17.07.2002.

Poslovne usluge u vanjskotrgovinskom prometu

Osvrt na praksu OECD-a

Usluge marketinga, a osobito u sklopu marketinga, usluge istraživanja tržišta i ekonomske propagande te usluge licencije, know-howa, konzaltinga, usluge upravljanja i softwarea, čine područje, tzv. nerobnih poslovnih usluga. Područje nerobnih poslovnih usluga može izazvati određene nedoumice i zabune u području međunarodne trgovine u smislu vjerodostojnosti obavljenih usluga, cijene i dokumentacije koja ih prati. U nastavku, autor članka šire navodi osnovni sadržaj svake od navedenih usluga - djelatnosti, karakteristike u vanjskotrgovinskom prometu i platnom prometu s inozemstvom, a osobito pravila i procedure OECD-a kod priznavanja nerobnih usluga.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija