Stručni članci
×
09.03.2013.
Vođenje Registra prostornih jedinica
Donošenjem Zakona o registru birača (Nar. nov., br. 144/12) pokrenut je postupak provjere i ažuriranja podataka koji utječu na upis u registar. Registar birača vodi se po službenoj dužnosti za svaki grad, odnosno općinu, a temelji se na načelu stalnosti. Unutar grada, odnosno općine, registar birača vodi se po naseljima, ulicama i trgovima, a adresni podaci temelje se na Pravilniku o registru prostornih jedinica (Nar. nov., br. 37/08). Podaci registra osnova su za izvorne evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva u upravnim tijelima jedinica lokalne uprave, nadležnim za geodetske poslove. Registar se u dijelu podataka o adresnoj prostornoj jedinici, te o prostornoj jedinici lokalne uprave temelji na odlukama i statutima jedinica lokalne samouprave, a koje taj posao vrlo često odrađuju bez potrebnih tehničkih priprema i suradnje s područnim uredima za katastar. Dobra suradnja svih institucija koje utječu na podatke registra, pridržavanje zakonskih i provedbenih akata imat će za posljedicu točan i pouzdan podatak.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.