Lokalni propisi
Detalji dokumenta
Objavljen
Donesen
Poglavlja nisu pronađena.
Odluka o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (pročišćeni tekst)
Pročišćeni tekst vrijedi od 24.12.2001.
Službeni glasnik Grada Zagreba
20/2001
)
ODLUKA
o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela
(pročišćeni tekst)
Članak 1.
Ovom se odlukom uređuju ustrojstvo i djelokrug gradskih upravnih tijela te druga pitanja značajna za njihovo ustrojstvo i rad.
Članak 2.
Gradska upravna tijela obavljaju upravne, stručne i druge poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Zagreba, te povjerene poslove državne uprave (u nastavku teksta: poslovi) sukladno zakonu i drugim propisima.
Gradska upravna tijela, u okviru prava i dužnosti Grada Zagreba, izvršavaju zakone i druge propise, odluke, opće i druge akte što ih donose Gradska skupština, gradonačelnik i Gradsko poglavarstvo, prate stanje u upravnim područjima za koja su osnovana, rješavaju u upravnim stvarima, provode nadzor, poduzimaju mjere na koje su zakonom ili drugim propisom ovlaštena, pripremaju odluke, opće i druge akte te obavljaju i druge poslove.
U obavljanju poslova iz stavka 2. ovoga članka gradska su upravna tijela dužna raditi po uputama, smjernicama i preporukama tijela Grada Zagreba.
Gradska upravna tijela dužna su osigurati učinkovito obavljanje poslova iz svoga djelokruga.
Članak 3.
Gradska upravna tijela ustrojavaju se kao uredi, zavodi i službe, što čini Gradsku upravu u užem smislu.
Članak 4.
Gradska upravna tijela su:
1. Stručna služba gradonačelnika i Gradskog poglavarstva,
2. Gradski ured za opću upravu,
3. Gradski ured za financije,
4. Gradski ured za obrazovanje i šport,
5. Gradski ured za kulturu,
6. Gradski ured za zdravstvo, rad i socijalnu skrb,
7. Gradski ured za gospodarstvo,
8. Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo,
9. Gradski ured za prostorno uređenje, graditeljstvo, stambene i komunalne poslove i promet,
10. Gradski ured za imovinsko-pravne poslove,
11. Gradski ured za izgradnju Grada,
12. Gradski ured za upravljanje imovinom Grada,
13. Gradski zavod za planiranje razvoja Grada i zaštitu okoliša,
14. Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode,
15. Gradski zavod za katastar i geodetske poslove,
16. Gradski zavod za automatsku obradu podataka,
17. Služba za tehničke poslove,
18. Služba za mjesnu samoupravu.
II. DJELOKRUG GRADSKIH UPRAVNIH TIJELA
Članak 5.
Stručna služba gradonačelnika i Gradskog poglavarstva obavlja poslove koji se odnose na: savjetodavne, stručne, protokolarne i druge poslove u vezi s obnašanjem dužnosti gradonačelnika, odnose s javnošću, međugradsku i međunarodnu suradnju Grada Zagreba, pravna pitanja i normativnu djelatnost, obranu, unutarnji nadzor, pripremanje sjednica Gradskog poglavarstva i njegovih radnih tijela, izradu akata gradonačelnika, Gradskog poglavarstva i njegovih radnih tijela, informatiku i komunikacije, dokumentaciju, stručnu literaturu, te na druge poslove sukladno propisima.
Članak 6.
Gradski ured za opću upravu obavlja poslove koji se odnose na: građanska stanja - državne matice, promjene osobnog imena, sklapanje brakova, popise birača, evidencije hrvatskog državljanstva, udruge građana, ustrojstvo Gradske uprave, tehnike i metode rada, unapređivanje rada u upravi, kadrovske poslove, uredsko poslovanje, poslove koji nisu u nadležnosti drugog upravnog tijela, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 7.
Gradski ured za financije obavlja poslove koji se odnose na: financijsko i investicijsko planiranje i kontrolu investicija, gradski proračun, nadzor nad financijskim gospodarenjem trgovačkih društava i ustanova, financijsko poslovanje i blagajnu, poreze, naknade i druge prihode, računovodstvo, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 8.
Gradski ured za obrazovanje i šport obavlja poslove koji se odnose na: predškolski odgoj i obrazovanje, osnovno i srednje školstvo, šport i tehničku kulturu, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 9.
Gradski ured za kulturu obavlja poslove koji se odnose na: razvitak i unapređivanje kulture i kulturnog stvaralaštva, pripremu i izradu programa javnih potreba u kulturi i osiguravanje financijskih sredstava i drugih uvjeta za obavljanje kazališne, glazbene, muzejsko-galerijske, knjižnične, arhivske i drugih djelatnosti kulture, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 10.
Gradski ured za zdravstvo, rad i socijalnu skrb obavlja poslove koji se odnose na: zdravstvo i zdravstvenu zaštitu, zdravstveno i mirovinsko-invalidsko osiguranje, zaštitu žrtava i sudionika rata, rad, socijalnu skrb, poslove sanitarne inspekcije, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 11.
Gradski ured za gospodarstvo obavlja poslove koji se odnose na: poduzetništvo, obrt, trgovinu, turizam, ugostiteljstvo, trgovačka društva i cijene, rudarstvo, elementarne nepogode i civilnu zaštitu i na druge gospodarske djelatnosti, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 12.
Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo obavlja poslove koji se odnose na: poljoprivredu i šumarstvo, lovstvo, zdravstvenu zaštitu bilja i veterinarstvo, poslove poljoprivredne inspekcije, inspekcije bilinogojstva i inspekcije zaštite bilja u poljoprivredi i šumarstvu, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 13.
Gradski ured za prostorno uređenje, graditeljstvo, stambene i komunalne poslove i promet obavlja poslove koji se odnose na: prostorno uređenje, graditeljstvo, zaštitu okoliša, obnovu, stambene poslove, komunalno gospodarstvo, vodno gospodarstvo, promet, vatrogastvo i zaštitu od požara, vodopravne inspekcije, inspekcije gradske željeznice (tramvaja), komunalnog redarstva, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 14.
Gradski ured za imovinsko-pravne poslove obavlja poslove koji se odnose na: vlasništvo i druga stvarna prava, izvlaštenje i druga ograničenja vlasništva i drugih stvarnih prava, korištenje građevinskog zemljišta, prava vlasništva na nekretninama, uređivanje vlasničko-pravnih odnosa, denacionalizaciju, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 15.
Gradski ured za izgradnju Grada obavlja poslove koji se odnose na: financiranje programa pripreme i uređenja Grada, pripremu i opremanje građevinskog zemljišta, gradnju i održavanje objekata, pravne poslove u vezi s gradnjom objekata, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 16.
Gradski ured za upravljanje imovinom Grada obavlja poslove koji se odnose na: upravljanje nekretninama, pokretninama i pravima u vlasništvu Grada Zagreba (građevinsko i drugo zemljište, službene i poslovne zgrade i prostori, stambene zgrade, stanovi i garaže, športski, rekreacijski, reprezentativni i drugi prostori, pokretna imovina) i javne površine, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 17.
Gradski zavod za planiranje razvoja Grada i zaštitu okoliša obavlja poslove koji se odnose na: planiranje gospodarskog i društvenog razvoja Grada, infrastrukture i prometa, izradu i praćenje dokumenata prostornog uređenja, dvogodišnje izvješće i program mjera za unapređivanje stanja u prostoru, dokumentaciju prostora, te na očuvanje okoliša, statistiku i druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 18.
Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode obavlja poslove koji se odnose na: istraživanje i planiranje zaštite spomenika kulture i prirode, konzervatorske uvjete i dozvole, konzervatorski konzalting, izradu konzervatorske dokumentacije, zaštitu zelenila, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 19.
Gradski zavod za katastar i geodetske poslove obavlja poslove koji se odnose na: osnivanje i vođenje katastra nekretnina, osnivanje i vođenje registra prostornih jedinica, pregled i potvrđivanje parcelacijskih i geodetskih elaborata, izdavanje podataka katastra nekretnina i registra prostornih jedinica, vođenje brige o stanju oznaka državne izmjere i katastra nekretnina, rješavanje upravnih stvari u prvom stupnju, prikupljanje i obradu određenih podataka na razini Grada Zagreba, o čemu izvješćuje Središnji ured Državne geodetske uprave, osnivanje i vođenje katastra vodova, osnivanje i vođenje izvorne evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva, određivanje kućnih brojeva te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 20.
Gradski zavod za automatsku obradu podataka obavlja poslove koji se odnose na: razvoj i unapređivanje informatičke djelatnosti, izgradnju i razvoj informacijskog sustava Gradske uprave, izradu programa i planova uvođenja automatske obrade podataka za pojedina gradska upravna tijela, organizaciju i provođenje automatske obrade podataka za potrebe Gradske uprave, primjenu informatičke opreme, te na druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost.
Članak 21.
Služba za tehničke poslove obavlja pomoćne i tehničke poslove koji se odnose na: održavanje objekata, održavanje instalacija, postrojenja, uređaja i opreme, prijevoz, tiskarske poslove, poslove osiguranja i zaštite objekata i rada, te na druge poslove koji su joj stavljeni u nadležnost.
Članak 22.
Služba za mjesnu samoupravu obavlja poslove koji se odnose na: proučavanje, predlaganje i unapređivanje mjesne samouprave u Gradu Zagrebu, praćenje i predlaganje ustrojstvenih oblika mjesne samouprave, djelokruga i ovlasti tijela mjesne samouprave, način financiranja mjesne samouprave, usklađivanje rada gradskih četvrti i mjesnih odbora, prikupljanje i obradu podataka o radu tijela mjesne samouprave te potrebama građana na njihovom području i predlaganje rješenja, stručne poslove u vezi s organiziranjem i provođenjem civilne zaštite u mjesnim odborima, poslove u vezi s izradom planova rada i izvješća o radu te financijskih planova gradskih četvrti i mjesnih odbora, pripremu sjednica i rad vijeća gradskih četvrti i vijeća mjesnih odbora te predsjednika vijeća, odnose tijela mjesne samouprave s Gradskom skupštinom, gradonačelnikom i Gradskim poglavarstvom, ustanovama, trgovačkim društvima i drugim subjektima, vođenje evidencije o mjesnim odborima te na druge poslove koji su joj stavljeni u nadležnost.
III. PODRUČNI UREDI GRADSKE UPRAVE
Članak 23.
Za područje jedne ili više gradskih četvrti ustrojenih u Gradu Zagrebu ustrojavaju se područni uredi Gradske uprave kao područne jedinice Gradske uprave.
Područni uredi su:
1. PODRUČNI URED CENTAR za područje gradskih četvrti Donji grad i Podsljeme (Šestine - Gračani - Markuševec),
2. PODRUČNI URED ČRNOMEREC za područje gradske četvrti Črnomerec,
3. PODRUČNI URED DUBRAVA za područje gradskih četvrti Gornja Dubrava i Donja Dubrava,
4. PODRUČNI URED MAKSIMIR za područje gradske četvrti Maksimir,
5. PODRUČNI URED MEDVEŠČAK za područje gradske četvrti Gornji grad - Medveščak,
6. PODRUČNI URED NOVI ZAGREB za područje gradskih četvrti Novi Zagreb - istok, Novi Zagreb - zapad i Brezovica,
7. PODRUČNI URED PEŠČENICA za područje gradske četvrti Peščenica - Žitnjak,
8. PODRUČNI URED SUSEDGRAD za područje gradskih četvrti Stenjevec i Podsused - Vrapče,
9. PODRUČNI URED SESVETE za područje gradske četvrti Sesvete,
10. PODRUČNI URED TREŠNJEVKA za područje gradskih četvrti Trešnjevka - sjever i Trešnjevka - jug,
11. PODRUČNI URED TRNJE za područje gradske četvrti Trnje.
Članak 23.a
Gradska upravna tijela mogu ustrojiti pravilnicima o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada odgovarajuće unutarnje ustrojstvene jedinice u područnim uredima iz članka 23. ove odluke.
Iznimno, ako na području nekog od područnih ureda nema uvjeta za ustrojavanje unutarnjih ustrojstvenih jedinica one se ne ustrojavaju, odnosno pravilnikom o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada gradskoga upravnog tijela mogu se sistematizirati pojedinačni izvršitelji za područje jednog ili više područnih ureda.
Čelnici gradskih upravnih tijela odgovorni su za obavljanje poslova koji se iz njihova djelokruga, odnosno nadležnosti obavljaju u područnim uredima.
Članak 24.
Područni ured gradske uprave čine sve unutarnje ustrojstvene jedinice i pojedinačni izvršitelji pojedinih gradskih upravnih tijela ustrojeni sukladno članku 23.a ove odluke.
Članak 25.
Gradska upravna tijela dužna su iz svojega djelokruga pružati podatke i informacije i druge stručne podloge potrebne za rad gradskih četvrti i mjesnih odbora i njihovih tijela, te Službe za mjesnu samoupravu.
IV. UPRAVLJANJE
Članak 26.
Gradskim uredima i zavodima te Službom za mjesnu samoupravu i Službom za tehničke poslove upravljaju pročelnici.
Pročelnike gradskih upravnih tijela koja obavljaju samo poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Zagreba imenuje, na temelju javnog natječaja, Gradsko poglavarstvo, osim pročelnika koji tu dužnost, na temelju odluke Gradske skupštine, obavljaju kao članovi Gradskog poglavarstva, sukladno članku 11. stavku 2. Zakona o Gradu Zagrebu.
Pročelnike gradskih upravnih tijela koji u okviru svojega djelokruga obavljaju samo poslove državne uprave imenuje, na temelju javnog natječaja, Gradsko poglavarstvo, uz prethodnu suglasnost nadležnog ministra, odnosno ravnatelja državne upravne organizacije.
Stručnom službom gradonačelnika i Gradskog poglavarstva upravlja tajnik Gradskog poglavarstva kojega, na temelju javnog natječaja, imenuje Gradsko poglavarstvo.
Pročelnici gradskih upravnih tijela i tajnik imenuju se na četiri godine i mogu biti ponovno imenovani na istu dužnost.
Članak 27.
Pročelnik i tajnik mogu imati zamjenike i pomoćnike.
Zamjenik pročelnika i zamjenik tajnika imenuju se na način i po postupku propisanom za pročelnika i tajnika.
Zamjenik pročelnika i zamjenik tajnika zamjenjuju pročelnika i tajnika u slučaju njihova izbivanja ili spriječenosti, te obavljaju i druge poslove koje im povjeri pročelnik, odnosno tajnik.
Ako je u gradskom uredu, zavodu i službi imenovano više zamjenika, pročelnika i tajnika zamjenjivat će zamjenik kojega odredi gradonačelnik.
Ako zamjenik pročelnika i zamjenik tajnika nisu imenovani, pročelnika i tajnika zamjenjivat će pomoćnik, odnosno, ako je u gradskom uredu, zavodu i službi imenovano više pomoćnika, pomoćnik kojega odredi gradonačelnik.
Pomoćnika pročelnika i pomoćnika tajnika imenuje Gradsko poglavarstvo u skladu sa zakonom.
Pomoćnik pročelnika i pomoćnik tajnika pomažu u radu pročelniku i tajniku, usklađuju rad unutarnjih ustrojstvenih jedinica te obavljaju i druge poslove koje im povjeri pročelnik, odnosno tajnik.
Članak 27.a
Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga čelnici gradskih upravnih tijela odgovorni su gradonačelniku i Gradskom poglavarstvu, a za obavljanje poslova državne uprave gradonačelniku.
U obavljanju poslova iz stavka 1. ovoga članka čelnici gradskih upravnih tijela dužni su se pridržavati uputa za rad gradonačelnika i Gradskog poglavarstva.
Članak 28.
Način rada, upravljanje, odnose između pojedinih gradskih upravnih tijela, te druga pitanja značajna za njihov rad uredit će se posebnim aktom Gradskog poglavarstva.
V. PRIJELAZNE I ZAKLJUČNE ODREDBE
Članak 29.
Stupanjem na snagu Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/97) nastavljaju raditi, s djelokrugom utvrđenim tom odlukom:
1. Gradski ured za financije,
2. Gradski ured za gospodarstvo,
3. Gradski ured za poljoprivredu i šumarstvo,
4. Gradski zavod za katastar i geodetske poslove,
5. Gradski zavod za automatsku obradu podataka.
Članak 30.
Stupanjem na snagu odluke iz prethodnog članka nastavljaju raditi, s položajem i djelokrugom utvrđenim tom odlukom:
1. Gradski ured za upravu i pravosuđe - kao Gradski ured za opću upravu;
2. Gradski ured za obrazovanje, kulturu i znanost - kao Gradski ured za obrazovanje i šport;
3. Gradski ured za zdravstvo i socijalnu skrb - kao Gradski ured za zdravstvo, rad i socijalnu skrb;
4. Gradski ured za graditeljstvo, komunalne i stambene poslove, promet i veze - kao Gradski ured za prostorno uređenje, graditeljstvo, stambene i komunalne poslove i promet;
5. Gradski zavod za izgradnju i uređenje - kao Gradski ured za izgradnju Grada;
6. Gradski zavod za planiranje razvoja i zaštitu čovjekova okoliša - kao Gradski zavod za planiranje razvoja Grada i zaštitu okoliša;
7. Gradski zavod za zaštitu i obnovu spomenika kulture i prirode - kao Gradski zavod za zaštitu spomenika kulture i prirode;
8. Služba za opće poslove Grada Zagreba - kao Služba za tehničke poslove;
9. Stručna služba Gradskog poglavarstva - kao Stručna služba gradonačelnika i Gradskog poglavarstva;
10. Stručna služba Skupštine Grada Zagreba - kao Stručna služba Gradske skupštine.
Do donošenja propisa o utvrđivanju matičnih područja nastavljaju s radom za dosadašnje područje sadašnji matični uredi kao unutarnje ustrojstvene jedinice Gradskog ureda za opću upravu.
Članak 31.
Stupanjem na snagu odluke iz članka 29. ove odluke prestaje s radom Fond Grada Zagreba za vodoprivredu, promet, stambeno i komunalno gospodarstvo.
Članak 32.
Stupanjem na snagu odluke iz članka 29. ove odluke pojedini gradski uredi preuzimaju poslove koje su do sada obavljali drugi gradski uredi, zavodi i službe, te Fond Grada Zagreba za vodoprivredu, promet, stambeno i komunalno gospodarstvo i to:
1. Gradski ured za gospodarstvo pojedine poslove Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i znanost;
2. Gradski ured za opću upravu pojedine poslove Službe za opće poslove Grada Zagreba;
3. Gradski ured za financije pojedine poslove Službe za opće poslove Grada Zagreba;
4. Gradski ured za zdravstvo, rad i socijalnu skrb pojedine poslove Gradskog ureda za gospodarstvo i Gradskog ureda za upravu i pravosuđe;
5. Gradski ured za izgradnju Grada poslove Fonda Grada Zagreba za vodoprivredu, promet, stambeno i komunalno gospodarstvo.
Članak 33.
Stupanjem na snagu odluke iz članka 29. ove odluke novoustrojeni gradski uredi preuzimaju poslove koje su do sada obavljali drugi gradski uredi i zavodi, i to:
1. Gradski ured za kulturu sve poslove kulture Gradskog ureda za obrazovanje, kulturu i znanost;
2. Gradski ured za imovinsko-pravne poslove pojedine poslove Gradskog ureda za graditeljstvo, komunalne i stambene poslove, promet i veze i Gradskog zavoda za izgradnju i uređenje.
Gradski ured za upravljanje imovinom Grada preuzima poslove koji se odnose na upravljanje imovinom u vlasništvu Grada Zagreba, a koje su do sada obavljali drugi gradski uredi, zavodi i službe.
Članak 34.
Gradski uredi iz članaka 32. i 33. ove odluke preuzimanjem poslova preuzimaju i djelatnike koji su na dan stupanja na snagu odluke iz članka 31. ove odluke zatečeni na preuzetim poslovima te prava, obveze, opremu i dokumentaciju.
Članak 35.
Gradsko poglavarstvo Grada Zagreba donijet će akt iz članka 28. ove odluke, a gradonačelnik pravilnike o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada gradskih upravnih tijela, najkasnije 60 dana od dana stupanja na snagu odluke iz članka 29. ove odluke.
Pročelnici gradskih ureda i zavoda, tajnik Gradskog poglavarstva, tajnik Gradske Skupštine i predstojnik Službe za tehničke poslove donijet će rješenja o rasporedu preuzetih i zatečenih djelatnika, sukladno pravilnicima iz stavka 1. ovog članka, najkasnije u roku od 30 dana od isteka roka utvrđenog u stavku 1. ovoga članka.
Članak 36.
Do donošenja pravilnika iz članka 35. ove odluke ostaju na snazi tadašnji pravilnici o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada dotadašnjih gradskih ureda, zavoda i službi, te Fonda Grada Zagreba za vodoprivredu, promet, stambeno i komunalno gospodarstvo.
Članak 37.
Stupanjem na snagu odluke iz članka 29. ove odluke prestaje važiti Odluka o ustrojstvu uprave Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/91), Odluka o stručnoj službi Skupštine Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/91), Odluka o stručnoj službi Izvršnog vijeća Skupštine Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/91), Odluka o ustrojstvu Službe za opće poslove Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 11/91) i Odluka o osnivanju i organiziranju Fonda Grada Zagreba za vodoprivredu, promet, stambeno i komunalno gospodarstvo (Službeni glasnik Grada Zagreba 40/90 i 21/92).
Članak 38.
Stupanjem na snagu Odluke o Stručnoj službi Gradske skupštine Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 19/00) u Odluci o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 6/97 i ispr. 7/97) prestaju važiti odredbe članka 4. točke 18., članka 22., članka 26. stavka 5. te članka 27. stavka 2. u dijelu koji se odnosi na tajnika Gradske skupštine.
Članak 39.
Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada gradskih upravnih tijela s odredbama Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Zagreba (Službeni glasnik Grada Zagreba 2/01) najkasnije u roku od 30 dana od dana njezina stupanja na snagu.
Članak 40.
Stupanjem na snagu odluke iz prethodnog članka novoustrojena Služba za mjesnu samoupravu preuzima poslove mjesne samouprave i zaposlenike Stručne službe gradonačelnika i Gradskog poglavarstva koji su obavljali poslove mjesne samouprave.
Gradonačelnik će donijeti pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Službe za mjesnu samoupravu najkasnije u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu odluke iz prethodnog članka.
Predstojnik Službe za mjesnu samoupravu rasporedit će, najkasnije u roku od 15 dana od donošenja Pravilnika iz stavka 2. ovog članka, zaposlenike sukladno Pravilniku.
Do donošenja Pravilnika iz stavka 2. ovog članka na Službu za mjesnu samoupravu odgovarajuće će se primjenjivati Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Stručne službe gradonačelnika i Gradskog poglavarstva.
Članak 41.
Gradonačelnik će uskladiti pravilnike o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada gradskih upravnih tijela s odredbama Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradskih upravnih tijela (Službeni glasnik Grada Zagreba 16/01) najkasnije u roku od 15 dana od njezina stupanja na snagu.
Radno - pravni status zaposlenika zatečenih na poslovima upravljanja u područnim uredima na dan stupanja na snagu odluke iz stavka 1. ovog članka riješit će se sukladno zakonu.
Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.
Prijava
Zaboravljena zaporka?
Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.