zbirni podaci i poveznice
poglavlja
članci
napomene
Učitavam poveznice...

Detalji dokumenta

Donesen

15.10.1998.

Objavljen

15.10.1998.

Poglavlja nisu pronađena.

Prethodnik
Nasljednik

Odluka o osnivanju Doma umirovljenika "Park"

Pročišćeni tekst vrijedi od 15.10.1998.

Službeni glasnik Grada Zagreba 16/1998

Prikaz pročišćenog teksta na dan:

PREAMBULA

Odluka o osnivanju Doma umirovljenika "Park" (»Službeni glasnik Grada Zagreba«, br. 16/98)

ODLUKU
o osnivanju Doma umirovljenika "Park"

Članak 1.

Osniva se javna ustanova socijalne skrbi, dom za odrasle osobe, Dom umirovljenika "Park" (u daljnjem tekstu: Dom).

Osnivač i vlasnik Doma je Grad Zagreb.

Članak 2.

Dom će poslovati pod nazivom Dom umirovljenika "Park".

Sjedište Doma je u Zagrebu, Ivanićgradska 52.

Članak 3.

Djelatnost Doma je:

- organizirano pružanje umirovljenicima i drugim starijim osobama usluga stanovanja, prehrane, pomoći i njege;

- organiziranje kulturno-zabavnih, obrazovnih, radnih i drugih aktivnosti ovisno o potrebama, sposobnostima i željama korisnika, te odmora i rekreacije;

- pružanje usluga poludnevnog i cjelodnevnog boravka, prehrane, kulturno-zabavnih, obrazovnih, radnih i drugih aktivnosti drugim starijim osobama koje nisu korisnici Doma.

Članak 4.

Sredstva za rad Doma osiguravaju se iz:

- sredstava proračuna Grada Zagreba,

- prihoda i novčanih sredstava korisnika,

- donacija od fizičkih i pravnih osoba,

- obavljanja djelatnosti Doma,

- te drugih izvora.

Članak 5.

Dom posluje samostalno i obavlja svoju djelatnost radi koje je osnovan u skladu i na način određen zakonom, statutom i drugim općim aktima Doma i pravilima struke.

Članak 6.

Prema Domu Grad Zagreb ima prava i obveze što ih po zakonu, ovoj odluci i drugim propisima ima osnivač.

Dom ne može bez suglasnosti Gradske skupštine Grada Zagreba:

- promijeniti ili proširiti djelatnost,

- osnovati drugu pravnu osobu.

Dom ne može bez suglasnosti Gradskog poglavarstva Grada Zagreba:

- steći, opteretiti ili otuđiti nekretnine,

- steći, opteretiti ili otuđiti imovinu koje pojedinačna vrijednost prelazi 40.000,00 kuna,

- odlučiti o korištenju zajmova i kredita za investicijska ulaganja,

- odlučiti o uvjetima i načinu ulaganja sredstava građanskih i pravnih osoba iz zemlje i inozemstva u razvoj Doma.

Članak 7.

Za obveze preuzete u pravnom prometu Dom odgovara cjelokupnom imovinom.

Grad Zagreb solidarno i neograničeno odgovara za njegove obveze.

Ako ustanova posluje s gubitkom, Grad Zagreb se obvezuje pokriti gubitke.

Ako u obavljanju svoje djelatnosti Dom ostvari dobit, ta se dobit upotrebljava isključivo za obavljanje i razvoj djelatnosti Doma upisane u sudski registar i za unapređenje rada Doma, o čemu odlučuje Gradsko poglavarstvo.

Članak 8.

Dom se upisuje u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu.

Upisom u sudski registar Dom stječe svojstvo pravne osobe.

Članak 9.

Tijela Doma jesu Upravno vijeće, Stručno vijeće i ravnatelj.

Članak 10.

Domom upravlja Upravno vijeće.

Upravno vijeće ima 5 članova i sastavljeno je od predstavnika:

- osnivača (3 člana),

- zaposlenika (l član),

- korisnika Doma (l član).

Gradska skupština imenuje predstavnike Grada Zagreba i to jednog od članova Gradske skupštine, jednog na prijedlog Gradskog poglavarstva i jednog na prijedlog Ministarstva rada i socijalne skrbi Republike Hrvatske.

Predstavnika zaposlenika imenuje Gradska skupština na prijedlog Stručnog vijeća Doma, a predstavnika korisnika Doma na prijedlog korisnika.

Predsjednika i zamjenika predsjednika Upravnog vijeća bira i razrješava Upravno vijeće iz redova predstavnika osnivača.

Upravno vijeće donosi odluke natpolovičnom većinom ukupnog broja članova.

Mandat članova upravnog vijeća traje četiri godine.

Članak 11.

Upravno vijeće doma obavlja sljedeće poslove:

- donosi Statut uz suglasnost Gradske skupštine,

- donosi druge opće akte,

- donosi godišnji program rada i razvoja ustanove i nadzire njihovo izvršavanje,

- donosi odluke u drugom stupnju u svezi s pravima zaposlenika,

- donosi financijski plan i godišnji obračun,

- podnosi Gradskom poglavarstvu izvješća o poslovanju Doma najmanje jednom godišnje,

- predlaže promjenu i proširenje djelatnosti, te promjenu sjedišta i naziva,

- daje osnivaču i ravnatelju prijedloge i mišljenja o pojedinim pitanjima,

- raspravlja i odlučuje o izvješćima ravnatelja,

- odlučuje o nabavci, odnosno prodaji osnovnih sredstava, o izvođenju investicijskih radova, investicijskih održavanja kojih pojedinačna vrijednost ne prelazi 40.000,00 kuna,

- donosi poslovnik o svom radu,

- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, statutom i drugim općim aktima Doma.

Članak 12.

Voditelj Doma je ravnatelj.

Ravnatelj Doma organizira i vodi poslovanje, predstavlja i zastupa Dom i odgovoran je za zakonitost rada Doma.

Ravnatelj obavlja sljedeće poslove:

- daje pismenu punomoć, u okviru svojih ovlaštenja, drugoj osobi da zastupa ustanovu u pravom prometu,

- određuje osobe ovlaštene za potpisivanje financijske i druge dokumentacije,

- donosi sve odluke vezane uz poslovanje, osim odluka iz nadležnosti Upravnog vijeća Doma,

- odlučuje o nabavci i prodaji osnovnih sredstava, o izvođenju investicijskih radova, investicijskih održavanja kojih pojedinačna vrijednost ne prelazi 20.000,00 kuna,

- pokreće postupak donošenja i usklađivanja općih akata s odredbama određenog zakona,

- predlaže osnove poslovne politike,

- predlaže Upravnom vijeću program rada, plan razvoja i poduzima mjere za njihovo provođenje,

- provodi odluke Upravnog vijeća,

- donosi odluke o potrebi zapošljavanja djelatnika, o izboru kandidata za obavljanje poslova pojedinoga radnog mjesta,

- donosi odluke o pojedinačnim pravima djelatnika u slučajevima utvrđenim zakonom i općim aktima,

- imenuje stručno vijeće,

- podnosi izvješće o poslovanju Doma Upravnom vijeću,

- obavlja i druge poslove u skladu sa zakonom, statutom i općim aktima Doma.

Članak 13.

Ravnatelja imenuje i razrješava Upravno vijeće na temelju javnog natječaja uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za poslove socijalne skrbi.

Mandat ravnatelja traje četiri godine, a ista osoba može biti ponovno imenovana za ravnatelja.

Za ravnatelja može biti imenovana osoba koja ispunjava zakonom propisane uvjete.

Članak 14.

Dom ima stručno vijeće, koje je sastavljeno od svih stručnih djelatnika Doma.

Stručno vijeće:

- sudjeluje u utvrđivanju plana i programa rada Doma, prati njegovo ostvarivanje,

- raspravlja i odlučuje o stručnim pitanjima rada Doma u sklopu nadležnosti utvrđenih zakonom i statutom Doma,

- potiče i promiče stručni rad,

- daje Upravnom vijeću i ravnatelju mišljenje i prijedloge glede organizacije rada i uvjeta za razvitak djelatnosti,

- donosi poslovnik o svom radu,

- obavlja druge stručne poslove utvrđene zakonom i statutom.

Članak 15.

Sredstva potrebna za osnivanje i početak rada Doma osigurat će osnivač.

Domu se daje na upotrebu i upravljanje objekt na lokaciji Zagreb, Ivanićgradska 52.

Domu se daje u vlasništvo postojeća oprema i uređaji u objektu iz stavka 2. ovoga članka, prema popisu osnovanih sredstava.

Članak 16.

Poslovni prostor u okviru Doma, Dom daje u zakup u skladu sa Zakonom o zakupu poslovnog prostora i Odlukom o zakupu poslovnog prostora.

Članak 17.

Kriterije za prijem korisnika i cijenu usluga Doma donijet će Gradsko poglavarstvo.

Članak 18.

Privremenog ravnatelja imenuje Gradsko poglavarstvo posebnim aktom.

Privremeni će ravnatelj, pod nadzorom Gradskog ureda za zdravstvo, rad i socijalnu skrb, obaviti pripreme za početak rada ustanove, a posebno pribaviti potrebne dozvole za početak rada, te podnijeti prijavu za upis u sudski registar.

Članak 19.

Upravno će vijeće Doma donijeti Statut u roku od 30 dana od dana imenovanja.

Članak 20.

Ova odluka stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Grada Zagreba.

Za pristup do sadržaja morate biti korisnik portala www.informator.hr.
Sadržajima se pristupa ovisno o Vašem paketu.

Prijava

Zaboravljena zaporka?

Nemate korisničke podatke? Besplatno se registrirajte i testno pristupajte sadržajima 7 dana.
Kao besplatan korisnik ostvarujete pristup do 20 dokumenata.

Registracija