik Stručne službe, o čemu se vodi posebna evidencija.
Članak 17.
U okviru obavljanja poslova iz djelokruga Stručne Službe, na svim radnim mjestima službenici su dužni primjenjivati informacijski sustav uredskog poslovanja sukladno propisima o uredskom poslovanju.
VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA
Članak 18.
U upravnom postupku postupa službenik u opisu poslova kojega je vođenje tog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima.
Službenik ovlašten za rješavanje o upravnim stvarima ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju.
Kada je službenik, u opisu poslova kojega je vođenje upravnog postupka ili rješavanje o upravnim stvarima odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka, odnosno rješavanje o upravnoj stvari nadležna je osoba koju odredi neposredno nadređeni službenik, odnosno pročelnik.
VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI
Članak 19.
Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, su:
- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,
- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,
- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.
VIII. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 20.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske uprave (Službeni glasnik Grada Zagreba 34/22 i 25/23).
Članak 21.
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenog glasniku Grada Zagreba.
KLASA: 024-07/23-02/51
URBROJ: 251-01-12-24-5
Zagreb, 26. travnja 2024.
GRADONAČELNIK GRADA ZAGREBA
Tomislav Tomašević, mag. pol., v. r.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.