zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Objavljen

31.03.2015.

Donesen

23.03.2015.

Stupa na snagu

31.03.2015.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (pročišćeni tekst)

Pročišćeni tekst vrijedi od 08.04.2015.

Službeni glasnik Grada Zagreba 5/2015

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (pročišćeni tekst) (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 5/15)

Članak 1.

Ovom se odlukom uređuju ustrojstvo i djelokrug gradskih upravnih tijela te druga pitanja značajna za njihovo ustrojstvo i rad.

Članak 1.a

Izrazi koji se upotrebljavaju u ovoj odluci, a imaju rodno značenje, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu, odnose se na jednak način na muški i ženski rod.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) iza članka 1. dodan je članak 1.a.

Članak 2.

Gradska upravna tijela obavljaju upravne, stručne i druge poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Zagreba, te povjerene poslove državne uprave (u nastavku teksta: poslovi) sukladno zakonu, Statutu Grada Zagreba i drugim propisima.

Članak 3.

Gradska upravna tijela, u okviru prava i dužnosti Grada Zagreba, obavljajući upravne i stručne poslove, izvršavaju zakone i druge propise, odluke, opće i druge akte što ih donose Gradska skupština Grada Zagreba i gradonačelnik Grada Zagreba, prate stanje u upravnim područjima za koja su osnovana, rješavaju u upravnim stvarima, provode nadzor, poduzimaju mjere na koje su zakonom ili drugim propisom ovlaštena, pripremaju odluke, opće i druge akte te obavljaju i druge poslove.

U obavljanju poslova iz stavka 1. ovoga članka gradska su upravna tijela dužna raditi po uputama, smjernicama i preporukama tijela Grada Zagreba.

Gradska upravna tijela dužna su osigurati učinkovito obavljanje poslova iz svoga djelokruga.

Članak 4.

Gradska upravna tijela ustrojavaju se kao uredi, zavodi i službe, što čini Gradsku upravu u užem smislu.

Članak 5.

Gradska upravna tijela su:

1. Stručna služba gradonačelnika,

2. Ured gradonačelnika,

3. Ured za programe i projekte Europske unije,

4. Ured za javnu nabavu,

5. Gradski kontrolni ured,

6. Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada,

7. Gradski ured za opću upravu,

8. Gradski ured za financije,

9. Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo,

10. Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj,

11. Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport,

12. Gradski ured za zdravstvo,

13. Gradski ured za branitelje,

14. Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom,

15. Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo,

16. Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet,

17. Gradski ured za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada,

18. Gradski ured za katastar i geodetske poslove,

19. Ured za upravljanje u hitnim situacijama,

20. Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode,

21. Služba za mjesnu samoupravu.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/09) iza točke 7. dodana je nova točka 8.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/09) dosadašnje točke od 8. do 17. postale su točke od 9. do 18.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza točke 2. dodane su nove točke 3. i 4.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) dosadašnje točke od 3. do 9. postale su točke od 5. do 11.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) dosadašnja točka 10. koja je postala točka 12. je izmijenjena.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza dosadašnje točke 10. koja je postala točka 12. dodana je nova točka 13.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) dosadašnje točke od 11. do 18. postale su točke od 14. do 21.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) u točki 11. riječ: "šport" zamijenjena je riječju: "sport".

II. DJELOKRUG GRADSKIH UPRAVNIH TIJELA

Članak 6.

Stručna služba gradonačelnika obavlja poslove koji se odnose na: pripremu i izradu akata što ih donosi gradonačelnik i akata što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, koordiniranje izrade i normativnu obradu akata što ih gradska upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i Gradskoj skupštini, pravna pitanja, pripremu i vođenje kolegija, usmjeravanje rada gradskih upravnih tijela i davanje uputa za rad, ustrojstvo i rad gradskih upravnih tijela, nadzor nad njihovim radom, službeničke odnose, nadzor nad općim aktima, nadzor nad zakonitošću rada tijela mjesne samouprave, zastupanje Grada, dokumentaciju i stručnu literaturu, informatiku i komunikacije, te na druge poslove sukladno propisima.

Članak 7.

Ured gradonačelnika obavlja poslove koji se odnose na: protokolarne i druge poslove u vezi s obnašanjem dužnosti gradonačelnika i njegovih zamjenika, grb i zastavu Grada te naziv "Grad Zagreb", odnose s javnošću i ostvarivanje prava na pristup informacijama, razmatranje stavova i prijedloga građana za rješavanje prioritetnih problema u Gradu Zagrebu, promidžbu Grada, suradnju s drugim gradovima i regijama, međunarodnu suradnju, razvojnu suradnju i humanitarnu pomoć inozemstvu, savjetodavne, stručne i analitičke poslove investicijskog planiranja i pripreme projekata od interesa za Grad te poslove koordinacije i nadzora nad njihovim izvršavanjem, ljudska prava, ravnopravnost spolova, prava nacionalnih manjina, nadzor zakonitosti statuta vijeća nacionalnih manjina Grada i ovjeru statuta koordinacije vijeća i predstavnika nacionalnih manjina, odnose s vjerskim zajednicama, razvoj civilnog društva, zaštitu na radu, zaštitu osoba i imovine, održavanje objekata, instalacija, postrojenja, opreme i uređaja, poslove prijevoza, nabavu opreme, uredskog i drugog materijala, osiguranje objekata i opreme gradske uprave, osiguranje službenika i namještenika, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjeni i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/09) riječi: "energetiku, toplinsku energiju, učinkovito korištenje energije u neposrednoj potrošnji, tržište plina, zaštitu okoliša, zaštitu zraka, otpad, zaštitu od buke," i riječi: "održavanje objekata, instalacija, postrojenja, opreme i uređaja," su brisane.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/12) iza riječi: "imovine," dodane su riječi: "održavanje objekata, instalacija, postrojenja, opreme i uređaja,".

Odredbom članka 2. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza riječi: "humanitarnu pomoć" dodana je riječ: "inozemstvu", riječi: "europske integracije," i riječi: "poslove javne nabave," brisane su, a iza riječi: "manjina," dodane su riječi: "nadzor zakonitosti statuta vijeća nacionalnih manjina Grada i ovjeru statuta koordinacije vijeća i predstavnika nacionalnih manjina,".

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 26/14) iza riječi: "prijevoza," dodane su riječi: "nabavu opreme, uredskog i drugog materijala, osiguranje objekata i opreme gradske uprave, osiguranje službenika i namještenika,".

Članak 7.a

Ured za programe i projekte Europske unije obavlja poslove koji se odnose na: pripremu, planiranje, provedbu, praćenje i vrednovanje programa i projekata za korištenje sredstava fondova Europske unije te drugih međunarodnih izvora financiranja, a osobito praćenje i stručnu obradu natječaja Europske unije i pripremu projektnih prijedloga za programe i projekte Europske unije, suradnju s institucijama nadležnim za provedbu programa i projekata Europske unije u Republici Hrvatskoj i Europskoj uniji, poslove u vezi sa sklapanjem partnerstva povezanih s programima i projektima Europske unije kao i na druge oblike suradnje usmjerene korištenju sredstava iz fondova Europske unije, te na druge poslove sukladno propisima.

Odredbom članka 3. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza članka 7. dodani su članci 7.a i 7. b.

Članak 7.b

Ured za javnu nabavu obavlja poslove koji se odnose na: utvrđivanje ukupnih potreba za nabavom roba, radova i usluga, uspostavu baze podataka o zahtjevima za nabavu po nabavnim kategorijama, planiranje i provedbu postupaka javne nabave, izradu dokumentacije za nadmetanje i druge potrebne dokumentacije, provođenje postupaka javne nabave, objave javne nabave, sklapanje i praćenje izvršenja ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma, provođenje postupaka središnje javne nabave za korisnike središnje javne nabave sukladno ovlaštenju nadležnih tijela, vođenje registra ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma, te na druge poslove sukladno propisima.

Odredbom članka 3. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza članka 7. dodani su članci 7.a i 7. b.

Odredbom članka 3. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "planiranje provedbe" zamijenjene su riječima: "planiranje i provedbu", a iza riječi: "izvršenja ugovora o javnoj nabavi i okvirnih sporazuma," dodane su riječi: "provođenje postupaka središnje javne nabave za korisnike središnje javne nabave sukladno ovlaštenju nadležnih tijela,".

Članak 8.

Gradski kontrolni ured obavlja poslove koji se odnose na: provođenje kontrola usmjerenih na osiguranje zakonitog, svrhovitog i pravodobnog prikupljanja i korištenja proračunskih sredstava, ostvarivanja očekivanih rezultata te otkrivanja mogućih pogrešaka, odstupanja, nepravilnosti i prijevara u gradskim upravnim tijelima, tijelima mjesne samouprave, vijećima i predstavnicima nacionalnih manjina, u trgovačkim društvima u vlasništvu Grada i ustanovama kojih je Grad osnivač, unutarnju reviziju gradskih upravnih tijela, tijela mjesne samouprave, vijeća i predstavnika nacionalnih manjina i ustanova kojih je Grad osnivač, suradnju s Državnim uredom za reviziju, Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija i drugim nadležnim tijelima, sportsku inspekciju, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/13) članak 8. je izmijenjen.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/13) iza riječi:"nadležnim tijelima" stavljen je zarez i dodane su riječi: "sportsku inspekciju,".

Odredbom članka 4. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "gradskih upravnih tijela, tijela mjesne samouprave, vijeća i predstavnika nacionalnih manjina," zamijenjene su riječima: "u gradskim upravnim tijelima, tijelima mjesne samouprave, vijećima i predstavnicima nacionalnih manjina te u ustanovama kojih je Grad osnivač, osim u onim korisnicima proračuna Grada koji su, sukladno propisima, obvezni uspostaviti, odnosno koji su uspostavili unutarnju reviziju,".

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/14) riječi: "unutarnju reviziju u gradskim upravnim tijelima, tijelima mjesne samouprave, vijećima i predstavnicima nacionalnih manjina te u ustanovama kojih je Grad osnivač, osim u onim korisnicima proračuna Grada koji su, sukladno propisima, obvezni uspostaviti, odnosno koji su uspostavili unutarnju reviziju," zamijenjene su riječima: "unutarnju reviziju gradskih upravnih tijela, tijela mjesne samouprave, vijeća i predstavnika nacionalnih manjina i ustanova kojih je Grad osnivač,".

U Gradskom kontrolnom uredu ustrojit će se posebna unutarnja ustrojstvena jedinica u kojoj će se obavljati poslovi unutarnje revizije u zdravstvenim ustanovama kojih je Grad osnivač, sukladno aktu iz članka 30. stavka 1. ove odluke.

Odredbom članka 1. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/14) iza stavka 1. dodan je stavak 2.

Članak 9.

Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada obavlja poslove koji se odnose na: predlaganje strategijskih odluka o razvoju Grada, programa korištenja prostora u vezi sa strategijskim projektima Grada, predlaganje partnerskih projekata s regijama, drugim subjektima u Hrvatskoj, stranim partnerima, privatnim investitorima zastupajući sustavno javni interes Grada, predlaganje suradnje sa znanstvenim institucijama, posebno sa Sveučilištem u Zagrebu u vezi s koncepcijom razvoja Grada, predlaganje prioriteta u pripremi prijedloga razvoja Grada i njihovom programiranju, te prioriteta o pribavljanju i gospodarenju građevinskim zemljištem, zaštite prostora, uređivanja javnih gradskih prostora, vođenje registra podataka o prostoru na području Grada, poslove statistike i demografije, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Članak 10.

Gradski ured za opću upravu obavlja poslove koji se odnose na: građanska stanja - državne matice, promjene osobnog imena, sklapanje brakova, registar birača, evidencije hrvatskog državljanstva, udruge, uredsko poslovanje, besplatnu pravnu pomoć, odlučivanje o žalbi protiv rješenja Izbornog povjerenstva za izbore članova vijeća gradskih četvrti i članova vijeća mjesnih odbora, tiskarske poslove, održavanje čistoće, pripremanje i posluživanje hrane i pića u internim prostorima, poslove koji nisu u nadležnosti drugoga gradskog upravnog tijela, te druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/13) članak 10. je izmijenjen.

Članak 11.

Gradski ured za financije obavlja poslove koji se odnose na: proračunsko planiranje prihoda i primitaka, rashoda i izdataka, te likvidnost proračuna, pripremu prijedloga proračuna i odluke o izvršavanju proračuna, izvršavanje proračuna i praćenje izvršavanja proračuna, poslove riznice, izradu polugodišnjih i godišnjih izvještaja o izvršavanju proračuna, izradu izvješća o korištenju proračunske zalihe, praćenje naplate proračunskih prihoda i primitaka, financijsko izvještavanje o stanju i strukturi te promjenama u vrijednosti i obujmu imovine, obveza i vlastitih izvora, konsolidaciju proračunskih korisnika, analitičke poslove proračunske potrošnje, opseg zaduživanja i jamstva Grada, rejting Grada, koordinaciju uspostave i provedbe financijskog upravljanja i kontrola, računovodstveno-financijske poslove, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 4/13) iza riječi: "rejting Grada," dodane su riječi: "koordinaciju uspostave i provedbe financijskog upravljanja i kontrola,".

Odredbom članka 2. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 26/14) riječi: "nabavu opreme, uredskog i drugog materijala, osiguranje objekata i opreme gradske uprave, osiguranje službenika i namještenika," su brisane.

Članak 12.

Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo obavlja poslove koji se odnose na: gospodarski razvoj, ulaganja i investicije, poduzetništvo, obrt, zadruge, poticanje razvoja obrta, malog i srednjeg poduzetništva, rad, turizam i razvoj turističke djelatnosti, ugostiteljstvo, trgovinu, trgovačka društva i cijene komunalnih usluga, restrukturiranje i privatizaciju trgovačkih društava u vlasništvu Grada, zaštitu potrošača, rudarstvo, štete od elementarnih nepogoda, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 5. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) iza riječi: "obrt," dodana je riječ: "zadruge,", iza riječi: "rad" stavljen je zarez, riječi: "i radne knjižice," brisane su, a iza riječi: "cijene" brisan je zarez i dodane su riječi: "komunalnih usluga,".

Članak 12. a

Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj obavlja poslove koji se odnose na: energetiku i planiranje energetskog razvitka, toplinsku energiju i osiguravanje trajnog obavljanja distribucije toplinske energije, učinkovito korištenje energije u neposrednoj potrošnji, tržište plina te razvoj njegova distribucijskog sustava na području Grada, održivi razvoj, obnovljive izvore energije i ekološko prihvatljive energente, zaštitu okoliša, zaštitu zraka, vodno gospodarstvo i vode, održivo gospodarenje otpadom, zaštitu od buke, zaštitu od svjetlosnog onečišćenja, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 3. Odluke o izmjeni i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 22/09) iza članka 12. dodan je novi članak 12.a.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 9/12) riječi: "održavanje objekata, instalacija, postrojenja, opreme i uređaja," su brisane.

Odredbom članka 6. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "zaštitu voda, gospodarenje otpadom," zamijenjene su riječima: "vodno gospodarstvo i vode, održivo gospodarenje otpadom,", a iza riječi: "buke," dodane su riječi: "zaštitu od svjetlosnog onečišćenja,".

Članak 13.

Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport obavlja poslove koji se odnose na: predškolski odgoj i obrazovanje, djelatnost dadilje, odgoj i obrazovanje u osnovnoj i srednjoj školi, visoko obrazovanje, djelatnosti u kulturi (kazališna, glazbena, muzejska, likovna, knjižnična, arhivska i druge djelatnosti), sport i tehničku kulturu, mlade, neformalno obrazovanje, obrazovanje odraslih, osiguravanje sredstava za financiranje u pojedinim djelatnostima, programe javnih potreba u djelatnostima, izradu, donošenje i provedbu programa za mlade, upravni nadzor i nadzor nad zakonitošću rada i nadzor općih akata u pojedinim područjima, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 7. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) iza riječi: "kulturu i" riječ: "šport" zamijenjena je riječju: "sport", riječ: "naobrazbu," zamijenjena je riječima: "obrazovanje, djelatnost dadilje," a iza zagrade riječ: "šport" zamijenjena je riječju: "sport".

Članak 14.

Gradski ured za zdravstvo obavlja poslove koji se odnose na: zdravlje, zdravstvo i zdravstvenu zaštitu, izradu i provedbu gradskih i drugih programa i strategija na području zdravstvene zaštite, promicanja zdravlja te prevencije i suzbijanja ovisnosti, poticanje i potpore zdravstvenim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, koordinaciju i kontrolu zdravstvenih ustanova u vlasništvu Grada, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 4. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) članak 14. je izmijenjen.

Odredbom članka 8. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "zaštitu obitelji, zaštitu od nasilja u obitelji i djece, provedbu mjera populacijske politike," su brisane.

Članak 14.a

Gradski ured za branitelje obavlja poslove koji se odnose na: ostvarivanje prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, pirotehničara i članova njihovih obitelji, zaštitu prava vojnih i civilnih invalida rata i žrtava rata, sudionika rata i članova obitelji, poticanje i potpore programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada u području branitelja iz Domovinskog rata i njihovih obitelji, boraca II. svjetskog rata i civilnih invalida rata, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 5. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 17/13) iza članka 14. dodan je članak 14.a.

Članak 15.

Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom obavlja poslove koji se odnose na: socijalnu zaštitu i prava iz socijalne skrbi, humanitarnu pomoć, provedbu strategije socijalne zaštite, zaštite osoba s invaliditetom, socijalne skrbi o umirovljenicima te zaštite i drugih kategorija stanovništva, zaštitu obitelji, zaštitu od nasilja u obitelji i djece, provedbu mjera populacijske politike, poticanje i potpore socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, koordinaciju i kontrolu socijalnih ustanova u vlasništvu Grada, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 9. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "inspekcijski nadzor nad radom humanitarnih organizacija," zamijenjene su riječima: "humanitarnu pomoć,", a iza riječi: "stanovništva," dodane su riječi: "zaštitu obitelji, zaštitu od nasilja u obitelji i djece, provedbu mjera populacijske politike,".

Članak 16.

Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo obavlja poslove koji se odnose na: poljoprivredu, unapređivanje i razvoj poljoprivrede, poljoprivredno zemljište, poslove u vezi sa zakupom i zamjenom poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države, šumarstvo i šume, mjere i aktivnosti zaštite poljoprivrednog zemljišta, šuma i šumskog zemljišta, potporu poljoprivredi i ruralnom razvoju, lovstvo, zaštitu bilja, stočarstvo i veterinarstvo, zaštitu životinja, poticanje i potpore programima i projektima udruga u području zaštite životinja, poljoprivrede, šumarstva i lovstva, nadzor nad provođenjem odluka o agrotehničkim mjerama i mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina (poljoprivredni redari), te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 10. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) članak 16. je izmijenjen.

Članak 17.

Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet obavlja poslove koji se odnose na: postupak izrade i donošenja prostornih planova, izdavanje akata za provedbu prostornih planova i akata za građenje i uporabu građevine (lokacijska dozvola, građevinska dozvola, uporabna dozvola i dr.), izgradnju Grada, pripremu i izvođenje gradskih projekata, komunalne poslove i komunalno redarstvo, nadzor nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, upravljanje prometom i izdavanje naredbe za premještanje nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila (prometno redarstvo), korištenje javnih površina, spomeničku rentu, ceste i cestovni prijevoz, promet, žičare za prijevoz osoba, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 11. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) riječi: "vodno gospodarstvo i vode, vodopravnu inspekciju," i riječi: "stambene poslove," su brisane.

Odredbom članka 2. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/14) riječi: "postupak izrade i donošenja dokumenata prostornog uređenja, vođenje evidencije o postupcima izrade i donošenja dokumenta prostornog uređenja, izdavanje akata vezanih uz provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnje (lokacijska dozvola, rješenje o uvjetima gradnje i dr.)" zamijenjene su riječima: "postupak izrade i donošenja prostornih planova, izdavanje akata za provedbu prostornih planova i akata za građenje i uporabu građevine (lokacijska dozvola, građevinska dozvola, uporabna dozvola i dr.),", a iza riječi: "promet," dodane se riječi: "žičare za prijevoz osoba,".

Članak 18.

Gradski ured za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada obavlja poslove koji se odnose na: denacionalizaciju, vlasništvo i druga stvarna prava, izvlaštenje i druga ograničenja vlasništva i drugih stvarnih prava, korištenje građevinskog zemljišta, stjecanje, raspolaganje, upravljanje i korištenje nekretninama, pokretninama i pravima u vlasništvu Grada, imovinsko-pravne odnose u svrhu uređenja građevinskog zemljišta, uređivanje vlasničko-pravnih odnosa, uknjižbu i evidenciju imovine Grada, status prognanika, izbjeglica i povratnika, stambene poslove, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 12. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 24/13) iza riječi: "imovine Grada," dodane se riječi: "status prognanika, izbjeglica i povratnika, stambene poslove,".

Odredbom članka 3. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/14) riječi: "imovinsko-pravne poslove u vezi s pripremom zemljišta za izgradnju Grada," zamijenjene su riječima: "imovinsko-pravne odnose u svrhu uređenja građevinskog zemljišta,", a riječi: "urbanu komasaciju," su brisane.

Članak 19.

Gradski ured za katastar i geodetske poslove obavlja poslove koji se odnose na: osnivanje, vođenje i održavanje katastra nekretnina, provođenje nadzora nad obilježavanjem granica zemljišta u okviru katastarskih izmjera i tehničkih reambulacija, vođenje i održavanje katastra zemljišta, osnivanje, vođenje i održavanje područnih registara prostornih jedinica, pregled i potvrđivanje parcelacijskih i drugih geodetskih elaborata, reviziju i održavanje stalnih geodetskih točaka i izdavanje podataka o njima, izdavanje podataka iz katastra nekretnina i katastra zemljišta (izvodi, prijepisi, potvrde i uvjerenja), te područnih registara prostornih jedinica i katastra vodova, pružanje geodetskih usluga koje se odnose na obavljanje geodetskih poslova vezanih za promjenu načina uporabe zemljišta, identifikaciju u postupcima rješavanja imovinsko-pravnih odnosa za tijela državne uprave i obradu službenih podataka za tijela državne uprave i Grada Zagreba, rješavanje upravnih stvari u prvostupanjskome postupku, prikupljanje i obradu podataka na razini Grada Zagreba, o čemu izvješćuje Središnji ured Državne geodetske uprave, osnivanje i vođenje katastra vodova, osnivanje i vođenje izvorne evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva, određivanje kućnih brojeva, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Članak 20.

Ured za upravljanje u hitnim situacijama obavlja poslove koji se odnose na: uređivanje i planiranje, organizaciju, financiranje i provedbu zaštite i spašavanja, obrane, civilne zaštite, zaštite od požara, elementarnih nepogoda i vatrogastva u izvršavanju prava, obveza i odgovornosti Gradske skupštine i gradonačelnika, izradu procjena, planova i drugih planskih akata, izradu općih akata kojima se propisuju mjere, aktivnosti i način njihove provedbe, te izradu pojedinačnih akata u navedenim područjima, rukovođenje, koordiniranje i zapovijedanje operativnim snagama i provedbu operativnih mjera i aktivnosti, tajnost podataka, informacijsku sigurnost i nadzor nad informacijskom sigurnošću, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Članak 21.

Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode obavlja poslove koji se odnose na: istraživanje, proučavanje, praćenje stanja, evidentiranje, dokumentiranje i promicanje kulturnih dobara, utvrđivanje uvjeta uporabe, namjene i upravljanja kulturnim dobrima, provedbu nadzora nad prometom kulturnih dobara, uspostavu, provedbu i nadzor mjera zaštite i očuvanja kulturnih dobara, zaštitu i očuvanje prirode i prirodnih vrijednosti, utvrđivanje i praćenje stanja prirode, proglašavanje zaštićenih područja, osiguravanje uvjeta za zaštitu i očuvanje zaštićenih područja i područja ekološke mreže, utvrđivanje i provedbu uvjeta i mjera zaštite i očuvanja prirode, nadzor nad zakonitošću rada i općih akata javnih ustanova za upravljanje zaštićenim područjima te obavlja i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.

Odredbom članka 4. Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 21/14) članak 21. je izmijenjen.

Članak 22.

Služba za mjesnu samoupravu obavlja poslove koji se odnose na proučavanje i praćenje ustrojstvenih oblika mjesne samouprave te djelokruga i ovlasti njihovih tijela, način financiranja, usklađivanje rada, prikupljanje i obradu prijedloga o potrebama i interesima građana na njihovom području te komunikaciju s građanima, informiranje građana, izradu planova i izvješća o radu te financijskih planova, pripremu i provođenje planova malih komunalnih akcija, pripremu sjednica i rad vijeća i predsjednika vijeća, suradnju tijela mjesne samouprave s tijelima Grada i drugim subjektima, poslove u vezi s organiziranjem i provedbom civilne zaštite u mjesnim odborima, vođenje evidencije o mjesnim odborima, te na druge poslove koji su joj stavljeni u nadležnost.

III. PODRUČNI UREDI GRADSKE UPRAVE

Članak 23.

Za područje jedne ili više gradskih četvrti ustrojenih u Gradu Zagrebu ustrojavaju se područni uredi Gradske uprave kao područne jedinice Gradske uprave.

Područni uredi su:

1. PODRUČNI URED CENTAR za područje gradskih četvrti Donji grad i Podsljeme,

2. PODRUČNI URED ČRNOMEREC za područje gradske četvrti Črnomerec,

3. PODRUČNI URED DUBRAVA za područje gradskih četvrti Gornja Dubrava i Donja Dubrava,

4. PODRUČNI URED MAKSIMIR za područje gradske četvrti Maksimir,

5. PODRUČNI URED MEDVEŠČAK za područje gradske četvrti Gornji grad - Medveščak,

6. PODRUČNI URED NOVI ZAGREB za područje gradske četvrti Novi Zagreb - istok, Novi Zagreb - zapad i Brezovica,

7. PODRUČNI URED PEŠČENICA za područje gradske četvrti Peščenica - Žitnjak,

8. PODRUČNI URED SUSEDGRAD za područje gradskih četvrti Stenjevec i Podsused - Vrapče,

9. PODRUČNI URED SESVETE za područje gradske četvrti Sesvete,

10. PODRUČNI URED TREŠNJEVKA za područje gradskih četvrti Trešnjevka - sjever i Trešnjevka - jug,

11. PODRUČNI URED TRNJE za područje gradske četvrti Trnje.

Članak 24.

Gradska upravna tijela mogu pravilnicima o unutarnjem redu ustrojiti odgovarajuće unutarnje ustrojstvene jedinice za područje jednog ili više područnih ureda iz članka 23. ove odluke.

Iznimno, Služba za mjesnu samoupravu može pravilnikom o unutarnjem redu ustrojiti odgovarajuće unutarnje ustrojstvene jedinice u područnim uredima za svaku pojedinu gradsku četvrt.

Ako prema stavcima 1. i 2. ovoga članka nema uvjeta za ustrojavanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica, pravilnikom o unutarnjem redu mogu se sistematizirati pojedinačni izvršitelji.

Pročelnici gradskih upravnih tijela odgovorni su za obavljanje poslova koji se iz njihova djelokruga, odnosno nadležnosti, obavljaju u područnim uredima.

Članak 25.

Područni ured Gradske uprave čine sve unutarnje ustrojstvene jedinice i pojedinačni izvršitelji pojedinih gradskih upravnih tijela ustrojeni sukladno članku 24. ove odluke.

Članak 26.

Gradska upravna tijela dužna su iz svojega djelokruga pružati podatke i informacije i druge stručne podloge potrebne za rad gradskih četvrti i mjesnih odbora i njihovih tijela, te Službe za mjesnu samoupravu.

IV. UPRAVLJANJE

Članak 27.

Gradskim upravnim tijelima upravljaju pročelnici.

Pročelnike gradskih upravnih tijela imenuje, na temelju javnog natječaja, gradonačelnik.

Pročelnike gradskih upravnih tijela koji u okviru svojega djelokruga obavljaju samo poslove državne uprave iz područja opće uprave, imovinsko-pravnih poslova, katastra i geodetskih poslova, zaštite i očuvanja kulturnih dobara, imenuje, na temelju javnog natječaja, gradonačelnik, uz prethodnu suglasnost čelnika nadležnog tijela državne uprave.

Pročelnici gradskih upravnih tijela imenuju se na četiri godine i mogu biti ponovno imenovani na istu dužnost.

Članak 28.

Pročelnik može imati zamjenike i pomoćnike.

Zamjenik pročelnika imenuje se na način i po postupku propisanom za pročelnika.

Zamjenik pročelnika zamjenjuje pročelnika u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu, te obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik.

Ako je u gradskom uredu, zavodu i službi imenovano više zamjenika, pročelnika će zamjenjivati zamjenik kojeg odredi gradonačelnik.

Ako zamjenik pročelnika nije imenovan, pročelnika u slučaju njegova izbivanja ili spriječenosti u radu zamjenjivat će pomoćnik pročelnika, odnosno druga osoba koju odredi gradonačelnik.

Članak 29.

Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga i poslova državne uprave pročelnici gradskih upravnih tijela odgovorni su gradonačelniku.

U obavljanju poslova iz stavka 1. ovoga članka pročelnici gradskih upravnih tijela dužni su se pridržavati gradonačelnikovih uputa za rad.

Članak 30.

Načela o unutarnjem ustrojstvu gradskih upravnih tijela, nazivima unutarnjih ustrojstvenih jedinica, upravljanju unutarnjim ustrojstvenim jedinicama, rasporedu radnog vremena i uredovnim danima, načinu rada, te drugim pitanjima značajnim za njihov rad i poslovanje, utvrdit će posebnim aktom gradonačelnik.

Pravilnike o unutarnjem redu sukladno načelima iz stavka 1. ovoga članka donosi gradonačelnik na prijedlog pročelnika gradskoga upravnog tijela.

V. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI

Članak 31.

Poslove u gradskim upravnim tijelima obavljaju službenici i namještenici.

Službenici i namještenici su dužni obavljati poslove savjesno, pridržavajući se Ustava, zakona, Statuta Grada Zagreba, drugih propisa i pravila struke.

Članak 32.

Službenici i namještenici ocjenjuju se svake godine za proteklu godinu. Ocjena se temelji na podacima o stručnom znanju pokazanom u obavljanju poslova, učinkovitosti i kvaliteti rada, te poštivanju službene dužnosti.

Kriteriji za ocjenjivanje stručnog znanja pokazanog u obavljanju poslova, učinkovitosti i kvalitete rada, te poštivanja službene dužnosti službenika i namještenika su:

1. stručnost, kreativnost i samoinicijativnost u obavljanju poslova,

2. kvaliteta i opseg obavljenih poslova i pridržavanje zadanih rokova u obavljanju poslova,

3. odnos prema suradnicima i strankama i poštivanje radnog vremena.

Kriterije iz stavka 2. ovoga članka, te način provođenja ocjenjivanja rada službenika i namještenika uredit će podrobnije pravilnikom gradonačelnik.

Članak 33.

Sredstva za rad gradskih upravnih tijela osiguravaju se u Proračunu Grada Zagreba u skladu sa zakonom.

VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 34.

Danom stupanja na snagu ove odluke nastavljaju raditi, s djelokrugom utvrđenim ovom odlukom:

1. Ured gradonačelnika,

2. Gradski kontrolni ured,

3. Gradski ured za strategijsko planiranje i razvoj Grada,

4. Gradski ured za opću upravu,

5. Gradski ured za financije,

6. Gradski ured za obrazovanje, kulturu i šport,

7. Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo,

8. Gradski ured za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada,

9. Gradski ured za katastar i geodetske poslove,

10. Ured za upravljanje u hitnim situacijama,

11. Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode,

12. Služba za mjesnu samoupravu.

Članak 35.

Danom stupanja na snagu ove odluke nastavljaju raditi, s djelokrugom utvrđenim ovom odlukom:

1. Gradski ured za gospodarstvo - kao Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo,

2. Gradski ured za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje - kao Gradski ured za zdravstvo i branitelje,

3. Gradski ured za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet - kao Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet.

Članak 36.

Danom stupanja na snagu ove odluke pojedini gradski uredi preuzimaju poslove koje su do sada obavljali drugi gradski uredi, i to:

1. Ured gradonačelnika preuzima poslove:

- Gradskog ureda za gospodarstvo što se odnose na energetiku i toplinsku energiju,

- Gradskog ureda za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet što se odnose na zaštitu okoliša, zaštitu zraka, otpad, te zaštitu od buke.

2. Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo preuzima poslove:

- Gradskog ureda za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje što se odnose na rad i radne knjižice.

3. Gradski ured za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet preuzima poslove:

- Gradskog ureda za strategijsko planiranje i razvoj Grada što se odnose na postupak izrade i donošenja dokumenata prostornog uređenja i vođenja evidencije o postupcima izrade i donošenja dokumenata prostornog uređenja.

4. Ured za upravljanje u hitnim situacijama preuzima poslove:

- Ureda gradonačelnika što se odnose na tajnost podataka, informacijsku sigurnost i nadzor nad informacijskom sigurnošću.

Članak 37.

Danom stupanja na snagu ove odluke novoustrojena Stručna služba gradonačelnika i Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom preuzimaju poslove koje su do sada obavljali drugi uredi, i to:

1. Stručna služba gradonačelnika preuzima poslove:

- Ureda gradonačelnika što se odnose na pripremu i izradu akata što ih donosi gradonačelnik i akata što ih gradonačelnik predlaže na donošenje Gradskoj skupštini, koordiniranje izrade i normativnu obradu akata što ih gradska upravna tijela predlažu na donošenje gradonačelniku i Gradskoj skupštini, pravna pitanja, usmjeravanje rada gradskih upravnih tijela, ustrojstvo i rad gradskih upravnih tijela, nadzor nad njihovim radom, službeničke odnose, nadzor nad općim aktima, nadzor nad zakonitošću rada tijela mjesne samouprave, zastupanje Grada, dokumentaciju i stručnu literaturu, informatiku i komunikacije.

2. Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom preuzima poslove:

- Gradskog ured za zdravstvo, rad, socijalnu zaštitu i branitelje što se odnose na socijalnu zaštitu i prava iz socijalne skrbi, inspekcijski nadzor nad radom humanitarnih organizacija, provedbu strategije socijalne zaštite, zaštite osoba s invaliditetom, socijalne skrbi o umirovljenicima te zaštite i drugih kategorija stanovništva, poticanje i potpore socijalnim i humanitarnim programima i projektima udruga i drugih oblika organiziranog djelovanja i rada, te na koordinaciju i kontrolu socijalnih ustanova u vlasništvu Grada.

Članak 38.

Gradska upravna tijela iz članaka 36. i 37. ove odluke preuzimanjem poslova preuzimaju i službenike i namještenike koji su na dan stupanja na snagu ove odluke zatečeni na radu na preuzetim poslovima, te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 39.

Ako je gradskim propisima određena drukčija nadležnost gradskih upravnih tijela za obavljanje određenih poslova od djelokruga utvrđenog ovom odlukom, nadležno je gradsko upravno tijelo s djelokrugom utvrđenim ovom odlukom.

Članak 40.

Gradonačelnik će donijeti akte iz članka 30. stavka 1. i članka 32. stavka 3. ove odluke u roku od 15 dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Gradonačelnik će donijeti pravilnike iz članka 30. stavka 2. ove odluke u roku od dva mjeseca od donošenja akta iz članka 30. stavka 1. ove odluke.

Rješenje o rasporedu službenika i namještenika na radno mjesto, odnosno rješenje o stavljanju službenika na raspolaganje, sukladno odredbama zakona, donijet će se u roku od dva mjeseca od stupanja na snagu pravilnika iz stavka 2. ovoga članka.

Članak 41.

Do donošenja rješenja iz članka 40. stavka 3. ove odluke službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika gradskoga upravnog tijela.

Članak 42.

Do donošenja Proračuna Grada Zagreba za 2010., odnosno do izmjena i dopuna Proračuna Grada Zagreba za 2009., gradska upravna tijela koja nastavljaju s radom financirat će se na temelju Proračuna Grada Zagreba za 2009., s djelokrugom utvrđenim ovom odlukom.

Sredstva osigurana Proračunom Grada Zagreba za 2009., na novoustrojena gradska upravna tijela i druga gradska upravna tijela koja su preuzela određene poslove, preraspodijelit će se od gradskih upravnih tijela od kojih su ih preuzeli, razmjerno preuzetim poslovima.

Ovlašćuje se gradonačelnik da preraspodijeli sredstava sukladno stavku 2. ovoga članka.

Članak 43.

Danom stupanja na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/05, 21/05, 5/07, 17/07, 2/08, 21/08 i 8/09).

Članak 44.

Ova odluka stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 4.

Danom stupanja na snagu ove odluke Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj preuzima poslove Ureda gradonačelnika što se odnose na energetiku, toplinsku energiju, učinkovito korištenje energije u neposrednoj potrošnji, tržište plina, zaštitu okoliša, održivi razvoj, zaštitu zraka, zaštitu voda, gospodarenje otpadom, zaštitu od buke, održavanje objekata instalacija, postrojenja, opreme i uređaja.

Preuzimanjem poslova iz stavka 1. ovog članka Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj preuzima i službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 5.

Gradonačelnik Grada Zagreba donijet će Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj najkasnije u roku od mjesec dana od stupanja na snagu ove odluke.

Pročelnik Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika sukladno Pravilniku iz stavka 1. ovog članka, najkasnije u roku od mjesec dana od dana isteka roka iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 6.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz članka 5. stavka 1. ove odluke.

Članak 7.

Do donošenja Pravilnika iz članka 5. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema tom pravilniku, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Gradskoga ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj.

Članak 8.

Gradonačelnik će preraspodijeliti sredstva Ureda gradonačelnika osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2009. na Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj, razmjerno preuzetim poslovima.

Članak 9.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 3.

Danom stupanja na snagu ove odluke Ured gradonačelnika preuzima poslove Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj što se odnose na održavanje objekata, instalacija, postrojenja, opreme i uređaja.

Preuzimanjem poslova iz stavka 1. ovoga članka Ured gradonačelnika preuzima i službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 4.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana preuzimanja službenika i namještenika iz članka 3. stavka 2. ove odluke.

Pročelnik Ureda gradonačelnika donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika, sukladno Pravilniku iz stavka 1. ovoga članka, najkasnije u roku od mjesec dana od dana isteka roka iz stavka 1. ovoga članka.

Članak 5.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke.

Članak 6.

Do donošenja Pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema tom pravilniku, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Ureda gradonačelnika.

Članak 7.

Gradonačelnik će preraspodijeliti sredstva Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2012. na Ured gradonačelnika, razmjerno preuzetim poslovima.

Članak 8.

Ova će odluka biti objavljena u Službenom glasniku Grada Zagreba i stupa na snagu 1. srpnja 2012.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 3.

Danom stupanja na snagu ove odluke Gradski ured za financije preuzima poslove Gradskoga kontrolnog ureda što se odnose na koordinaciju uspostave i provedbe financijskog upravljanja i kontrola.

Preuzimanjem poslova iz stavka 1. ovog članka Gradski ured za financije preuzima i službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 4.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za financije najkasnije u roku od mjesec dana od stupanja na snagu ove odluke.

Pročelnik Gradskog ureda za financije donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika sukladno Pravilniku iz stavka 1. ovoga članka najkasnije u roku od dva mjeseca od stupanja na snagu Pravilnika.

Članak 5.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskoga kontrolnog ureda s odredbama ove odluke najkasnije u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu Pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke.

Članak 6.

Do donošenja Pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema Pravilniku, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Gradskoga ureda za financije.

Članak 7.

Gradonačelnik će preraspodijeliti sredstva Gradskoga kontrolnog ureda osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2013. na Gradski ured za financije, razmjerno preuzetim poslovima.

Članak 8.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 3.

Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem redu Gradskoga kontrolnog ureda i Gradskog ureda za opću upravu s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Članak 4.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 6.

Danom stupanja na snagu ove odluke Gradski ured za zdravstvo i branitelje nastavlja raditi s djelokrugom utvrđenim ovom odlukom, kao Gradski ured za zdravstvo.

Članak 7.

Danom stupanja na snagu ove odluke novoustrojeni Ured za programe i projekte Europske unije, Ured za javnu nabavu i Gradski ured za branitelje preuzimaju poslove koje su do sada obavljali drugi uredi, i to:

Ured za programe i projekte Europske unije preuzima poslove Ureda gradonačelnika što se odnose na europske integracije.

Ured za javnu nabavu preuzima poslove Ureda gradonačelnika što se odnose na poslove javne nabave.

Gradski ured za branitelje preuzima poslove Gradskog ureda za zdravstvo i branitelje što se odnose na ostvarivanje prava hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji, pirotehničara i članova njihovih obitelji, zaštitu prava vojnih i civilnih invalida rata i žrtava rata, te sudionika rata i članova obitelji.

Članak 8.

Gradska upravna tijela iz članka 7. ove odluke preuzimanjem poslova preuzimaju i službenike i namještenike koji su na dan stupanja na snagu ove odluke zatečeni na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 9.

Gradonačelnik će donijeti pravilnike o unutarnjem redu Ureda za programe i projekte Europske unije, Ureda za javnu nabavu i Gradskog ureda za branitelje najkasnije u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu ove odluke.

Pročelnici Ureda za programe i projekte Europske unije, Ureda za javnu nabavu i Gradskog ureda za branitelje donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika sukladno pravilniku iz stavka 1. ovog članka, najkasnije u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu pravilnika.

Članak 10.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika i Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za zdravstvo i branitelje s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu pravilnika iz članka 9. stavka 1. ove odluke.

Članak 11.

Do donošenja pravilnika iz članka 9. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema tim pravilnicima, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Ureda za programe i projekte Europske unije, Ureda za javnu nabavu i Gradskog ureda za branitelje.

Članak 12.

Gradonačelnik će preraspodijeliti sredstva Ureda gradonačelnika osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2013. na Ured za programe i projekte Europske unije i Ured za javnu nabavu te sredstva Gradskog ureda za zdravstvo i branitelje osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2013. na Gradski ured za branitelje razmjerno preuzetim poslovima.

Članak 13.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 14.

Gradska upravna tijela iz članka 13. ove odluke preuzimanjem poslova preuzimaju i službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 15.

Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem redu Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj, Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom i Gradskog ureda za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana preuzimanja službenika i namještenika iz članka 14. ove odluke.

Pročelnici Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj, Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom i Gradskog ureda za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika najkasnije u roku od dva mjeseca od stupanja na snagu pravilnika iz stavka 1. ovog članka.

Članak 16.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za zdravstvo i Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu pravilnika iz članka 15. stavka 1. ove odluke.

Članak 17.

Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem redu Ureda za javnu nabavu, Gradskog kontrolnog ureda, Gradskog ureda za gospodarstvo, rad i poduzetništvo, Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i šport i Gradskog ureda za poljoprivredu i šumarstvo s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Članak 18.

Do donošenja pravilnika iz članka 15. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema tim pravilnicima, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Gradskog ureda za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj, Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom i Gradskog ureda za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada.

Članak 19.

Gradonačelnik će preraspodijeliti sredstva Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet osigurana u Proračunu Grada Zagreba za 2013. na Gradski ured za energetiku, zaštitu okoliša i održivi razvoj i Gradski ured za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada, te sredstva Gradskog ureda za zdravstvo koja će se osigurati u proračunu Grada Zagreba za 2014. na Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, razmjerno preuzetim poslovima.

Članak 20.

Ova odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u Službenom glasniku Grada Zagreba, osim članaka 8., 9. i 13. točke 2., članaka 14., 15. i 18. u dijelu koji se odnosi na Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom, članka 16. u dijelu koji se odnosi na Gradski ured za zdravstvo, te članka 19. u dijelu koji se odnosi na Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom i Gradski ured za zdravstvo, koji stupaju na snagu 1. siječnja 2014.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 5.

Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem redu Gradskog kontrolnog ureda, Gradskog ureda za prostorno uređenje, izgradnju Grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, Gradskog ureda za imovinsko-pravne poslove i imovinu Grada i Gradskog zavoda za zaštitu spomenika kulture i prirode s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Članak 6.

Ova odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 3.

Danom stupanja na snagu ove odluke Ured gradonačelnika preuzima poslove Gradskog ureda za financije što se odnose na nabavu opreme, uredskog i drugog materijala, osiguranje objekata i opreme gradske uprave te osiguranje službenika i namještenika.

Preuzimanjem poslova iz stavka 1. ovoga članka Ured gradonačelnika preuzima i službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.

Članak 4.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Ureda gradonačelnika s odredbama ove odluke najkasnije u roku od mjesec dana od dana stupanja na snagu ove odluke.

Pročelnik Ureda gradonačelnika donijet će rješenja o rasporedu preuzetih službenika i namještenika sukladno pravilniku iz stavka 1. ovoga članka, najkasnije u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu pravilnika.

Članak 5.

Gradonačelnik će uskladiti Pravilnik o unutarnjem redu Gradskog ureda za financije s odredbama ove odluke najkasnije u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke.

Članak 6.

Do donošenja pravilnika iz članka 4. stavka 1. ove odluke i rasporeda na radna mjesta prema tom pravilniku, preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su obavljali na dotadašnjim radnim mjestima, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Ureda gradonačelnika.

Članak 7.

Ova će odluka biti objavljena u Službenom glasniku Grada Zagreba i stupa na snagu 1. siječnja 2015.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija