Stručni članci
×
13.08.2011.
Gerilski marketing
»Sama bit gerilskog marketinga je, kao i uvijek - postizanje konvencionalnih ciljeva, kao što su dobit i zadovoljstvo, ali nekonvencionalnim metodama, kao što je ulaganje energije umjesto novca.«1
Gerilski marketing je nekonvencionalni sustav taktika i marketing promocija koje se zasnivaju na malom proračunu. U suvremenoj marketinškoj praksi pojam gerilski marketing označava brze, dinamične i nekonvencionalne marketinške metode, kojima ne pribjegavaju najveći igrači na tržištu, već oni sa sasvim malim i ograničenim proračunom. Krajnji cilj svih marketinških aktivnosti, prema Levinsonu2, nije povećanje prodaje, već stvaranje profita. Stoga se i krajnji rezultati uspješnosti svih gerilskih strategija koje Levinson preporučuje mjere u povećanju profita. Nova strategija gerilskog marketinga revolucija je u marketinškom pristupu za vlasnike malih tvrtki, koja se ponajprije ogleda u beskompromisnim metodama za pronalaženje novih klijenata. Zasnovana na stotinama novih ideja, koje doista daju rezultate, Levinsonova filozofija dala je nov način učenja o udjelu na tržištu i kako do njega doći. U svom pristupu gerilskom marketingu, Levinson nudi i nova oružja za uspjeh malih tvrtki, predstavljajući strategije za internet marketing, savjete za korištenje novih tehnologija, programe za određivanje ciljnih skupina potrošača.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.