Nemate pravo pristupa datoteci

zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene

Pravilnik o ovlastima i načinu rada kontrolora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje

Pročišćeni tekst vrijedi od 05.05.2011. do 23.04.2014.

Narodne novine 59/2009, 48/2011

Prikaz pročišćenog teksta na dan:
Pravilnik o načinu provođenja nadzora i kontrole (47/14) na snazi od 24.4.2014. u članku 32. propisuje:

"Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o ovlastima i načinu rada kontrolora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine« broj 59/09 i 48/11)."

PREAMBULA

Pravilnik o ovlastima i načinu rada kontrolora Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine«, br. 59/09, 48/11)

HRVATSKI ZAVOD ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

1385

Na osnovi odredbe članka 33. stavka 5. i članka 80. Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju (»Narodne novine« broj 150/08.), članka 26. točke 21. i članka 28. stavka 1. točke 3. Statuta Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (»Narodne novine« broj 18/09.), Upravno vijeće Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje na 4. sjednici održanoj 11. svibnja 2009. godine donijelo je

PRAVILNIK

O OVLASTIMA I NAČINU RADA KONTROLORA HRVATSKOG ZAVODA ZA ZDRAVSTVENO OSIGURANJE

I. OSNOVNE ODREDBE

Članak 1.

(1) Ovim Pravilnikom utvrđuju se ovlasti i način rada ovlaštenih osoba Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (u daljnjem tekstu: Zavod) za obavljanje nadzora nad:

1. poslovanjem ugovornih subjekata Zavoda u skladu s preuzetim obvezama osnovom sklopljenog ugovora o provođenju zdravstvene zaštite iz obveznog zdravstvenog osiguranja, zakonskim i podzakonskim propisima, te međunarodnim ugovorima o socijalnom osiguranju

2. zakonitim ...

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija