zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

15.04.2019.

Donesen

10.04.2019.

Prestaje važiti

22.04.2022.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske skupštine

Pročišćeni tekst vrijedi od 08.01.2020. do 22.04.2022.

Službeni glasnik Grada Zagreba 8/2019, 11/2019, 27/2019

Prikaz pročišćenog teksta na dan:
Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske skupštine (12/22) na snazi od 22.4.2022. u članku 18 propisuje:

"Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske skupštine (Službeni glasnik Grada Zagreba 8/19, 11/19 i 27/19)."

PREAMBULA

Pravilnik o unutarnjem redu Stručne službe Gradske skupštine (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 8/19, 11/19, 27/19)

PRAVILNIK

o unutarnjem redu Stručne službe Gradske skupštine

Članak 1.

Ovim se pravilnikom utvrđuje unutarnji red Stručne službe Gradske skupštine (u nastavku teksta: Stručna služba), način rada i upravljanje Stručnom službom, unutarnje ustrojstvo, nazivi i djelokrug unutarnjih ustrojstvenih jedinica (u nastavku teksta: ustrojstvene jedinice) te upravljanje njima, sistematizacija radnih mjesta, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad Stručne službe.

Izrazi koji se koriste u ovom pravilniku, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se jednako na muški i ženski rod.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 2.

U Stručnoj službi za obavljanje upravnih, stručnih i drugih poslova iz njezina djelokruga (u nastavku teksta: poslovi) ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

1. Sektor za poslove Kabineta predsjednika Gradske skupštine, protokol i odnose s javnošću

1.1. Kabinet predsjednika Gradske skupštine

1.2. Služba za protokol

1.3. Služba za odnose s javnošću

2. Sektor za pravne poslove i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba

2.1. Služba za pravne poslove, izbore i imenovanja

2.2. Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba

3. Služba za rad Gradske skupštine

4. Služba za financijske i informatičke poslove

Kabinet predsjednika Gradske skupštine, Služba za protokol i Služba za odnose s javnošću u okviru Sektora za poslove Kabineta predsjednika Gradske skupštine, protokol i odnose s javnošću, Služba za pravne poslove, izbore i imenovanja i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba u okviru Sektora za pravne poslove i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba te Služba za rad Gradske skupštine i Služba za financijske i informatičke poslove ustrojavaju se s položajem odjela.

Članak 3.

Izvan ustrojstvenih jedinica Stručne službe obavljaju se poslovi pomoćnika pročelnika, pomoćnika pročelnika za rad Gradske skupštine, pomoćnika pročelnika za financijske i informatičke poslove, višeg savjetnika predsjednika Gradske skupštine za pravna pitanja - specijalista, višeg savjetnika predsjednika Gradske skupštine za gospodarska i financijska pitanja - specijalista, višeg savjetnika predsjednika Gradske skupštine - specijalista i administrativnog tajnika.

III. DJELOKRUG USTROJSTVENIH JEDINICA

1. SEKTOR ZA POSLOVE KABINETA PREDSJEDNIKA GRADSKE SKUPŠTINE, PROTOKOL I ODNOSE S JAVNOŠĆU

Članak 4.

U Sektoru za poslove Kabineta predsjednika Gradske skupštine, protokol i odnose s javnošću obavljaju se savjetodavni i drugi poslovi za predsjednika i potpredsjednike Gradske skupštine, priprema javnih istupa predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine te priprema i organiziranje sastanaka što ih sazivaju, poslovi u vezi s međugradskom i međunarodnom suradnjom, poslovi protokola vezani za svečane i radne posjete izaslanstava, diplomatsko-konzularnih predstavnika i istaknutih osoba predsjedniku i potpredsjednicima Gradske skupštine i Gradskoj skupštini, poslovi organizacija svečanih i radnih posjeta predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine u zemlji i inozemstvu, organizacije proslava i manifestacija Gradske skupštine te poslovi obavješćivanja javnosti o radu Gradske skupštine i radnih tijela, o protokolarnim i drugim aktivnostima predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine, poslovi organiziranja konferencija za novinare i intervjua predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine i drugi poslovi.

U Sektoru za poslove Kabineta predsjednika Gradske skupštine, protokol i odnose s javnošću poslove obavljaju:

1.1. KABINET PREDSJEDNIKA GRADSKE SKUPŠTINE

U Kabinetu predsjednika Gradske skupštine obavljaju se poslovi u vezi s obnašanjem dužnosti predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine, savjetodavni poslovi za predsjednika i potpredsjednike Gradske skupštine, izrada analitičkog i drugog stručnog materijala za njihove potrebe, priprema javnih istupa predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine te priprema i organiziranje sastanaka što ih sazivaju, poslovi u vezi s međugradskom i međunarodnom suradnjom, priprema prijedloga odgovora na pitanja i prijedloge što su upućeni predsjedniku i potpredsjednicima Gradske skupštine, administrativni te drugi poslovi.

1.2. SLUŽBA ZA PROTOKOL

U Službi za protokol obavljaju se protokolarni poslovi vezani za svečane i radne posjete izaslanstava, diplomatsko-konzularnih predstavnika i istaknutih osoba predsjedniku i potpredsjednicima Gradske skupštine i Gradskoj skupštini, poslovi organizacija svečanih i radnih posjeta predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine u zemlji i inozemstvu, organizacije proslava i manifestacija Gradske skupštine, poslovi pohrane darova koje primaju predsjednik i potpredsjednici u ime Gradske skupštine i briga o njima, priprema i provedba programa boravka predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine i drugih članova delegacija u zemlji i inozemstvu, priprema informacija i prezentacija kojima se predstavlja rad Gradske skupštine i drugi poslovi.

1.3. SLUŽBA ZA ODNOSE S JAVNOŠĆU

U Službi za odnose s javnošću obavljaju se poslovi obavješćivanja javnosti o radu Gradske skupštine i radnih tijela te o protokolarnim aktivnostima predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine, o svečanim i radnim posjetima izaslanstava, diplomatsko-konzularnih predstavnika i istaknutih osoba predsjedniku i potpredsjednicima Gradske skupštine i Gradskoj skupštini, o svečanim i radnim posjetima predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine u zemlji i inozemstvu, o organizaciji proslava i manifestacija Gradske skupštine, poslovi organiziranja konferencija za novinare i intervjua predsjednika i potpredsjednika Gradske skupštine i drugi poslovi.

2. SEKTOR ZA PRAVNE POSLOVE I UREDNIŠTVO SLUŽBENOG GLASNIKA GRADA ZAGREBA

Članak 5.

U Sektoru za pravne poslove i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba obavljaju se poslovi izrade i obrade općih i pojedinačnih akata Gradske skupštine, izrade odgovora na pitanja u vezi s radom Gradske skupštine, stručni i administrativni poslovi za Odbor za Statut, Poslovnik i propise, Mandatno povjerenstvo, Odbor za izbor i imenovanja, Odbor za sigurnost i prevenciju urbanih rizika i Odbor za predstavke i pritužbe, poslovi vođenja evidencija o osobama koje bira ili imenuje Gradska skupština, poslovi vezani za ostvarivanje prava i obveza službenika u Stručnoj službi sukladno propisima, poslovi u vezi s pripremom i provođenjem izbora za predsjednika Republike Hrvatske, zastupnike u Hrvatskom saboru, članove iz Republike Hrvatske u Europski parlament, gradske zastupnike u Gradskoj skupštini Grada Zagreba, gradonačelnika Grada Zagreba, članove vijeća gradskih četvrti i članove vijeća mjesnih odbora u Gradu Zagrebu te članove vijeća i predstavnike nacionalnih manjina u Gradu Zagrebu, poslovi pisarnice, poslovi uređivanja i pripreme akata Gradske skupštine, gradonačelnika i drugih tijela za objavu u Službenom glasniku Grada Zagreba, organizacijski poslovi u vezi s izdavanjem Službenog glasnika Grada Zagreba, lektorski poslovi za Stručnu službu, poslovi vođenja evidencije stručne i ostale literature i dokumentacije Službenog glasnika Grada Zagreba te drugi poslovi.

U Sektoru za pravne poslove i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba poslove obavljaju:

2.1. SLUŽBA ZA PRAVNE POSLOVE, IZBORE I IMENOVANJA

U Službi za pravne poslove, izbore i imenovanja obavljaju se poslovi izrade i obrade općih i pojedinačnih akata Gradske skupštine, vođenja popisa važećih propisa Grada Zagreba, izrade odgovora na pitanja u vezi s radom Gradske skupštine, pružanje stručne pomoći gradskim zastupnicima, stručni i administrativni poslovi za Odbor za Statut, Poslovnik i propise, Mandatno povjerenstvo, Odbor za izbor i imenovanja, Odbor za sigurnost i prevenciju urbanih rizika i Odbor za predstavke i pritužbe, poslovi vođenja evidencija o osobama koje bira ili imenuje Gradska skupština, poslovi vezani za ostvarivanje prava i obveza službenika u Stručnoj službi, poslovi vođenja osobnih očevidnika i druge dokumentacije koja se odnosi na radno-pravni status službenika sukladno propisima, poslovi u vezi s pripremom i provođenjem izbora za predsjednika Republike Hrvatske, zastupnike u Hrvatskom saboru, članove iz Republike Hrvatske u Europski parlament, gradske zastupnike u Gradskoj skupštini Grada Zagreba, gradonačelnika Grada Zagreba, članove vijeća gradskih četvrti i članove vijeća mjesnih odbora u Gradu Zagrebu te članove vijeća i predstavnike nacionalnih manjina u Gradu Zagrebu, poslovi pisarnice i drugi poslovi.

2.2. UREDNIŠTVO SLUŽBENOG GLASNIKA GRADA ZAGREBA

U Uredništvu Službenog glasnika Grada Zagreba obavljaju se poslovi uređivanja i pripreme akata Gradske skupštine, gradonačelnika i drugih tijela za objavu u Službenom glasniku Grada Zagreba, organizacijski poslovi u vezi s izdavanjem Službenog glasnika Grada Zagreba i pripremom podataka za provođenje postupka javne nabave za uslugu tiska Službenog glasnika, administrativni i tehnički poslovi za Službeni glasnik Grada Zagreba, lektorski poslovi za Stručnu službu, poslovi vođenja evidencije stručne i ostale literature i dokumentacije Službenog glasnika Grada Zagreba te drugi poslovi.

3. SLUŽBA ZA RAD GRADSKE SKUPŠTINE

Članak 6.

U Službi za rad Gradske skupštine obavljaju se poslovi pripreme i organiziranja sjednica Gradske skupštine, izrade i obrade odluka i drugih akata Gradske skupštine i praćenja njihove provedbe, izrade analitičkih i drugih stručnih materijala, poslovi za stalna i povremena radna tijela Gradske skupštine za koja stručne i administrativne poslove obavlja Stručna služba, a za koja se stručni i administrativni poslovi ne obavljaju u drugoj ustrojstvenoj jedinici, te za radne skupine koje osnivaju ta radna tijela, poslovi izrade zapisnika, obrade pitanja i prijedloga gradskih zastupnika te se vodi briga o pravodobnom pribavljanju odgovora, poslovi vođenja dokumentacije i evidencija u vezi s radom Gradske skupštine i radnih tijela, poslovi za stranačke klubove u Gradskoj skupštini, poslovi pružanja stručne pomoći gradskim zastupnicima, tonsko snimanje sjednica i prijepis fonografskog zapisa, poslovi prijepisa, umnožavanja, elektroničke pripreme i otpreme materijala te drugi stručni i administrativni poslovi.

4. SLUŽBA ZA FINANCIJSKE I INFORMATIČKE POSLOVE

Članak 7.

U Službi za financijske i informatičke poslove obavljaju se financijsko-računovodstveni poslovi, priprema nacrta prijedloga za osiguranje proračunskih sredstava u razdjelu Stručne službe i praćenje izvršenja proračunskih izdataka, stručni poslovi za Odbor za financije i Odbor za gospodarski razvoj, izrada analitičkog i drugog materijala za potrebe Gradske skupštine i radnih tijela, pružanje stručne pomoći gradskim zastupnicima, poslovi u vezi s raspodjelom sredstava za financiranje političkih stranaka i gradskih zastupnika izabranih s liste grupe birača zastupljenih u Gradskoj skupštini, poslovi u vezi s javnom nabavom i provođenjem kontrola sukladno propisima o fiskalnoj odgovornosti, poslovi u vezi s pripremom i provođenjem izbora koji se odnose na financijska pitanja, poslovi informatizacije Gradske skupštine i Stručne službe i drugi poslovi.

IV. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Članak 8.

U Stručnoj službi sistematiziraju se 54 radna mjesta sa 77 izvršitelja.

Radna mjesta s opisom radnih mjesta koji sadrži osnovne podatke o radnim mjestima, opise poslova radnih mjesta i opise razine standardnih mjerila za klasifikaciju radnih mjesta propisane Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te potrebnim brojem izvršitelja navedena su u prilogu:

Izmjena Sistematizacije radnih mjesta u Stručnoj službi, koji je sastavni dio ovog pravilnika, a koji se ne objavljuje.

V. NAČIN RADA I UPRAVLJANJE STRUČNOM SLUŽBOM

Članak 9.

U Stručnoj službi organizira se obavljanje poslova i utvrđuje godišnji plan rada.

Plan rada sadrži opći prikaz poslova koje će Stručna služba obaviti sukladno svom djelokrugu.

Plan rada donosi pročelnik.

Članak 10.

Stručnom službom upravlja pročelnik Stručne službe u skladu sa zakonom.

Pročelnik Stručne službe ima zamjenika koji ga zamjenjuje u upravljanju Stručnom službom u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu, u skladu s propisima te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Pročelnik Stručne službe ima pomoćnike koji upravljaju Sektorom za poslove Kabineta predsjednika Gradske skupštine, protokol i odnose s javnošću i Sektorom za pravne poslove i Uredništvo Službenog glasnika Grada Zagreba te pomoćnike koji mu pomažu u radu, a mogu biti zaduženi za određena područja.

Radom ustrojstvenih jedinica upravljaju:

sektorom - pomoćnik pročelnika

Kabinetom - voditelj Kabineta

Uredništvom - voditelj Uredništva

službom - voditelj službe.

Članak 11.

Pročelnik Stručne službe održava kolegij.

U radu kolegija sudjeluju pročelnik, zamjenik pročelnika, pomoćnici pročelnika, voditelj Kabineta, voditelji službi, voditelj Uredništva - urednik Službenog glasnika Grada Zagreba te drugi službenici ako pročelnik ocijeni da je to potrebno.

O sastavu kolegija, pitanjima koja će se na njemu razmatrati te o vremenu i mjestu njegova održavanja odlučuje pročelnik.

Članak 12.

Pročelnik može osnovati radnu skupinu za izradu nacrta prijedloga propisa, razmatranje nacrta zakona i drugih propisa te davanje primjedbi, prijedloga i mišljenja, za razmatranje drugih pitanja iz djelokruga i nadležnosti Stručne službe, davanje mišljenja o njima i predlaganje načina njihova rješavanja.

Ako je potrebno da u radu radne skupine, zbog složenosti pitanja, odnosno potrebe konzultiranja više različitih upravnih područja, sudjeluju službenici iz drugih gradskih upravnih tijela, oni mogu sudjelovati u radu uz suglasnost pročelnika gradskog upravnog tijela u kojem rade.

VI. VOĐENJE UPRAVNOG POSTUPKA I RJEŠAVANJE O UPRAVNIM STVARIMA

Članak 13.

U upravnom postupku postupa službenik u čijem je opisu poslova vođenje tog postupka i pročelnik koji je ovlašten rješavati o upravnim stvarima.

Kada je službenik, u čijem je opisu poslova vođenje upravnog postupka odsutan, spriječen ili ako radno mjesto nije popunjeno, za vođenje postupka nadležna je osoba koju pročelnik pisano ovlasti.

VII. LAKE POVREDE SLUŽBENE DUŽNOSTI

Članak 14.

Lake povrede službene dužnosti, osim lakih povreda propisanih Zakonom, jesu:

- blaži oblici nedoličnog ponašanja u obavljanju poslova te nekorektno ponašanje prema drugim službenicima i namještenicima,

- odbijanje uobičajene suradnje u obavljanju poslova s drugim službenicima i namještenicima,

- dolazak na radno mjesto neprimjereno odjeven.

VIII. ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 15.

Danom stupanja na snagu ovog pravilnika prestaje važiti Pravilnik o unutarnjem redu i načinu rada Stručne službe Gradske skupštine Grada Zagreba od 7.3.2016. i 9.12.2016.

Članak 16.

Ovaj pravilnik stupa na snagu prvi dan od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija