19.10.2011.

Kupnja i prodaja bankarskih proizvoda

Kvalitetu ponude u suvremenom bankarskom sustavu možemo odrediti i podijeliti na temelju diverzificiranosti proizvoda. Bankarski proizvodi u Republici Hrvatskoj rangirani su od tradicionalno bankarskih1 do proizvoda visoke tehnologije koji zahtijevaju nešto sofisticiraniju bazu kupaca.2 Unutar toga ranga proizvoda prepoznaje se velik izbor proizvoda i usluga na koje znatan utjecaj imaju strane banke koje posluju na našem tržištu. Cilj takvog koncepta je stvaranje veće privržnosti i povjerenja klijenata prema »svojoj« banci. Naime, banka u ime klijenta istražuje tržište i stavlja mu na izbor povoljnije uvjete financiranja po pojedinom proizvodu za razliku od drugih konkurentskih banaka. O svemu tome opširnije u nastavku.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija